Guldklumpen uge 16 (15+0) <3 <3 <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. april 2011

Papaya

Maalene skriver:

Vi skal sørme også have en lille prinsesse

JUBIIIIIIIIIIIII     

Er så glad på jeres vegne, det bliver da bare så dejligt!! Puha, kan godt huske hvordan det var... Tillykke med det Vi følger med i graviditeten

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2011

Maalene

Kofoed33 skriver:

Jeg har kommune farvet hår og kærestes er en lysere udgave (kig mit profilbilled ).

Jeg vi er begge kraftige bygget og personligt, synes jeg det ikke er så kønt, at være kraftig og lav. Og jeg er den højeste pige/kvinde i min nærmeste familie og som sagt, man ser bare tyk ud, når man er lav og buttet (så lave er de heller ikke, men en cm gør altså en forskel). Ved ikke om det er forståligt.

A vejede 112 gram (var cirka 14+4 i længde) og b vejede 106 (var 15+1 i længde).

Det kan jeg godt se Også så de ikke bliver helt ens... Hehe... Det bliver altså spændende

Det kan jeg godt følge dig i, vi er også rimelig høje, så mon ikke vores lille prinsesse også bliver det... Hehe...

Man skal bare heller ikke være for høj, så man ligner en kæmpe... Haha... Var altid så ked af i folkeskolen at jeg var så meget højere end drengene

Så følges de rimelig pænt ad vægtmæssigt, men der er større forskel på længden kan jeg godt se

Hvordan med navne, er I blevet enige om det?

Anmeld

2. april 2011

Maalene

Lotus86 skriver:

Ja afsted med dig... Det er altså bare det bedste, men pas på, man bliver hurtigt afhængig

Haha - er jeg vidst allerede

Men hvordan kan man undgå andet

Anmeld

2. april 2011

Maalene

Prisana skriver:

Er så glad på jeres vegne, det bliver da bare så dejligt!! Puha, kan godt huske hvordan det var... Tillykke med det Vi følger med i graviditeten

Tusind mange tak - hvor er du bare sød

Ja, det er bare SÅ skønt

Anmeld

2. april 2011

CmarianN

Maalene skriver:

Eeeej, hvor spændende søde

Så må jeg altså lige sende en heeeeeeel bunke af babystøv afsted til jer, så I kan få en lille fin spire

Det suger jeg lige til mig så 

og tak for det 

Anmeld

2. april 2011

Kofoed.

Maalene skriver:

Det kan jeg godt se Også så de ikke bliver helt ens... Hehe... Det bliver altså spændende

Det kan jeg godt følge dig i, vi er også rimelig høje, så mon ikke vores lille prinsesse også bliver det... Hehe...

Man skal bare heller ikke være for høj, så man ligner en kæmpe... Haha... Var altid så ked af i folkeskolen at jeg var så meget højere end drengene

Så følges de rimelig pænt ad vægtmæssigt, men der er større forskel på længden kan jeg godt se

Hvordan med navne, er I blevet enige om det?

Hehe, nej og det er lidt håbet

Altså så høj er jeg heller ikke 1,72. men igen, hver cm tæller, når man er sådan bygget.

Men når den fx a er 10 cm lang og vejer 112 g og b er 11 cm og vejer 106, så er forskellen altså til at se. Birgit reagere også på den med det samme, havde ellers advaret hende og den var der.

Jamen navne har været planlagt længe, men efter som alle nyfødte pige hedder Isabella, har vi snakket om at ændre slutning til Isabel eller Isabelle. Den anden skal hedde Anastasia. Men det er med forbehold, hvis de nu overhovedet ikke ligne sådan nogle

Anmeld

2. april 2011

betiinsen

sikke en smuk mave søde..

Anmeld

2. april 2011

Maalene

Kofoed33 skriver:

Hehe, nej og det er lidt håbet

Altså så høj er jeg heller ikke 1,72. men igen, hver cm tæller, når man er sådan bygget.

Men når den fx a er 10 cm lang og vejer 112 g og b er 11 cm og vejer 106, så er forskellen altså til at se. Birgit reagere også på den med det samme, havde ellers advaret hende og den var der.

Jamen navne har været planlagt længe, men efter som alle nyfødte pige hedder Isabella, har vi snakket om at ændre slutning til Isabel eller Isabelle. Den anden skal hedde Anastasia. Men det er med forbehold, hvis de nu overhovedet ikke ligne sådan nogle

Ja, du har helt ret i, at hver centimeter tæller, når det er Er selv 1,76, så det er næsten det samme

Ja, det kan jeg godt se... Hehe... Bliver spændende om de "udligner" hinanden, eller de fortsætter sådan

Århh, hvor nogle søde navne Min søster snakkede også meget om Anastacia, men de fik en dreng

Vi er også vilde med Isabella, men synes også det er alt for brugt... Kan rigtig godt lide Isabelle

Anmeld

2. april 2011

Maalene

betiinsen skriver:

sikke en smuk mave søde..

Tuuuusind tak søde

Og neeej - hvor er din mave altså bare SÅ smuk - glæder mig til at se jeres lille prinsesse

Anmeld

3. april 2011

Kofoed.

Maalene skriver:

Ja, du har helt ret i, at hver centimeter tæller, når det er Er selv 1,76, så det er næsten det samme

Ja, det kan jeg godt se... Hehe... Bliver spændende om de "udligner" hinanden, eller de fortsætter sådan

Århh, hvor nogle søde navne Min søster snakkede også meget om Anastacia, men de fik en dreng

Vi er også vilde med Isabella, men synes også det er alt for brugt... Kan rigtig godt lide Isabelle

Hehe. Synes nogen og 70 er godt til en pige.

Jeg tror ikke de udligner hinanden, men man ved jo aldrig.

En af de første dage mig og kæresten var sammen, spurget han mig, hvad jeg tænkte på for navne til mine børn. Jeg måtte så tilstå, at jeg havde tænkt lidt på Jonas og Isabella. Hans var Alexander og Anastasia. Så pigenavnene har bare holdt fast, hvorimod at vi nok aldrig bliver helt enige om drengenavne.

Men vi ville bare ikke helt opgive Isabella og ja, så er det de to varianter, vi synes bedst om. Men hvis det bliver Isabelle, så bliver det sidste e stumt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.