Hjemmelavet mad - mme - amning nu med afstemning :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2011

dorthemus

W.. skriver:

Jeps, vi har også "snakket" om det før her på siden.. Jeg mener bare, at pulvermad ikke er sundt uanset hvad. Hvad enten det så er til voksne eller børn.

Dermed ikke sagt, at det er forkert at give det Jeg har da vist også sat et par Knorr-saucer til livs igennem årene og jeg lever da stadig.

Jeg er meget enig med idg i, at man gør hvad der virker for en selv og ens barn - men det ér bare sundere med homemade! Kommer det heller ikke til at spille her, må vi jo finde andre alternativer.

Okay, kan ikke huske det...uuuups!!  Blir bare meget ked af at læse det du skriver fordi det er så følsomt for mig og jeg kæmper en indre kamp omkring det.

Jeg har brugt tid på, at finde et økologisk alternativ som både ligner, dufter og smager som "rigtig" mad og det kan jeg med god fornemmelse servere for min datter.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2011

TineA

Albertesmor skriver:

Jeg synes ikke det er ok at spørge folk hvad de gør og så sidde med løftet pegefinger bagefter.

Jeg prøver igen - hvor er den løftede pegefinger?

Anmeld

7. april 2011

dorthemus

Albertesmor skriver:

Må jeg spørge hvorfor du har lavet en afstemning?? jeg synes faktisk ikke det er ok at spørge folk i en afstemning hvad de gør for derefter at hagle dem ned der har taget et anderledes valg end du selv har gjort

Tak

Jeg er så én af dem der har været nødt til at gøre op med principperne

Anmeld

7. april 2011

Sommerbird

Fuld amning frem til 5½ måned.

Derefter en blanding af pulvergrød og hjemmelavet mad samt amning 3-4 gange om dagen

Jeg har ingen skrupler ved at give mit barn pulvergrød, så længe jeg kan se at barnet stortrives og vokser som det skal.

Anmeld

7. april 2011

slettet_7530

W.. skriver:

Jeg prøver igen - hvor er den løftede pegefinger?

Læs din tråd

Anmeld

7. april 2011

TineA

dorthemus skriver:

Okay, kan ikke huske det...uuuups!!  Blir bare meget ked af at læse det du skriver fordi det er så følsomt for mig og jeg kæmper en indre kamp omkring det.

Jeg har brugt tid på, at finde et økologisk alternativ som både ligner, dufter og smager som "rigtig" mad og det kan jeg med god fornemmelse servere for min datter.

Det ér et super følsomt emne - I know! Og jeg husker fra "vores samtale", at du fortalte, at du havde ledt efter gode alternativer - og jeg dømmer på ingen mulig måde - for som sagt, havde jeg gjort det samme i din situation!

En anden bruger har skrevet noget om Urtekram laver noget øko-lækker-grød, som snart kommer på markedet? Har du læst det indlæg?

Anmeld

7. april 2011

TineA

Albertesmor skriver:

Læs din tråd

Er gjort - hvor er den pegefinger?

Anmeld

7. april 2011

TineA

Sommerbird skriver:

Fuld amning frem til 5½ måned.

Derefter en blanding af pulvergrød og hjemmelavet mad samt amning 3-4 gange om dagen

Jeg har ingen skrupler ved at give mit barn pulvergrød, så længe jeg kan se at barnet stortrives og vokser som det skal.

Tak for dit svar!

Anmeld

7. april 2011

dorthemus

W.. skriver:

Det ér et super følsomt emne - I know! Og jeg husker fra "vores samtale", at du fortalte, at du havde ledt efter gode alternativer - og jeg dømmer på ingen mulig måde - for som sagt, havde jeg gjort det samme i din situation!

En anden bruger har skrevet noget om Urtekram laver noget øko-lækker-grød, som snart kommer på markedet? Har du læst det indlæg?

Du skriver, at du ikke mener det er sundt..det er dine egne ord, og det er faktisk sårende. Men fair nok, du kan ikke selv se det og jeg ved godt, at jeg tager det personligt...men det er jo også tæt på for mig.

Og ja så det godt.

Anmeld

7. april 2011

slettet_7530

W.. skriver:

Er gjort - hvor er den pegefinger?

Jeg gider ikke bruge tid på og sidde og hive hvert enkelt svar frem som er "bedrevidende"
over and out

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.