Hvordan er det så at være mor til et donorbarn/børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. april 2011

dorthemus

MAJ*MOR skriver:

(husk jeg kommer til øen )

Så ku det måske blive engang i uge 29?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2011

dorthemus

Toffi skriver:

Egentligt havde jeg også den idé at det er ligegyldigt hvordan barnet er kommet til og ikke noget der skal fokuseres på overfor omverdenen? Altså det er vel egentligt ikke noget man går og tænker over er det?

Når nu i sidder med jeres skønne børn, bliver i så aldrig nysgerrige over hvordan donor mon ser ud? Her tænker jeg særligt når man kan se sider man ikke umiddelbart kan genkende fra en selv. Eller er det heller ikke noget man tænker over?

Jeg er selvfølgelig slet ikke i tvivl om at sådanne ting ikke er altoverskyggende det er bare mine (lidt fjollede måske?) tanker.

Jo måske lidt...Runa ligner ikke mig som barn, så jeg må jo så gå ud fra at hun ligner donoren  Jeg tænker ikke meget på ham, men når jeg gør det så er jeg taknemmelig

Anmeld

9. april 2011

dorthemus

lisbeth2910 skriver:

Så bliver det uge 30 for Carsten har fri i uge 29 - men det ved jeg helt præcist om et par uger.

Vi har jo bil, så vi flytter os gerne så vi kan tage et sted hen hvor det er nemmest for jer. Det må vi lige snakke om evt. når vi ses i starten af maj.

Det bliver bare sååååååå hyggeligt!!!!!! 

Det blir bare helt vildt hyggeligt!

Anmeld

10. april 2011

Vial

lisbeth2910 skriver:

Så bliver det uge 30 for Carsten har fri i uge 29 - men det ved jeg helt præcist om et par uger.

Vi har jo bil, så vi flytter os gerne så vi kan tage et sted hen hvor det er nemmest for jer. Det må vi lige snakke om evt. når vi ses i starten af maj.

Det bliver bare sååååååå hyggeligt!!!!!! 

Måske de har nogle fede sommerhuse her i Roskilde. Så kan vi se Domkirken, gå en tur ved Fjorden, shoppe på Ros Torv OG OG OG jeg kan GÅ på ferie.. hahaha.

Anmeld

10. april 2011

dorthemus

KaMa skriver:

Måske de har nogle fede sommerhuse her i Roskilde. Så kan vi se Domkirken, gå en tur ved Fjorden, shoppe på Ros Torv OG OG OG jeg kan GÅ på ferie.. hahaha.

Nej Karina, du skal da bo sammen med os  Til den tid er dine unger næsten 11 nåneder

Anmeld

10. april 2011

Vial

dorthemus skriver:

Nej Karina, du skal da bo sammen med os  Til den tid er dine unger næsten 11 nåneder

Ja, selvfølgelig skal jeg bo der.

Hele min udfordring går på, at have bagage, babyudstyr, tvillingevogn og to børn, som ikke kan gå med. Jeg har jo ikke bil mere. Så det bliver med DSB. Den kan godt give mig lidt sved på panden.

Anmeld

10. april 2011

dorthemus

KaMa skriver:

Ja, selvfølgelig skal jeg bo der.

Hele min udfordring går på, at have bagage, babyudstyr, tvillingevogn og to børn, som ikke kan gå med. Jeg har jo ikke bil mere. Så det bliver med DSB. Den kan godt give mig lidt sved på panden.

Vi hjælpes bare ad....vi skal jo også med toget  Til den tid GÅR Runa nemlig

Anmeld

10. april 2011

Vial

dorthemus skriver:

Vi hjælpes bare ad....vi skal jo også med toget  Til den tid GÅR Runa nemlig

Ja, det gør Runa uden tvivl. Kommer I så og henter os i Roskilde.. haha.

Måske hvis vi finder noget ved sjællands odde eller sådan noget, så kan Lisbeth køre forbi Roskilde og tage de store ting med. Ved ikke om hun har plads i bilen. Vi må prøve at finde en løsning.

Havde jeg penge nok, så havde jeg lejet en bil. Det ville gøre ALT meget lettere. Så kunne vi tage til Bornholm for min skyld.

Anmeld

10. april 2011

dorthemus

KaMa skriver:

Ja, det gør Runa uden tvivl. Kommer I så og henter os i Roskilde.. haha.

Måske hvis vi finder noget ved sjællands odde eller sådan noget, så kan Lisbeth køre forbi Roskilde og tage de store ting med. Ved ikke om hun har plads i bilen. Vi må prøve at finde en løsning.

Havde jeg penge nok, så havde jeg lejet en bil. Det ville gøre ALT meget lettere. Så kunne vi tage til Bornholm for min skyld.

Åh ja Bornholm

Anmeld

10. april 2011

Vidunderligeunger

dorthemus skriver:

Så ku det måske blive engang i uge 29?

det kunne det i hvert fald godt

vi skal lige ha clearet sovepladser med min kusine, så hvilke dage i uge 29 er bedst?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.