bare et behov monica....eller...jeg kan vel ikke forklare det...jeg er bare så fyldt op af den måde det køre på...og måske er det bare kun vores gruppe der har det sådan med ordet er frit...jeg ved det ikke.
Men jeg har nået en grænse når jeg kan mærke jeg lader mig irretere, og når jeg spekulere igen og igen...dem der mødte mig hos BM til fest, er heller ikke et sekund i tvivl om at min grænse ligger meget tæt for.
De folk på øf, som i virkeligheden er mega trætte af det der ræs derinde, men som ikke tør sige noget...jammen for fanden...det gør mig så træt.
Admin her kan ikke blande sig, det ved jeg, og har forståelse for, for der bliver jo intet forkert gjort, man debatere, og det er det øf er der for...men får man ikke det sidste ord, så er folk overtrætte og pyldret, eller også er det fordi de har nogle ting i deres eget liv som plager dem, eller også er det fordi de er kommet til vægs, det er det samme pladder igen og igen, og hver eneste gang der er en sober debat ender den i at nogen skal blive vrede eller kede...for så sidder andre i den anden ende af internettet og fryder sig...hold kæft hvor er jeg fyldt op.
normalvis ville jeg aldrig skrive så åbent om det, men er altså efterhånden ligeglad, for inde på øf kan man tillade sig alt, endda sige at folk hæmmer sine børn? CHRIST...af og til har jeg en ide om at jeg er den eneste som sidder og er ved at få en blodprop over det...men her kan jeg da se vi er flere...
hov jeg blander vist tingene sammen...den her debat handler jo egentlig om alle de der kram og kys, hvor jeg debatere i at jorde folk...det var sgu ikke meningen...sorry ano!
og igen vil jeg slutte af med at skrive...mon jeg bliver anmeldt for at være åbenmundet....
sloggi, så fyldt op!!!
Anmeld