Hjemmelavet mad - mme - amning nu med afstemning :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2011

Mi

W.. skriver:

Jeg tror bare ikke, at det er sundt uanset hvad Men tak for dit svar!

Nej, jeg tror aldrig at færdiglavet mad kan være så sundt som frisklavet mad. Men jeg har med god samvittighed brugt det når jeg har været steder, hvor jeg ikke kunne lave grød selv. Jeg ville jo heller ikke bryde mig om, at alt den mad jeg selv skulle spise, var pulvermad

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2011

dorthemus

Runa er 100 % ammebarn og jeg ammer stdig tre gange dagligt nu hvor hun er 10½ måned.

Jeg havde GLÆDET mig til, at lave god, nærende og HJEMMELAVET mad til hende; grød og mos.

Sådan gik det desværre bare ikke  Det har været en kæmpe sejt træk, at gøre hende interesseret i rigtig mad så jeg har måttet bide alle principper og stolthed i mig og har købt pulvergrød og færdigmad.

NU spiser hun heldigvis almindelig hjemmelavet mad, men jeg er stadig nødt til at supplere op med købemad for at sikre mig, at hun får nok at spise.

HUn har nu gået 14 dage i vuggestue og de har stadig ikke kunnet få mad i hende

Min erfaring er, at man gør det der virker, så skid hul i alle principperne.

Anmeld

7. april 2011

dorthemus

W.. skriver:

Jeg tror bare ikke, at det er sundt uanset hvad Men tak for dit svar!

Det er meget nemt at have sådan en så skråsikker mening/holdning når man selv har et barn der spiser godt

Anmeld

7. april 2011

TineA

dorthemus skriver:

Det er meget nemt at have sådan en så skråsikker mening/holdning når man selv har et barn der spiser godt

Uhha, jamen altså jeg har skam ikke et barn der vil spise alt hjemmelavet mad - det er en daglig kamp, som jeg vil vinde!

Anmeld

7. april 2011

slettet_7530

Amning fuldt LÆÆÆNGE, derefter hjemmelavet grød og amning, i en snæver vending var det købegrød og glasmad

Anmeld

7. april 2011

dorthemus

W.. skriver:

Uhha, jamen altså jeg har skam ikke et barn der vil spise alt hjemmelavet mad - det er en daglig kamp, som jeg vil vinde!

Har du set havd jeg har skrevet længere oppe?

Anmeld

7. april 2011

TineA

dorthemus skriver:

Har du set havd jeg har skrevet længere oppe?

Jeps, vi har også "snakket" om det før her på siden.. Jeg mener bare, at pulvermad ikke er sundt uanset hvad. Hvad enten det så er til voksne eller børn.

Dermed ikke sagt, at det er forkert at give det Jeg har da vist også sat et par Knorr-saucer til livs igennem årene og jeg lever da stadig.

Jeg er meget enig med idg i, at man gør hvad der virker for en selv og ens barn - men det ér bare sundere med homemade! Kommer det heller ikke til at spille her, må vi jo finde andre alternativer.

Anmeld

7. april 2011

slettet_7530

Jeps, vi har også "snakket" om det før her på siden.. Jeg mener bare, at pulvermad ikke er sundt uanset hvad. Hvad enten det så er til voksne eller børn.

Dermed ikke sagt, at det er forkert at give det Jeg har da vist også sat et par Knorr-saucer til livs igennem årene og jeg lever da stadig.

Jeg er meget enig med idg i, at man gør hvad der virker for en selv og ens barn - men det ér bare sundere med homemade! Kommer det heller ikke til at spille her, må vi jo finde andre alternativer.

Må jeg spørge hvorfor du har lavet en afstemning?? jeg synes faktisk ikke det er ok at spørge folk i en afstemning hvad de gør for derefter at hagle dem ned der har taget et anderledes valg end du selv har gjort

Anmeld

7. april 2011

TineA

Albertesmor skriver:

Må jeg spørge hvorfor du har lavet en afstemning?? jeg synes faktisk ikke det er ok at spørge folk i en afstemning hvad de gør for derefter at hagle folk ned der har taget et anderledes valg end du selv har gjort

Forklar mig lige hvor jeg hagler folk ned?

Anmeld

7. april 2011

slettet_7530

W.. skriver:

Forklar mig lige hvor jeg hagler folk ned?

Jeg synes ikke det er ok at spørge folk hvad de gør og så sidde med løftet pegefinger bagefter.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.