Guldklumpen uge 16 (15+0) <3 <3 <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. april 2011

Happiness

Smuk smuk mave søde! Og synes nu godt jeg kan se du er vokset lidt Og som sagt før, du bliver en smuk kæmpe

Glæder mig til update imorgen. Du må endelig lægge billeder ind af jeres vidunder! Skal jo selv til 3 d scanning, så der kommer ogs en update herfra

Rigtig god weekend!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2011

Frejsmor

Det er altså en rigtig fin mave du har fået dig søde, den kan du godt være stolt af og ja du skal sikkert nok nå at blive lidt af en hval(smuuuk hval ) ligesom alle os andre hehe...

Glæder mig til update på kønsscanningen, bliver spændende at høre om det faktisk er en lille prinsesse I skal ha, eller om det måske er en lille prins i stedet..

Anmeld

1. april 2011

CamillaValby

Ihhh det bliver altså spændende søde. GLÆDER mig til opdatering på kønnet hihi

Anmeld

1. april 2011

Maalene

Putomanen skriver:

Hvor har du bare fået dig en rigtig fin mave!!! Den er jeg misundelig på

Det bliver spændende til scanningen, at se/høre, hvilket køn de tbliver. Jeg vil i hvertfald lige følge med, det er jo altid spændende  Men det er dejligt at høre, at din graviditet går så godt

Hvor er du bare sød

Håber virkelig snart det bliver din tur til at gå rundt med strutmave

Nu må det altså snart være jeres tur

Synes bare det er så uretfærdigt, at I skal så meget igennem

Skal nok komme med en update i morgen, når vi er hjemme

Anmeld

1. april 2011

Maalene

Aprilmor11 skriver:

Åhh mange tak .. Det er jeg glad for ..

Håber da at han melder sig sn ankomst tidligst uge 38 og senest 40+0

Så kan jeg jo begynde og sende ve-støv afsted om uges tid

Anmeld

1. april 2011

Maalene

Happiness skriver:

Smuk smuk mave søde! Og synes nu godt jeg kan se du er vokset lidt Og som sagt før, du bliver en smuk kæmpe

Glæder mig til update imorgen. Du må endelig lægge billeder ind af jeres vidunder! Skal jo selv til 3 d scanning, så der kommer ogs en update herfra

Rigtig god weekend!

Haha - hvor er du sød

Håber da, man kan se smuk ud, selvom man ligner en kæmpe

Åhh, hvor bliver det vildt altså - synes sådan nogle 3D-scanninger er SÅ fantastiske - du må endelig også huske billeder, er da nødt til at se jeres lille vidunder

Tusind tak, og i lige måde søde

Anmeld

1. april 2011

Maalene

SkrukNu skriver:

Det er altså en rigtig fin mave du har fået dig søde, den kan du godt være stolt af og ja du skal sikkert nok nå at blive lidt af en hval(smuuuk hval ) ligesom alle os andre hehe...

Glæder mig til update på kønsscanningen, bliver spændende at høre om det faktisk er en lille prinsesse I skal ha, eller om det måske er en lille prins i stedet..

Haha - håber du har ret søde

Men det kan nok trøste lidt, at man har nogle og følges med, så man ikke er alene om at ligne en smuk hval

Ja, bliver virkelig spændende om hun får ret Men åhh, er allerede kommet til at købe lidt i lyserødt, så bliver rart at få det enten bekræftet eller afkræftet, så jeg rigtig kan gå amok

Den lille er ihvertfald mere end velkommen uanset køn

Anmeld

1. april 2011

Maalene

CamillaValby skriver:

Ihhh det bliver altså spændende søde. GLÆDER mig til opdatering på kønnet hihi

Ja, bliver virkelig spændende søde

Glæder mig til at kunne gå shop-amok

Bliver også spændende, om I kan undgå og se kønnet til MD

Da min søster var til MD (De ville heller ikke vide kønnet), sagde scanningsdamen 2 gange "han" og de synes også de så en lille tap - så det var ikke den store overraskelse, da der kom en lille gut ud

Anmeld

1. april 2011

Putomanen

Maalene skriver:

Hvor er du bare sød

Håber virkelig snart det bliver din tur til at gå rundt med strutmave

Nu må det altså snart være jeres tur

Synes bare det er så uretfærdigt, at I skal så meget igennem

Skal nok komme med en update i morgen, når vi er hjemme

Ja, livet kan være lidt hårdt en gang i mellem, men jeg er sikker på, at lykken  snart tilsmiler os, som den har gjort jer  Jeg glæder mig til en update

Anmeld

1. april 2011

Maalene

Putomanen skriver:

Ja, livet kan være lidt hårdt en gang i mellem, men jeg er sikker på, at lykken  snart tilsmiler os, som den har gjort jer  Jeg glæder mig til en update

Dejligt at du har sådan en positiv sjæl

Er sikker på, at det hjælper jer endnu bedre på vej - selvom jeg slet ikke er i tvivl om, at det er umådelig svært

Lover at update så hurtigt jeg kan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.