"Det har jeg ikke hørt før"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2011

Mor til prinsessen :-)

Tina&Martin skriver:

Det er sjovt du skriver at de relaterer til noget tragisk.. Min lille fis hedder Madeleine (udtalt på dansk) og alle tænkte med det samme på den lille pige der blev kidnappet, men jeg tænker på den smukke svenske prinsesse

hehe ja det er lidt mærkeligt.... Er også ved at være lidt træt af når folk spørger hvad hun hedder og jeg siger "elvira" hvor de så efterfølgende siger nååå Elvira madigan"..... øh nej tænker jeg så anede ikke hvem elvira madigan var før EFTER jeg havde fundet navnet Men gud hvor det dog var sævrt at finde et navn synes jeg hehe... godt min lille fis skal døbes på søndag og hun kommer til at hedde ELVIRA ISABELL

Rigtig sødt navn iøvrigt -- Madeleine  Det hører man heller ikke så tit :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2011

Ciss

Mor til prinsessen :-) skriver:

hehe ja det er lidt mærkeligt.... Er også ved at være lidt træt af når folk spørger hvad hun hedder og jeg siger "elvira" hvor de så efterfølgende siger nååå Elvira madigan"..... øh nej tænker jeg så anede ikke hvem elvira madigan var før EFTER jeg havde fundet navnet Men gud hvor det dog var sævrt at finde et navn synes jeg hehe... godt min lille fis skal døbes på søndag og hun kommer til at hedde ELVIRA ISABELL

Elvira er da et nydeligt navn! Jeg måtte lige tænke mig om for at finde ud af, hvorfor man kunne forbinde det med noget tragisk... Ikke lige min første tanke.

Lykke til med dåben på søndag.

Anmeld

5. april 2011

henh01

Min søn hedder Noam.. Og gud ved hvor mange gange jeg har sagt nej ikke Noah, men med M til sidst.. Hahaha Det er jeg da ved at være lidt træt af, men nu er folk jeg omgåes ved at lære det

Anmeld

5. april 2011

Maise

de fleste i vores familie sagde direkte om vores pige(clara) ej i kalder hende bare i ALMA -(som vi havde snakket om først).

Da hun så var født og så skulle hedde Clara kom bemærkningen fra min svigerfar. NÅ er det med K eller C så?? ja for han forstod ikke at det skulle være med C, hun var vel dansk. Ja svigerfar, men Hitlers kone hed Klara, så derfor skal det ikke være med K og vi synes det er pænere med C og hun er opkaldt efter min oldemor som også staves med C. Så klappede han i og fattede pointen.

Anmeld

5. april 2011

charlie73

Min søn hedder Bastian - og jeg skal tit sige til folk at det er "bare" Bastian - ikke Sebastian 

Men jeg synes man skal være glad for at finde utraditionelle navne -så ikke alle børn hedder det samme.

Bare min beskedne menin 

Anmeld

5. april 2011

henh01

Maise skriver:

de fleste i vores familie sagde direkte om vores pige(clara) ej i kalder hende bare i ALMA -(som vi havde snakket om først).

Da hun så var født og så skulle hedde Clara kom bemærkningen fra min svigerfar. NÅ er det med K eller C så?? ja for han forstod ikke at det skulle være med C, hun var vel dansk. Ja svigerfar, men Hitlers kone hed Klara, så derfor skal det ikke være med K og vi synes det er pænere med C og hun er opkaldt efter min oldemor som også staves med C. Så klappede han i og fattede pointen.

Clara er bare det smukkeste navn. Det hedder min store pige også

Anmeld

5. april 2011

henh01

Maise skriver:

Ift svigerforældrene så siger min svigermor stadig "Lillemanden" til ham fordi hun ikke kan forene sig med hans navn... hahhahaa

Anmeld

5. april 2011

Maise

henh01 skriver:

Clara er bare det smukkeste navn. Det hedder min store pige også

jep synes også selv det er smukt

Anmeld

5. april 2011

Maise

henh01 skriver:

Ift svigerforældrene så siger min svigermor stadig "Lillemanden" til ham fordi hun ikke kan forene sig med hans navn... hahhahaa

haha det lyder som svigerfar det kalder hende for putpigen.

svigermor kaldte hende for Karla de første mange måneder, selv på hendes fødselsdagskalender stod der Karla.

Anmeld

5. april 2011

2babygirls

Mor til prinsessen :-) skriver:

Hende aner jeg heller ikke hvem er... Man skal nok være født før krigen, fnis

Men smukt navn din datter får!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.