xxx

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2011

Mussen2

Sig til familien hun skal hedde så er der ingen ko på isen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2011

Mira0911

Hvis han nu er så ihærdig og finder ud af at man ikke må/kan kalde hende til mellem navn, kan du så ikke afslappet sige at så vil  være andet valget

Jo det kunne jeg også... Jeg må se hvordan jeg får det løst... 

Anmeld

29. marts 2011

Mira0911

Hvis i ikke vil sige det lige ud, at i ønsker at holde det hemmeligt, så synes jeg måske at i skulle have fundet et navn som var mere "realistisk", altså et hvor ikke fremgår. Evt fortæl at i har ændret eller noget i den dur...

Hvis det var mig, havde jeg nu bare sagt det som det var. Og så ville jeg bede dem om at holde mund, hvis de plager.

/Fenja

Problemet er bare, når jeg siger til svigerforældre at de skal holde mund, får jeg en skideballe af kæresten... 

Kæresten er bestemt ikke glad for at jeg svare igen, og fortæller som tingene nu er... 

Den med navnet er han selv med på... Så snart det handler om hans forældre, at jeg beder dem om at holde mund, så får jeg en skideballe af ham... 

Anmeld

29. marts 2011

Fenja09

Problemet er bare, når jeg siger til svigerforældre at de skal holde mund, får jeg en skideballe af kæresten... 

Kæresten er bestemt ikke glad for at jeg svare igen, og fortæller som tingene nu er... 

Den med navnet er han selv med på... Så snart det handler om hans forældre, at jeg beder dem om at holde mund, så får jeg en skideballe af ham... 

Det er jo heller ikke fair overfor dig, at han opføre sig sådan - man kan jo godt sige det uden at være flabet eller komme op at skændes.

Vi har bare valgt at sige til vores omgangskreds, at vi ikke ved hvad bebsen skal hedde og så er den jo egentlig ikke meget længere...

Anmeld

29. marts 2011

Mira0911

Fenja09 skriver:

Det er jo heller ikke fair overfor dig, at han opføre sig sådan - man kan jo godt sige det uden at være flabet eller komme op at skændes.

Vi har bare valgt at sige til vores omgangskreds, at vi ikke ved hvad bebsen skal hedde og så er den jo egentlig ikke meget længere...

Vi kommer heller ikke op og skændes over det...  Han er bare generelt total nysgerrig og bruger nettet meget til at finde svar.. 

Anmeld

29. marts 2011

Mussen2

Vi kommer heller ikke op og skændes over det...  Han er bare generelt total nysgerrig og bruger nettet meget til at finde svar.. 

Har du tænkt på at han får googlet denne tråd, hvis han nu søger på  ?

Anmeld

29. marts 2011

Mira0911

Har du tænkt på at han får googlet denne tråd, hvis han nu søger på  

Årh FUCK! 

Anmeld

29. marts 2011

Mussen2

MoarJ skriver:

Årh FUCK! 

Skriv til Henrik

Anmeld

29. marts 2011

Mira0911

Mussen2 skriver:

Skriv til Henrik

Havde slet ikke tænkt på det... Har skrevet til en anden admin, i håb om hun kan hjælpe... 

Anmeld

29. marts 2011

Mussen2

MoarJ skriver:

Havde slet ikke tænkt på det... Har skrevet til en anden admin, i håb om hun kan hjælpe... 

Nej, det slog mig lige. Internettet er den største sladderhank. Jeg har selv oplevet at blive googlet herinde fra. desværre på en rigtig ubehagelig måde, netop derfor forholder jeg mig anonym, trods jeg ville ønske jeg kunne afslører mere om mig selv. Da jeg nyder at være en del af forummet.

Håber din hemmelighed forbliver velbevaret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.