Guldklumpen uge 16 (15+0) <3 <3 <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. april 2011

Maalene

Secrets skriver:

Takker! Synes godt nok jeg er begyndt at se lidt flomme-fed ud på det seneste. Haha Må få taget billeder søndag, når jeg rammer 14+0.

Jamen det tror jeg ikke Vi har læst meget om, at det er vildt usikkert, og så synes min kæreste lige så godt vi kan vente til MD-scanningen Vi skal også til en 3d scanning på et tidspunkt, så der regner jeg med vi kan få be/afkræftet det fra MD, eller få det at vide hvis de ikke vil kigge efter det til MD

Haha - så er vi 2 Glæder mig til man ihvertfald ikke er i tvivl om, at det er en GRAVID mave og ikke en FED mave

Ja, kan se vi begge to er lidt perfektionistiske på det punkt... Hehe... Kan også bedst lide at tage billeder, når jeg er XX+0

Okay, stoler nu på en kønsscanning, men sådan er vi jo så forskellige

Spændende bliver det ihvertfald med alle de scanninger, og synes det er SÅ fantastisk, at vi har så mange muligheder for at kigge ind til den lille filur

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2011

Aprilmor11

Maalene skriver:

Tusind mange tak

Ja, er virkelig spændt - kan slet ikke vente

Nu melder din lillemand også snart sin ankomst - uhh, hvor bliver det spændende

Det forstår jeg godt ..

Det er også en ubeskrivelig følelse at se sin lille guldklump ..

Ja det gøre han .. Glæder mig godt nok også ..

Kan slet slet ikke vente .. Tålmodigheden er i hvert fald sat godt og grundig på prøve

Anmeld

1. april 2011

Maalene

Jemion skriver:

Fin baby hule   Glæder mig til at læse update på om du bære på en lille prins eller prinsesse

Tusind mange tak

Ja, bliver SÅ spændende... Hehe...

Og STORT tillykke med den lille prins

Anmeld

1. april 2011

Maalene

Aprilmor11 skriver:

Det forstår jeg godt ..

Det er også en ubeskrivelig følelse at se sin lille guldklump ..

Ja det gøre han .. Glæder mig godt nok også ..

Kan slet slet ikke vente .. Tålmodigheden er i hvert fald sat godt og grundig på prøve

Kan jeg virkelig godt forstå, at du gør

Kunne godt forestille mig, at tålmodigheden er så godt som væk, når man nu er SÅ tæt på, som du er nu

Anmeld

1. april 2011

Jemion

Maalene skriver:

Tusind mange tak

Ja, bliver SÅ spændende... Hehe...

Og STORT tillykke med den lille prins

Tak og tillykke med jeres "måske" prinsesse

Anmeld

1. april 2011

Aprilmor11

Maalene skriver:

Kan jeg virkelig godt forstå, at du gør

Kunne godt forestille mig, at tålmodigheden er så godt som væk, når man nu er SÅ tæt på, som du er nu

Det er den også snart

Men tiden går heldigvis stadig hurtig ..

Jeg kan godt følge dem som går over tid, det må være meget krævende .. Håber ikke at jeg går over tid, det er min tålmodighed ikke stor nok til ..

Anmeld

1. april 2011

Maalene

Jemion skriver:

Tak og tillykke med jeres "måske" prinsesse

Tusind taaaaak

Anmeld

1. april 2011

Maalene

Aprilmor11 skriver:

Det er den også snart

Men tiden går heldigvis stadig hurtig ..

Jeg kan godt følge dem som går over tid, det må være meget krævende .. Håber ikke at jeg går over tid, det er min tålmodighed ikke stor nok til ..

Det er altid noget

Haha - nej, det må virkelig være ulideligt - skal nok krydse aaalt hvad jeg kan for, at lilleprinsen melder sin ankomst senest til sin termin, og sende en ordentlig bunke ve-støv afsted om et par uger

Anmeld

1. april 2011

Putomanen

Hvor har du bare fået dig en rigtig fin mave!!! Den er jeg misundelig på

Det bliver spændende til scanningen, at se/høre, hvilket køn de tbliver. Jeg vil i hvertfald lige følge med, det er jo altid spændende  Men det er dejligt at høre, at din graviditet går så godt

Anmeld

1. april 2011

Aprilmor11

Maalene skriver:

Det er altid noget

Haha - nej, det må virkelig være ulideligt - skal nok krydse aaalt hvad jeg kan for, at lilleprinsen melder sin ankomst senest til sin termin, og sende en ordentlig bunke ve-støv afsted om et par uger

Åhh mange tak .. Det er jeg glad for ..

Håber da at han melder sig sn ankomst tidligst uge 38 og senest 40+0

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.