Hvordan er det så at være mor til et donorbarn/børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. april 2011

Kristina V

Har egentligt ikk noget at tilføje til denne, da jeg har farmanden i mit liv

Men vil bare lige sige jeg tager hatten af for jer!Er simpelthen så imponeret over at i bare klar alt selv!
Lige så dejligt og vidunderligt det er at have de små pus, lige så hårdt kan det jo også være til tider.
Herhjemme har man jo en far som kommer hjem, og man er to om alt. Også de dejlige stunder, som når de første skridt kommer, de små sjove kommentar osv.
Så tager virkelig hatten af for jer!! Stor respekt for at i vælger selv at få et doner barn. Især når man nu ved at der følger så mange glæder og sorger med.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2011

Vial

dorthemus skriver:

Blir man da tynd af at bo i Kbh?

Det er også ærgeligt. Tænkte om vi ikke snart sku ses?

Lisbeth og jeg har talt om at tage i sommerhus i sted i sommerferien og vil gerne have jer med

Årrh, det ville være hyggeligt.

Nej, man bliver ikke tynd af at bo i kbh, men hvis jeg alligevel skal drømme om at bo der, så kan jeg lige så godt også drømme om, at jeg var tynd.. hahaha.

Hvor vil I hen i sommerhus?

Anmeld

9. april 2011

dorthemus

Kristina V skriver:

Men vil bare lige sige jeg tager hatten af for jer!Er simpelthen så imponeret over at i bare klar alt selv!
Lige så dejligt og vidunderligt det er at have de små pus, lige så hårdt kan det jo også være til tider.
Herhjemme har man jo en far som kommer hjem, og man er to om alt. Også de dejlige stunder, som når de første skridt kommer, de små sjove kommentar osv.
Så tager virkelig hatten af for jer!! Stor respekt for at i vælger selv at få et doner barn. Især når man nu ved at der følger så mange glæder og sorger med.

Tak ..selvom jeg nu hellere ville have haft det du har

Anmeld

9. april 2011

dorthemus

KaMa skriver:

Årrh, det ville være hyggeligt.

Nej, man bliver ikke tynd af at bo i kbh, men hvis jeg alligevel skal drømme om at bo der, så kan jeg lige så godt også drømme om, at jeg var tynd.. hahaha.

Hvor vil I hen i sommerhus?

Nårhh men så vil jeg også have tilføjet nogle ønsker

Så langt er vi ikke nået, men Lisbeths mand har fået nyt arbejde og derfor kommer de nok ikke til at kunne holde ferie sammen. Så jeg crashede lige hendes ferie og så talte vi om evt. sommerhus..total kvindelejr + Alvin

Anmeld

9. april 2011

Aves.

dorthemus skriver:

Men det er jo også en interessant snak, som vi måske også kommer til at få på et tidspunkt

ja, det er jo en del af det...en dag..

Anmeld

9. april 2011

dorthemus

Eva. skriver:

ja, det er jo en del af det...en dag..

Det blir spændende

Anmeld

9. april 2011

aarhusmor

Hej piger,

Vi skal til at prøve donoræg i udlandet.

Tak for jeres gode historier ovenfor. Hvordan fortæller i donordelen til jeres børn, eller tror I vil sige det?

Knus

Anmeld

9. april 2011

Vial

dorthemus skriver:

Nårhh men så vil jeg også have tilføjet nogle ønsker

Så langt er vi ikke nået, men Lisbeths mand har fået nyt arbejde og derfor kommer de nok ikke til at kunne holde ferie sammen. Så jeg crashede lige hendes ferie og så talte vi om evt. sommerhus..total kvindelejr + Alvin

Det kunne være SÅ fedt. Bliver det omkring d. 10. august, så husk fødselsdagsgaver..!

Det er lige hvad jeg har brug for at tænke på nu. Kan mærke, at det skønne vejr har mindet mig om, at jeg er laaangt fra vennerne.

Anmeld

9. april 2011

dorthemus

KaMa skriver:

Det kunne være SÅ fedt. Bliver det omkring d. 10. august, så husk fødselsdagsgaver..!

Det er lige hvad jeg har brug for at tænke på nu. Kan mærke, at det skønne vejr har mindet mig om, at jeg er laaangt fra vennerne.

Det blir omkring 29 + 30  Det kunne være så sjovt...total hygge og en masse små bare børnenumser der undersøger græs og får sand mellem tæerne

Anmeld

9. april 2011

Vial

Kristina V skriver:

Takker. Kunne dog virkelig godt have brugt en far til børnene. To babyer og én mor er altså et regnstykke, som til tider er svært at få til at gå op.

Er selvfølgelig ovenud lykkelig for dobbelt jackpot

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.