baby.dk = roseklub (bræksmily søges her)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2008

Pia

Hej Tøser..

Lige et lille pip fra mig..
Jeg er rørende enige med jer..
Tone og holdningen på oef er i den grad skredet si svinget
Det er de samme to personer og så deres tro følgesvende der fylder så meget der inde..
Og så har de det med og tage de mest mærkeæige emner op.
Ja ved godt man bare kan undlade og svare og det gør jeg i den grad ..
Men syntes at det er ærgeligt at når man lokker ind på baby.dk så står der overskrifter som . har du været din kærste utro. Bruger du legetøg i dit sexliv osv

I mine øjne er det ren nysgeriighed samt en stor del kedsomhed at folk bringer de emner op..

Og så den måde de nedgøre alle på der ikke lige delere deres mening, det gør virkelig noget på mig

Og tror vi er mange mange flere om samme mening..
Men det kan bare være svært og sige sin mening, da man jo alt for ofte har set hvad der så sker , hvsi man ikke er enige med nogle bestemte.

Bare et øf fra mig på opfordring.. En opfordring jeg egentlig ikke behøvede havde bare ikke set at der var taget hul på den byld.

Kh Pia.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2008

Rasmine

Pia skriver:

Hej Tøser..

Lige et lille pip fra mig..
Jeg er rørende enige med jer..
Tone og holdningen på oef er i den grad skredet si svinget
Det er de samme to personer og så deres tro følgesvende der fylder så meget der inde..
Og så har de det med og tage de mest mærkeæige emner op.
Ja ved godt man bare kan undlade og svare og det gør jeg i den grad ..
Men syntes at det er ærgeligt at når man lokker ind på baby.dk så står der overskrifter som . har du været din kærste utro. Bruger du legetøg i dit sexliv osv

I mine øjne er det ren nysgeriighed samt en stor del kedsomhed at folk bringer de emner op..

Og så den måde de nedgøre alle på der ikke lige delere deres mening, det gør virkelig noget på mig

Og tror vi er mange mange flere om samme mening..
Men det kan bare være svært og sige sin mening, da man jo alt for ofte har set hvad der så sker , hvsi man ikke er enige med nogle bestemte.

Bare et øf fra mig på opfordring.. En opfordring jeg egentlig ikke behøvede havde bare ikke set at der var taget hul på den byld.

Kh Pia.

TAK for dit svar.

Fanme dejligt at høre det fra én som ikke færdes på juli til hverdag!
(og som ikk er "smittet" af andre juli-tøser)!

Anmeld

20. oktober 2008

birgittemarie

Jeg er også fuldstændig enig. Jeg har aldrig skrevet noget som helst derinde, men jeg har læst lidt med på det seneste og det har simpelthen gjort mig i så rasende dårligt humør og jeg er gået i seng og har ligget og grublet over, hvordan man kunne formulere sig for at få sat folk med overdreven kværulatisk, manipulerende nedladenhedstrang på plads, så de kan se sig selv udefra, blive flove og holde op med at være så perfide.
Selv husbond har fået historier læst op derindefra, fordi jeg ikke kunne bære at sidde med al den galde helt selv

GODMORGENknus fra Birgitte

Anmeld

20. oktober 2008

Marco2

Med fare for at jeg får hakket tuden af, så må jeg indrømme at det på ingen måde kan få mit pis i kog!

Hvis der er noget jeg synes er trælst eller kørt for langt ud, jamen så lukker jeg det da bare ned, og lader være med at gå ind i den tråd igen....

Jeg kan da godt blive træt af at folk er så negative. Så er der noget galt med at anonyme melder deres graviditet, så er det et problem at folk ikke er online samme aften, så er det et problem at folk bruger mange krammesmileyer, og så er det et problem at folk sælger Katvig, så er det et problem at...... osv. Men så igen...det kan ikke få mit pis i kog. Jeg registrer at det er så et indlæg jeg ikke gider læse eller kommentere, og så er det væk igen.

Jeg kan ikke forstå at man gider bruge tid på noget som irriterer.... Lad dog være med at gå ind på Ordet er frit hvis man ikke kan "lide lugten i bageriet"

AG

Anmeld

20. oktober 2008

ka li ja

her kommer det helt af sig selv. jeg kommer meget sjældent der ind!!
har jo næsten ikke engang tid til jer tøser, hvordan dælen skulle jeg så bære sig ad med at hamle op med alt det l... de skriver der inde

Anmeld

20. oktober 2008

Helle30

Orv mand - der har da vist været lidt drama på drengen, som man siger.

Jeg har ikke kigget så meget i oef, for jeg har dårligt tid til at følge med i min egen skønne mg, men nu får jeg sgi helt lyst til at deltage i én af bacons undersøgelser.
Nå, men jeg hakker dig altså ikke i tuden for dit indlæg marco. Jeg går selv uden om dem med legetøj og sex med fasaner - eller nowed.

Nå, nu skal jeg bare lige vælge en undersøgelse. Tror det bliver den med leverpostejen.

- Helle - i gang med at pynte lidt på Sofies evner, hehe

Anmeld

20. oktober 2008

Tikki

Marco2 skriver:

Med fare for at jeg får hakket tuden af, så må jeg indrømme at det på ingen måde kan få mit pis i kog!

Hvis der er noget jeg synes er trælst eller kørt for langt ud, jamen så lukker jeg det da bare ned, og lader være med at gå ind i den tråd igen....

Jeg kan da godt blive træt af at folk er så negative. Så er der noget galt med at anonyme melder deres graviditet, så er det et problem at folk ikke er online samme aften, så er det et problem at folk bruger mange krammesmileyer, og så er det et problem at folk sælger Katvig, så er det et problem at...... osv. Men så igen...det kan ikke få mit pis i kog. Jeg registrer at det er så et indlæg jeg ikke gider læse eller kommentere, og så er det væk igen.

Jeg kan ikke forstå at man gider bruge tid på noget som irriterer.... Lad dog være med at gå ind på Ordet er frit hvis man ikke kan "lide lugten i bageriet"

AG

sådan har jeg det altså også nu efterhånden

Anmeld

20. oktober 2008

heaven

Marco2 skriver:

AG

tak - lige mine ord, er så enig med dig....

Jannie

Anmeld

20. oktober 2008

Astrid P

Marco2 skriver:

AG

Godt skrevet og helt rigtigt, Marco!
Ingen hakker i din tud herfra...

KH Astrid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.