baby.dk = roseklub (bræksmily søges her)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.916 visninger
38 svar
0 synes godt om
18. oktober 2008

Anonym trådstarter

......sorry tøser, men jeg må altså lige have luft. Jeg er ikke så meget udenfor jul07, men alligevel kommer man jo til forsiden og vil gerne læse lidt hist og her, men guuuuud hvor er jeg træt af al den rosen mellem tordensskjolds soldater. Ja, ja, jeg kunne da bare selv "gå ind i kampen", så der kom nyt til derude, men jeg er nok bare ved at være gået babysides-træt.

Det er kun jer dejlige jul07 mødre jeg efterhånden også kender mange af IRL der holder mig til ilden herinde ellers var jeg skredet for længst!

Hvordan sletter man egentlig sin profil, just in case?

Undskyld jeg er så negativ og sur men alt det roseri og se mig, mit og mine kvalmer mig bare. Synes ikke der var helt så meget af det på NB, men måske har jeg bare fortrængt det.

Hilsen en sur og negativ en i dag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2008

Astrid P

Drop forsiden og gå direkte herind!

Du må sgu ikke forlade os...

Anmeld

18. oktober 2008

Loggidut

sjovt nok...lige det her indlæg ville jeg havde lavet i dag!
Jeg ville så bare brilliere med en kunstpause...for du har helt ret...der findes dem som bare brøler der ud af, og så dem som har tungen godt plaseret hvor den bliver brun, på dem som brager fremad...

det er efterhånden enten har du min mening, eller også er du niks og nul...

ordet er frit skulle jo netop være det sted hvor man kom af med det der ikke høre under andre steder...men det er efterhånden blevet sådan et...kramme-haderum.

jeg forstår helt fint hvad du mener, jeg siger det samme, men gider ikke være ano om det...

jeg havde min sidste debat på ØF i går...og lige så snart man åbner for posen og bakker den udskældte op...så kommer dem der med tungen...fyyyy...lille loggi...nu er du næsvis...pyyyyhhhhh...det der må du ikke...men det er sgu ok, man sviner folk til hvis de har en anden mening...Jeg magter det ikke John John...

vi har vores gruppe...og den bliver jeg i, men har tænkt over at jeg simpelthen er nød til at holde mig en pause...og det har nada med jer på juli07 at gøre...og det ved i.

jeg kan bare ikke så godt blive ved med at se hvordan man saver og hamre folk i hovedet...sidst jeg gav tilbage var der også kun buhu og øv, hvor er du dum loggi....

så rendte tasterne med mig igen...er sgu bare totalt harm, og giver dig ret!

mon der kommer en anmeldelse på det her?

Anmeld

18. oktober 2008

Monica

Rigtigt med alt det rygklapperi, men jeg læser næsten kun på Juli 07, gider ikke så meget det andet... Synes at dette er verdens bedste MG!!!!! Vil ikke undvære den

Monica

Men Loggi, ikke noget med at holde pause - hva er nu det for noget??!!!??

Anmeld

18. oktober 2008

Lise

Hold kæft mand, jeg har tænkt på at oprette dette indlæg mange gange... FULDSTÆNDIG enig, er jeg!

Anmeld

18. oktober 2008

Loggidut

bare et behov monica....eller...jeg kan vel ikke forklare det...jeg er bare så fyldt op af den måde det køre på...og måske er det bare kun vores gruppe der har det sådan med ordet er frit...jeg ved det ikke.
Men jeg har nået en grænse når jeg kan mærke jeg lader mig irretere, og når jeg spekulere igen og igen...dem der mødte mig hos BM til fest, er heller ikke et sekund i tvivl om at min grænse ligger meget tæt for.

De folk på øf, som i virkeligheden er mega trætte af det der ræs derinde, men som ikke tør sige noget...jammen for fanden...det gør mig så træt.

Admin her kan ikke blande sig, det ved jeg, og har forståelse for, for der bliver jo intet forkert gjort, man debatere, og det er det øf er der for...men får man ikke det sidste ord, så er folk overtrætte og pyldret, eller også er det fordi de har nogle ting i deres eget liv som plager dem, eller også er det fordi de er kommet til vægs, det er det samme pladder igen og igen, og hver eneste gang der er en sober debat ender den i at nogen skal blive vrede eller kede...for så sidder andre i den anden ende af internettet og fryder sig...hold kæft hvor er jeg fyldt op.
normalvis ville jeg aldrig skrive så åbent om det, men er altså efterhånden ligeglad, for inde på øf kan man tillade sig alt, endda sige at folk hæmmer sine børn? CHRIST...af og til har jeg en ide om at jeg er den eneste som sidder og er ved at få en blodprop over det...men her kan jeg da se vi er flere...

hov jeg blander vist tingene sammen...den her debat handler jo egentlig om alle de der kram og kys, hvor jeg debatere i at jorde folk...det var sgu ikke meningen...sorry ano!

og igen vil jeg slutte af med at skrive...mon jeg bliver anmeldt for at være åbenmundet....

sloggi, så fyldt op!!!

Anmeld

18. oktober 2008

Grynt

Jeg er så fuldstændigt enig med jer. Jeg er ved at brække mig over visse quinder inde på OEF Jeg gidder simpelthen ikke at deltage i deres tåbelige debatter om fx mit første knald..var det godt og hvor tit gjorde i det.who gives a shit???? Hvor mange bolle venner har I haft...hvad rager det nogen og hvem fanden tæller?????????????????????????????????????????? Jeg giver mine unger mad i sengen,det er da det eneste rigtige sted at sidde og spise....øhhhh say what????? Visse personer går i den grad ind for at kysse det brune punktum....jeg gør ikke og derfor holder jeg mig til jer tøser som er bund ærlige og hvor der er plads til mangfoldigheden

øhhhhhh er det nu jeg skal sige knuzzzzzzzzzzz zøde møsmøs

undskyld opkastet

Anmeld

18. oktober 2008

Tynen

En kort sætning før jeg skal passe en meget pyller unge:

ENIG, ENIG, ENIG!!

Anmeld

18. oktober 2008

Astrid P

Rigtig mange af dem der færdes på OEF har jo ikke en skøn mødregruppe som vi herinde har, så det er det sted hvor de skriver indbyrdes og roser osv. Det gør vi jo også herinde når nogen lægger billeder i fotoalbum eller får nyt profilbillede eller noget i den stil.
Herinde er vi dog bedre til at holde en ordentlig tone i debatterne, selvom vi ikke altid er enige, og det synes jeg er rigtig fedt. Så måske skal man bare lade dem rose og debattere alt det de orker, og så kun selv komme ind i kampen hvis man synes det er et spændende emne eller man har noget konstruktivt at bidrage med. Vi kan jo ikke ændre på hvordan andre skriver, men vi bestemmer heldigvis selv om vi vil svare eller ej.
Selv er jeg holdt op med at gå ret meget i dialog derinde (på OEF). Jeg svarer hvis jeg synes jeg har noget at sige, men gider langt fra altid at forsvare min holdning. Livet er simpelthen for kort til at jeg kan holde ud at hidse mig op over folk der ikke betyder noget som helst for mig! Så det er faktisk kun når der er dødsens kedeligt herinde på Juli07 at jeg går på OEF for at blive underholdt - i mangel på bedre action herinde!!!

Nå, bla bla bla bla
Jeg ville bare sige at jeg håber på en masse gode og spændende debatter, diskussioner og roserier HERINDE, og det får vi sgu kun hvis vi alle bliver her! SÅ IKKE NOGET MED AT SMUTTE NOGEN STEDER HEN.

Anmeld

18. oktober 2008

Plysbjørnen

Fuld stændig enig med jer alle sammen... synes de andre er til at sig over... både pga af det de debatere og ja mange gange måden det bliver gjort på...

Men vi ha jo hinanden og det er jeg rigtig glad for...

Betina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.