Guldklumpen uge 16 (15+0) <3 <3 <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. april 2011

CmarianN

Maalene skriver:

Hej skønne piger

Så nåede vi endnu en uge - og hvor er det bare fantastisk (bortset fra en ordentlig omgang influenza )

Nyder hvert sekund med den lille bandit i maven, og med alle de skønne unger herinde, så kan man jo sleeeet ikke vente til, vi får vores guld i armene

Maven er ikke vokset så meget de sidste 3 uger, men med den fart den havde på i starten, så gør det nu heller ikke så meget... Men mon ikke jeg når at komme til at ligne en hval alligevel?

I morgen står den på kønsscanning, kan SLET ikke vente

Bliver spændende at se, om de også tror det bliver en lille prinsesse, ligesom de gjorde til NF

Hav en fantastisk dag de damer

Såååå fin en baby-bump 

Hvis du bliver stor som en hval, bliver du sikkert en smuk en af slagsen 

Jeg glæder mig til jeg jeg (forhåbentlig) også får sådan en fin baby-bule 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2011

Kofoed.

Maalene skriver:

Sikke skønt med sådan 2 små forskellige individer

Utroligt der allerede nu kan være så stor forskel på dem - ihh, hvor jeg glæder mig til at følge dig og de 2 små prinsesser

Jeg synes også det er dejligt, at de allerede nu er to individer istedet for "bare" et par tvillinger. Så jeg (vi) er super glade for, at de er tveæggende. Vi håber også den ene har min hårfarve og den anden har farmands. Men håber bestem, at både a og b bliver omkring min højde uanset hvad.

Ja, jeg glæder mig også, synes der er lang tid til den 29, ikke fordi jeg bare vil se dem igen, men glæder mig til ny info omkring dem og høre, hvor store de nu er og hvad de vejer osv...

Men glæder mig mega meget til slut august-start september.

Anmeld

2. april 2011

Maalene

CmarianN skriver:

Såååå fin en baby-bump 

Hvis du bliver stor som en hval, bliver du sikkert en smuk en af slagsen 

Jeg glæder mig til jeg jeg (forhåbentlig) også får sådan en fin baby-bule 

Århh, hvor er du bare sød altså

Er SÅ imponeret over en positiv sjæl som dig

Er sikker på du inden sommerferien står med en positiv test - det vil jeg krydse aaalt jeg kan for og bede til - det ER jeres tur

Anmeld

2. april 2011

Maalene

Kofoed33 skriver:

Jeg synes også det er dejligt, at de allerede nu er to individer istedet for "bare" et par tvillinger. Så jeg (vi) er super glade for, at de er tveæggende. Vi håber også den ene har min hårfarve og den anden har farmands. Men håber bestem, at både a og b bliver omkring min højde uanset hvad.

Ja, jeg glæder mig også, synes der er lang tid til den 29, ikke fordi jeg bare vil se dem igen, men glæder mig til ny info omkring dem og høre, hvor store de nu er og hvad de vejer osv...

Men glæder mig mega meget til slut august-start september.

Åhh, det kan jeg virkelig godt forstå - så bliver de jo heller ikke betragtet som "de samme" - åhh, det bliver så spændende

Hvad hårfarver har I da, hvis man må spørge?  Og højde, siden du siger sådan

Ja, det kan jeg virkelig godt forstå, også at se hvordan og hvor forskelligt de 2 prinsesser udvikler sig derinde

Prøvede hun også at finde ud af hvad de vejede?

Hun målte vores prinsesse til 118 gram

Anmeld

2. april 2011

CmarianN

Maalene skriver:

Århh, hvor er du bare sød altså

Er SÅ imponeret over en positiv sjæl som dig

Er sikker på du inden sommerferien står med en positiv test - det vil jeg krydse aaalt jeg kan for og bede til - det ER jeres tur

Tak sødte, for de varme ord 

Jeg har været ved gyn i Kolding i går. Det var SÅDAN en god oplevelse. Og der er et lille æg på vej  Nu er det bare vores opgave (forhåbentlig) at befrugte det 

Anmeld

2. april 2011

Maalene

CmarianN skriver:

Tak sødte, for de varme ord 

Jeg har været ved gyn i Kolding i går. Det var SÅDAN en god oplevelse. Og der er et lille æg på vej  Nu er det bare vores opgave (forhåbentlig) at befrugte det 

Eeeej, hvor spændende søde

Så må jeg altså lige sende en heeeeeeel bunke af babystøv afsted til jer, så I kan få en lille fin spire

Anmeld

2. april 2011

Papaya

Ih.. Glæder mig til en opdatering

Anmeld

2. april 2011

Kofoed.

Maalene skriver:

Åhh, det kan jeg virkelig godt forstå - så bliver de jo heller ikke betragtet som "de samme" - åhh, det bliver så spændende

Hvad hårfarver har I da, hvis man må spørge?  Og højde, siden du siger sådan

Ja, det kan jeg virkelig godt forstå, også at se hvordan og hvor forskelligt de 2 prinsesser udvikler sig derinde

Prøvede hun også at finde ud af hvad de vejede?

Hun målte vores prinsesse til 118 gram

Jeg har kommune farvet hår og kærestes er en lysere udgave (kig mit profilbilled ).

Jeg vi er begge kraftige bygget og personligt, synes jeg det ikke er så kønt, at være kraftig og lav. Og jeg er den højeste pige/kvinde i min nærmeste familie og som sagt, man ser bare tyk ud, når man er lav og buttet (så lave er de heller ikke, men en cm gør altså en forskel). Ved ikke om det er forståligt.

A vejede 112 gram (var cirka 14+4 i længde) og b vejede 106 (var 15+1 i længde).

Anmeld

2. april 2011

Lotus86

Maalene skriver:

Tusind mange tak

Så skal der shoppes amok 

Ja afsted med dig... Det er altså bare det bedste, men pas på, man bliver hurtigt afhængig

Anmeld

2. april 2011

Maalene

Prisana skriver:

Ih.. Glæder mig til en opdatering

Vi skal sørme også have en lille prinsesse

JUBIIIIIIIIIIIII     

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.