Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej skønne piger Så nåede vi endnu en uge - og hvor er det bare fantastisk (bortset fra en ordentlig omgang influenza ) Nyder hvert sekund med den lille bandit i maven, og med alle de skønne unger herinde, så kan man jo sleeeet ikke vente til, vi får vores guld i armene Maven er ikke vokset så meget de sidste 3 uger, men med den fart den havde på i starten, så gør det nu heller ikke så meget... Men mon ikke jeg når at komme til at ligne en hval alligevel? I morgen står den på kønsscanning, kan SLET ikke vente Bliver spændende at se, om de også tror det bliver en lille prinsesse, ligesom de gjorde til NF Hav en fantastisk dag de damer
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
vi glæder os til en update
Naja
Najsen86 skriver: vi glæder os til en update Naja
Fiiin mavse
Holbæktrunten skriver: Fiiin mavse
Maalene skriver: Tuuusind tak Ved I hvad der gemmer sig i maven din?
Tuuusind tak Ved I hvad der gemmer sig i maven din?
Ja, det er en lille Noah - havde fra start en fornemmelse af at det var en lille dreng
Glæd dig til din kønsscanning - det er fantastisk at se den lille ligge og møffe rundt derinde. Vi så bla vores sutte på tommelfinger, hikke og alle hans fingre
Holbæktrunten skriver: Ja, det er en lille Noah - havde fra start en fornemmelse af at det var en lille dreng Glæd dig til din kønsscanning - det er fantastisk at se den lille ligge og møffe rundt derinde. Vi så bla vores sutte på tommelfinger, hikke og alle hans fingre
Maalene skriver: Det lover jeg at komme med så hurtigt som muligt Kan se, I har fundet navnet Ej, hvor skønt altså
Det lover jeg at komme med så hurtigt som muligt Kan se, I har fundet navnet Ej, hvor skønt altså
Ja det var faktisk skønt at få det på plads.. nu er det mere
personligt med hende inde i maven... nu er hun ikke "bare" en den
hun er Alma <3
Bliver da skønt st vide om hun havde ret i at det var en pige til NF
Maalene skriver: Hej skønne piger Så nåede vi endnu en uge - og hvor er det bare fantastisk (bortset fra en ordentlig omgang influenza ) Nyder hvert sekund med den lille bandit i maven, og med alle de skønne unger herinde, så kan man jo sleeeet ikke vente til, vi får vores guld i armene Maven er ikke vokset så meget de sidste 3 uger, men med den fart den havde på i starten, så gør det nu heller ikke så meget... Men mon ikke jeg når at komme til at ligne en hval alligevel? I morgen står den på kønsscanning, kan SLET ikke vente Bliver spændende at se, om de også tror det bliver en lille prinsesse, ligesom de gjorde til NF Hav en fantastisk dag de damer
Sikke en fiin baby-hule
Og held og lykke med scanning imorgen, det bliver da rigtig spændene
Man kan tydeligt se den er vokset fra det første billede du har lagt ind Smuk, smuk mavse. Glæder mig til at høre, om du får det samme at vide til kønsscanningen som NF!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128