Mavebillede 15+0 - Nu sker der noget :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. april 2011

metski83

Secrets skriver:

Det er dejligt.. Hvor længe har i forsøgt, hvis jeg må spørge? Håber det snart sker for jer!

Selvfølgelig må du det Vi har været igang i 3 måneder, eller dvs. det er tedje forsøg lige nu. SOm jeg så finder ud af om har båret frugt, en af de næste dage. SÅ lige nu er jeg MEGET nervøs. HAr haft mens smerter i dag, som om det ville komme. Men det er ikke kommet 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2011

Clisolka

Fin babyhule, så varer det ikke længe, før du snart ikke kan skjule mavsen mere  Kan tydeligt huske hvordan min mave "kom i ryk" - på en nat, så var den vokset yderligere end dagen før

Anmeld

10. april 2011

Frøken J.

metski83 skriver:

Selvfølgelig må du det Vi har været igang i 3 måneder, eller dvs. det er tedje forsøg lige nu. SOm jeg så finder ud af om har båret frugt, en af de næste dage. SÅ lige nu er jeg MEGET nervøs. HAr haft mens smerter i dag, som om det ville komme. Men det er ikke kommet 

Jeg krydser fingre! Altså jeg kan sige, at jeg troede min mens ville komme pga. mens-smerter, men det var bare ligamentsmerter og var jo så gravid alligevel. Det kunne da være mega dejligt for jer. Det er virkelig en stressfaktor den der månedlige testen!

Anmeld

10. april 2011

Frøken J.

BB78 skriver:

Fin babyhule, så varer det ikke længe, før du snart ikke kan skjule mavsen mere  Kan tydeligt huske hvordan min mave "kom i ryk" - på en nat, så var den vokset yderligere end dagen før

Haha, det er skægt at det ikke er sådan gradvist! Man synes man ser sig i spejlet hver dag, og pludselig er det bare "hold da op, hvor kom dén lige fra??" 

Anmeld

10. april 2011

Lou87

Secrets skriver:

Der er begyndt at ske noget på mavefronten nu! Jeg tror jeg ender med at blive en hval Vægten siger en +2 kilos stykker. Jeg kan ikke længere passe de shorts, som jeg har på på 4+6 billedet, de kan ikke lukkes om maven uden at stramme sindssygt meget til. Er begyndt på det seneste at få flere ligamentsmerter, men det er nok også fordi maven er begyndt at få vokseværk nu Man kan også se det nu, når jeg har tætsiddende tøj på.

Jeg trækker maven ind på begge bar-mave billeder, men det ses ikke rigtig på 4+6 billedet, fordi min mave i forvejen var relativt flad..

FIN MAVE ..
..det er hurtigt det ka ses på dig, men nu du også noget tyndere end mig
Men jeg ka godt huske at fra 4. til 5. mdr, der gik det stærkt
Og synes hurtigt jeg kom i ventetøj, specielt bukser.. Man ku ikk holde ud og ha alt det andet på. Puha

Anmeld

10. april 2011

metski83

Secrets skriver:

Jeg krydser fingre! Altså jeg kan sige, at jeg troede min mens ville komme pga. mens-smerter, men det var bare ligamentsmerter og var jo så gravid alligevel. Det kunne da være mega dejligt for jer. Det er virkelig en stressfaktor den der månedlige testen!

Tak for det. Ja jeg har hørt flere der har haft det på den måde. SÅ håber det er derfor. De sidste to måneder havde jeg mange tegn, men ingen baby. Denne måned har jeg ikke haft nogen tegn/symptomer andet ens mens smerter.

Anmeld

10. april 2011

metski83

metski83 skriver:

Tak for det. Ja jeg har hørt flere der har haft det på den måde. SÅ håber det er derfor. De sidste to måneder havde jeg mange tegn, men ingen baby. Denne måned har jeg ikke haft nogen tegn/symptomer andet ens mens smerter.

Og ja som du siger, så er det enormt stressende op til test dag. Man er nervøs og spændt

Anmeld

10. april 2011

Frøken J.

Lou87 skriver:

FIN MAVE ..
..det er hurtigt det ka ses på dig, men nu du også noget tyndere end mig
Men jeg ka godt huske at fra 4. til 5. mdr, der gik det stærkt
Og synes hurtigt jeg kom i ventetøj, specielt bukser.. Man ku ikk holde ud og ha alt det andet på. Puha

Takker! Men ja, jeg synes godt nok også alt strammer om maven nu, og det føles ubehageligt. Går heldigvis mest i jeans-leggins der har sådan en elastiktalje, men de jeans jeg bruger med decideret lynlås og knapper, de skal lynes op, når jeg sidder ned, ellers er det da ikke til at holde ud!

Anmeld

10. april 2011

Frøken J.

metski83 skriver:

Det er så svært, fordi man hurtigt analyserer på alle tegn, men altså jeg havde det som dig, symptommæssigt.. Hvornår skal du teste?

Anmeld

10. april 2011

Lou87

Secrets skriver:

Takker! Men ja, jeg synes godt nok også alt strammer om maven nu, og det føles ubehageligt. Går heldigvis mest i jeans-leggins der har sådan en elastiktalje, men de jeans jeg bruger med decideret lynlås og knapper, de skal lynes op, når jeg sidder ned, ellers er det da ikke til at holde ud!

Hehe ja bare vent... de blir også ubehagelige når først maven vokser mere smiler...
Jeg gik mest i mama leggins eller mama stretch afslapningsbuks.. eller endnu bedre løse KJOLER intet der strammer!
Glæd dig til sommervejret tillader kjoler.. Det så DEJLIGT

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.