Mavebillede 15+0 - Nu sker der noget :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. april 2011

Aagaard

Secrets skriver:

Der er begyndt at ske noget på mavefronten nu! Jeg tror jeg ender med at blive en hval Vægten siger en +2 kilos stykker. Jeg kan ikke længere passe de shorts, som jeg har på på 4+6 billedet, de kan ikke lukkes om maven uden at stramme sindssygt meget til. Er begyndt på det seneste at få flere ligamentsmerter, men det er nok også fordi maven er begyndt at få vokseværk nu Man kan også se det nu, når jeg har tætsiddende tøj på.

Jeg trækker maven ind på begge bar-mave billeder, men det ses ikke rigtig på 4+6 billedet, fordi min mave i forvejen var relativt flad..

Jeg skal da lige love for at der sker noget! Jeg er også ved at kunne se det sådan for alvor, især om aftenen. Jeg ved ikke om det måske kan ha noget at gøre med hvordan min livmoder ligger 

Hvor er det dejligt at man sådan kan begynde at se det, det er meget tydeligt på dig og flot er det jo 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2011

Frøken J.

Astasmor skriver:

det er da bare rigtig fint. og man er da hvertfald begyndt at kunne se det nu. det er da bare dejligt.
du har hvertfald en fin mave

Det er nemlig super dejligt! Og takker

Anmeld

10. april 2011

Frøken J.

bøgelund1 skriver:

det sidder så fint på dig.. lækker mave.... 

Tusind tak

Anmeld

10. april 2011

Frøken J.

***S*** skriver:

Rigtig fin mave.  Stort tillykke.

Tusind tak! Og i lige måde, kan jeg se

Anmeld

10. april 2011

Frøken J.

Jemion skriver:

Super flot babyhule Der er virkelig sket noget

Tak skal du have

Anmeld

10. april 2011

Frøken J.

Happiness skriver:

Nu kan du da snart ikke skjule det mere Flot flot mave

Nej, det er lidt svært i hvert fald! Og takker

Anmeld

10. april 2011

Frøken J.

Baby-støv skriver:

sikke en fin baby hule du har fået dig nu.....

Takker

Anmeld

10. april 2011

Frøken J.

Aagaard skriver:

Jeg skal da lige love for at der sker noget! Jeg er også ved at kunne se det sådan for alvor, især om aftenen. Jeg ved ikke om det måske kan ha noget at gøre med hvordan min livmoder ligger 

Hvor er det dejligt at man sådan kan begynde at se det, det er meget tydeligt på dig og flot er det jo 

Hvor ligger den da? Men det er mega rart, synes du ikke? Man kan jo godt sige det er et klart bevis på, at der vokser en bette derinde Og tak skal du have

Anmeld

10. april 2011

metski83

Hvor er du altså fin

Og lige om lidt er du allerede halvvejs

Anmeld

10. april 2011

Frøken J.

metski83 skriver:

Hvor er du altså fin

Og lige om lidt er du allerede halvvejs

Tusind tak! Ja, pludselig er det gået stærkt. Synes de første 3 måneder gik sååå langsomt, og pludselig er der kun en måned til misdannelsesscanning og alt muligt. Det er dejligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.