Guldklumpen uge 16 (15+0) <3 <3 <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. april 2011

Kofoed.

Maalene skriver:

Hihi

Er først kommet hjem nu efter en laaaang, men FANTASTISK dag

Og ja, det er en lille prinsesse

Er så fantastisk at have fået køn på nu, og hvor var det en fantastisk oplevelse - og hvor var de bare søde derinde

Puha, det er sent i kom hjem, men hvis i har haft en god dag er alt super.

Det er rigtig lækkert at kende køn/e. Hvem var der?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2011

Maalene

Kofoed33 skriver:

Puha, det er sent i kom hjem, men hvis i har haft en god dag er alt super.

Det er rigtig lækkert at kende køn/e. Hvem var der?

Ja, vi var lige en tur i Ønskebørn (hvor vi brugte 2½ time ), en tur på Jensens Bøfhus, og så skulle vi jo ud til den kommende mormor og morfar, og bagefter den kommende farmor og farfar, for at fortælle de skulle have en lille prinsesse - og så gik den dag

Blev scannet af Birgit - rigtig rigtig sød Og så sad vi og snakkede med Thomas Hvad med jer?

Anmeld

2. april 2011

Kofoed.

Maalene skriver:

Ja, vi var lige en tur i Ønskebørn (hvor vi brugte 2½ time ), en tur på Jensens Bøfhus, og så skulle vi jo ud til den kommende mormor og morfar, og bagefter den kommende farmor og farfar, for at fortælle de skulle have en lille prinsesse - og så gik den dag

Blev scannet af Birgit - rigtig rigtig sød Og så sad vi og snakkede med Thomas Hvad med jer?

jamen det lyder også som en dejlig dag.

De samme og snakke også lidt med Birgit, da hun kender min jordmoder, så det var lidt sjovt.

Men ja, de er så søde og opmærksomme der og vil helst sikkert, næste gang vi køber en scanning, tage derhen igen.

Anmeld

2. april 2011

Maalene

Kofoed33 skriver:

jamen det lyder også som en dejlig dag.

De samme og snakke også lidt med Birgit, da hun kender min jordmoder, så det var lidt sjovt.

Men ja, de er så søde og opmærksomme der og vil helst sikkert, næste gang vi køber en scanning, tage derhen igen.

Ja, det var da lidt pudsigt

Ja, det gør vi HELT sikkert også - de tog sig virkelig tid til en, føltes slet ikke som sådan en pengemaskine

Anmeld

2. april 2011

Kofoed.

Maalene skriver:

Ja, det var da lidt pudsigt

Ja, det gør vi HELT sikkert også - de tog sig virkelig tid til en, føltes slet ikke som sådan en pengemaskine

Vi var formiddagens sidste og så havde de nogle timer inden aften "gæsterne" kom, så selvom det gik ud over deres fritid, blev hun ved med, at drille tvilling b til hun ville vise kønnet og ja, det var så hyggeligt og detaljeret.

Tror altså det er mand og kone og så ejer de firmaet.

Hørte i også hjertelyd?

Anmeld

2. april 2011

Maalene

Kofoed33 skriver:

Vi var formiddagens sidste og så havde de nogle timer inden aften "gæsterne" kom, så selvom det gik ud over deres fritid, blev hun ved med, at drille tvilling b til hun ville vise kønnet og ja, det var så hyggeligt og detaljeret.

Tror altså det er mand og kone og så ejer de firmaet.

Hørte i også hjertelyd?

Ej, hvor dejligt Synes også bare de virkede så professionelle, og virkelig gik op i det med liv og sjæl

Ja, det er det også - står ihvertfald på deres hjemmeside

Ja, det gjorde vi - det første min kæreste spurgte om, var hvor man kunne se hjertet slå (tror jeg han var bange for det ikke gjorde), og så satte hun lyd på, så vi kunne høre det

Kan jeg næsten regne ud, at I også gjorde?

Anmeld

2. april 2011

Lotus86

Maalene skriver:

Århh, tusind tak

Ja, tiden går faktisk ret stærkt - og du er allerede i 3. trimester   Wow - hvor fantastisk

Og der gemmer sig en lille pige derinde - så fantastisk

En lille prinsesse, hvor er det bare skønt, stort tillykke

Anmeld

2. april 2011

Kofoed.

Maalene skriver:

Ej, hvor dejligt Synes også bare de virkede så professionelle, og virkelig gik op i det med liv og sjæl

Ja, det er det også - står ihvertfald på deres hjemmeside

Ja, det gjorde vi - det første min kæreste spurgte om, var hvor man kunne se hjertet slå (tror jeg han var bange for det ikke gjorde), og så satte hun lyd på, så vi kunne høre det

Kan jeg næsten regne ud, at I også gjorde?

Meget professionelle.

Okay, har jeg ikke lige tjekket, hehe.

Nårh hvor lyder din kæreste bare som om han glæder sig rigtig meget.

Ja det gjorde vi, lidt efter vi fik a's køn afvide. Og self var b's hjertelyd hurtigst, så der blev jeg ret sikker på det var to piger. Vi fik også målt hoved, mave, lårben, fordi a så tyk ud og b så lang ud. Rigtig nok, der er en lille tyksak og en lang tynd en derinde, så vi skal ikke bekymre os om størrelsen.

Anmeld

2. april 2011

Maalene

Lotus86 skriver:

En lille prinsesse, hvor er det bare skønt, stort tillykke

Tusind mange tak

Så skal der shoppes amok 

Anmeld

2. april 2011

Maalene

Kofoed33 skriver:

Meget professionelle.

Okay, har jeg ikke lige tjekket, hehe.

Nårh hvor lyder din kæreste bare som om han glæder sig rigtig meget.

Ja det gjorde vi, lidt efter vi fik a's køn afvide. Og self var b's hjertelyd hurtigst, så der blev jeg ret sikker på det var to piger. Vi fik også målt hoved, mave, lårben, fordi a så tyk ud og b så lang ud. Rigtig nok, der er en lille tyksak og en lang tynd en derinde, så vi skal ikke bekymre os om størrelsen.

Sikke skønt med sådan 2 små forskellige individer

Utroligt der allerede nu kan være så stor forskel på dem - ihh, hvor jeg glæder mig til at følge dig og de 2 små prinsesser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.