xxx

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.878 visninger
42 svar
0 synes godt om
29. marts 2011

Mira0911

...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2011

TbCp

Hvorfor ikke bare sige at i vil holde det hemmeligt, så han må vente med at få navnet at vide til dåben?

Anmeld

29. marts 2011

Mira0911

TbCp skriver:

Hvorfor ikke bare sige at i vil holde det hemmeligt, så han må vente med at få navnet at vide til dåben?

Hvis vi siger det er hemmeligt, bliver svigermor ved og ved og ved med at plage om hvad navn det bliver, det orker vi ikke... 

Anmeld

29. marts 2011

TbCp

MoarJ skriver:

Hvis vi siger det er hemmeligt, bliver svigermor ved og ved og ved med at plage om hvad navn det bliver, det orker vi ikke... 

Men hvis i ikke siger det er hemmeligt så er det jo så bare din svigerfar der bliver ved

Jeg tror bare jeg ville sige "det er hemmeligt indtil dåben basta!" og så ignorere hver gang hun spørger til det...

Anmeld

29. marts 2011

Vidunderligeunger

så ville jeg da pænt bede k****** om at lade være med og spørge! det kan da ikke være så svært

Anmeld

29. marts 2011

Mira0911

Men hvis i ikke siger det er hemmeligt så er det jo så bare din svigerfar der bliver ved

Jeg tror bare jeg ville sige "det er hemmeligt indtil dåben basta!" og så ignorere hver gang hun spørger til det...

Jeg har gjort klar overfor svigerfar at det er ... og så er den ikke længere! 

Ja han vil blive ved fordi man kan ikke give en pige et drengenavn - og den holder han jo fast i... 

Anmeld

29. marts 2011

Mira0911

BlyViol skriver:

så ville jeg da pænt bede k****** om at lade være med og spørge! det kan da ikke være så svært

Har lige skrevet et svar ovenfor, hvor det indgår at jeg har sagt til svigerfar at navnet er sådan og så er den ikke længere... 

Anmeld

29. marts 2011

Isabella_mor

jeg er ikke helt med.. siger i at hun skal hedde SLETTET som et scam for at dække over det navn i holder hemmeligt eller SLETTET det navn i vil give..?? jeg er ikke helt med.. 

Anmeld

29. marts 2011

LinLin

Jeg har et drengenavn som mellemnavn - så det kan man altså godt

- så synes da bare I skal kalde hende det

Anmeld

29. marts 2011

Mira0911

jeg er ikke helt med.. siger i at hun skal hedde SLETTET som et scam for at dække over det navn i holder hemmeligt eller SLETTET det navn i vil give..?? jeg er ikke helt med.. 

... er navnet indtil fødslen eller dåben... Vi vil holde det hemmeligt denne gang... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.