Hvordan er det så at være mor til et donorbarn/børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. april 2011

Vial

dorthemus skriver:

Det blir omkring 29 + 30  Det kunne være så sjovt...total hygge og en masse små bare børnenumser der undersøger græs og får sand mellem tæerne

Okay, sidst i juli. Har lovet at passe mine forældres fugl nogle dage i juli og så håber jeg, at Mia kommer over med drengene på et tidspunkt der. Har dog ikke datoerne.

Ih, det kunne være så fedt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2011

dorthemus

aarhusmor skriver:

Hej piger,

Vi skal til at prøve donoræg i udlandet.

Tak for jeres gode historier ovenfor. Hvordan fortæller i donordelen til jeres børn, eller tror I vil sige det?

Knus

Hmmm den endelige tale har jeg ikke helt besluttet mig for  Tror også at jeg i starten ikke fortæller så meget. Tænker at første snak blir når hun begynder at spørge hvorfor nogle har en far der kommer og henter. Og så bygger jeg "historien" op og fylder detaljer på. Tror det er vigtigst at fortælle hvor ønsket barnet er og at mor fik lidt hjælp så hun kunne få ham/hende.

Held og lykke med donorægget

Anmeld

9. april 2011

Vial

Eva. skriver:

haha...elsker din sidste bemærkning...og undskyld jeg blander mig i jeres tråd...i skønne kvinder.

Ps, er jo også donormor men ikke som jer, men jeg oplever hvordan min søn tackler det....når vi snakker om frossenpinden...

Over and out og undskyld forstyrrelsen...

Det er en vigtig detalje jo

Anmeld

9. april 2011

Vial

aarhusmor skriver:

Hej piger,

Vi skal til at prøve donoræg i udlandet.

Tak for jeres gode historier ovenfor. Hvordan fortæller i donordelen til jeres børn, eller tror I vil sige det?

Knus

Prøv dette her forum. Du skal lige søge om optagelse først.

Det er en lukket gruppe, hvor rigtig mange par bruger donor sæd/æg.

http://www.min-mave.dk/grupper/lukkede-grupper/subject-8818.htm

Pøj pøj med at finde guldægget

Anmeld

9. april 2011

Aves.

KaMa skriver:

Det er en vigtig detalje jo

jeg ville ønske der havde været flere med donorbørn dengang jeppe var lille..

Anmeld

9. april 2011

Vial

Eva. skriver:

jeg ville ønske der havde været flere med donorbørn dengang jeppe var lille..

Det var jo en anden gruppe den gang. Det var dem i parforhold. De gik/går jo tit lidt mere stille med dørene end os singlemødre, som af åbenlyse grunde ikke rigtig kan gå ind i mængden, så at sige.

Nå, jeg vil lukke ned. Fire glade øjne kigger forventningsfuldt på mig over fra legetæppet.

Anmeld

9. april 2011

Aves.

KaMa skriver:

Det var jo en anden gruppe den gang. Det var dem i parforhold. De gik/går jo tit lidt mere stille med dørene end os singlemødre, som af åbenlyse grunde ikke rigtig kan gå ind i mængden, så at sige.

Nå, jeg vil lukke ned. Fire glade øjne kigger forventningsfuldt på mig over fra legetæppet.

Ja, det har du ret i.. men det er godt alle de enlige er kommet med, det åbner for forståelse og dialog omkring disse unger..

Åh, lyder skønt med de fire øjne..jeg vil løbe mig en tur..

God dag til alle seks øjne hos jer...og ja, resten af jer også..

Anmeld

9. april 2011

aarhusmor

Tak for svar og links

Anmeld

9. april 2011

aarhusmor

Tak for svar og links

Anmeld

9. april 2011

Vidunderligeunger

dorthemus skriver:

Det blir omkring 29 + 30  Det kunne være så sjovt...total hygge og en masse små bare børnenumser der undersøger græs og får sand mellem tæerne

(husk jeg kommer til øen )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.