xxx

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2011

Mira0911

Mussen2 skriver:

Nej, det slog mig lige. Internettet er den største sladderhank. Jeg har selv oplevet at blive googlet herinde fra. desværre på en rigtig ubehagelig måde, netop derfor forholder jeg mig anonym, trods jeg ville ønske jeg kunne afslører mere om mig selv. Da jeg nyder at være en del af forummet.

Håber din hemmelighed forbliver velbevaret

Ja men ingen reaktioner fra nogle af admins... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2011

Mussen2

MoarJ skriver:

Ja men ingen reaktioner fra nogle af admins... 

Er det ikke noget man kan redigerer sine egne indlæg, måske du kan nå at gøre det. Vedikke hvor længe man kan det.

Anmeld

29. marts 2011

Kildebakken

MoarJ skriver:

Problemet er bare, når jeg siger til svigerforældre at de skal holde mund, får jeg en skideballe af kæresten... 

Kæresten er bestemt ikke glad for at jeg svare igen, og fortæller som tingene nu er... 

Den med navnet er han selv med på... Så snart det handler om hans forældre, at jeg beder dem om at holde mund, så får jeg en skideballe af ham... 

Dine svigerforældre er sikkert lidt oppe i årene og med alderen mister man hæmningerne, samtidig med at man ikke kan overskue så meget irregulært. De glemmer at deres lille dreng er blevet stor og det ikke er deres job at bestemme over ham og hans længere. Det bliver sikkert svært at forklare dem at de ikke skal blande sig, særligt da det er din kæreste, som burde gå forrest i den lille konflikt. Din kæreste er sammen med dig og bør holde med dig, det er jo jer der er den primære familie nu. 

Når det så er sagt, vil man altid få lidt knubs når man vælger et meget særpræget navn til sine børn. Min bedstemor græd da hun hørte hvad jeg skulle hedde, men jeg har været glad for at alle altid kan huske mit navn. Så go for it og lad bare svigerfar køre lidt op, han falder nok ned, når han ser den lille:-)

KH

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.