baby.dk = roseklub (bræksmily søges her)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. oktober 2008

Tikki

Uha tøser hold da helt op, hvor kommer det bare bag på mig, at I har det sådan........I må ikke forlade juli07......Jeg ved slet ikke, hvad det der øf er - ja, det er sgu sikkert meget indlysende , men jeg kommer faktisk kun her og kigger aldrig på forsiden eller hvor det nu er alt det der krammehalløj er. Jeg har i hvert fald ikke set det....eller jo.. har da læst et par indlæg, hvor jeg tænkte bølgerne gik lidt højt, men er det ikke mest de samme personer, der skriver på en bestemt måde om bestemte ting? Sådan er det jo også IRL og der ville man jo lade være med at høre på dem......det er så bare lidt svært her, fordi man får det serveret på skrift, alle kan ytre sig og det gør de så - måske kender man ikke tonen eller personen bag. Jeg har ofte vildt meget lyst til at skrive noget sarkastisk og meget drillende, men holder mig selv tilbage, fordi jeg ikke ved, om folk forstår det her - IRL ville man kunne se mit glimt i øjet og min åndsvage mimik....og det tror jeg måske mange ikke tænker over.

Men men men hvad ved jeg - jeg har intet bemærket...andet end her er voldsomt stille ...det er da lidt træls..........Kan det være fordi I alle er på Ordet er Frit ?(det var en drille-kommentar)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2008

Astrid P

Jeanette skriver:

Uha tøser hold da helt op, hvor kommer det bare bag på mig, at I har det sådan........I må ikke forlade juli07......Jeg ved slet ikke, hvad det der øf er - ja, det er sgu sikkert meget indlysende , men jeg kommer faktisk kun her og kigger aldrig på forsiden eller hvor det nu er alt det der krammehalløj er. Jeg har i hvert fald ikke set det....eller jo.. har da læst et par indlæg, hvor jeg tænkte bølgerne gik lidt højt, men er det ikke mest de samme personer, der skriver på en bestemt måde om bestemte ting? Sådan er det jo også IRL og der ville man jo lade være med at høre på dem......det er så bare lidt svært her, fordi man får det serveret på skrift, alle kan ytre sig og det gør de så - måske kender man ikke tonen eller personen bag. Jeg har ofte vildt meget lyst til at skrive noget sarkastisk og meget drillende, men holder mig selv tilbage, fordi jeg ikke ved, om folk forstår det her - IRL ville man kunne se mit glimt i øjet og min åndsvage mimik....og det tror jeg måske mange ikke tænker over.

Men men men hvad ved jeg - jeg har intet bemærket...andet end her er voldsomt stille ...det er da lidt træls..........Kan det være fordi I alle er på Ordet er Frit ?(det var en drille-kommentar)

(det var en drille-kommentar)

HAHAHAHAHA... Den var god, Jeanette!

Anmeld

18. oktober 2008

BellaT

Jamen lige præcis.
Jeg synes jo lige igår at jeg ville give mit besyv med på en debat derinde. Og det gik meget fint (bortset fra skjulte giftige hentydninger fra en vis dame, som jeg bare valgte at overse). Men det kunne jo heller ikke blive ved med at køre så godt og det endte med en der loggede af i vrede og ovenikøbet fik en rigtig nedladende kommentar med på vejen. Øv øv øv. Og sådan ender det tit derinde.
Jeg gider heller ikke al det der visen sig frem og jeg gør sådan og sådan = er jeg ikke bare en fantastisk mor eller dagplejer? Og se mine unger i smart mærketøj - igen og igen og igen. Stillet op som små modeller. Synes det er ved at være usmageligt. Helt iorden at vise dejlige billeder af dejlige unger, men altså...
Nå, bare lige for at sige at jeg også er MEGET enig omkring ØF.

Knus fra Helle - som elsker sin MG...

Anmeld

18. oktober 2008

Tikki

Ej fortæl lige hvad ØF er

Anmeld

18. oktober 2008

Astrid P

ØF = OEF = Ordet Er Frit

Anmeld

18. oktober 2008

Moderator

Profilbillede for Moderator
Hej

Vil bare lige sige, at jeg har læst jeres debat. Det er selvfølgelig meget vigtigt for os, at alle her på baby.dk synes, at det er er rart at komme.

Desværre kan vi ikke diktere, hvad folk skriver eller vælger at debattere. Så længe folk ikke er modbydelige, chikanerer andre el.lign., står det i sagens natur fok frit for, hvad de vælger at skrive.

Vi er kede af, at flere af jer føler, at visse emner, debatter eller brugere kan være "for meget". Men så længe folk opfører sig sobert, kan vi ikke rigtig stille noget op. I er altid mere end velkomne til at skrive til os, hvis I støder på indlæg, I oplever som over grænsen. Folks grænse for, hvad der er privat, kan jo variere meget.

Jeg kan så fortælle jer, at der med tiden kommer et klubsystem, så man kan debattere mere privat.

Mvh
Karoline, baby.dk

Anmeld

18. oktober 2008

Loggidut

tak for det karoline! det vil vi sørme glæde os til.

og som jeg skrev, så er der ikke blevet begået nogle "ulovligheder" som i kan pille ved, men det er bare synd at man gang på gang spasere lige til grænsen.

Anmeld

18. oktober 2008

Tikki

Astrid P skriver:

ØF = OEF = Ordet Er Frit

okay....så blev jeg så klog......lidt ulogisk , hvor hulan kommer det fra?

Anmeld

18. oktober 2008

Anja

Lyder godt med et klubsystem .... altså et mere lukket forum.

Og ja, vil da bare lige sige: enig enig enig

Anmeld

18. oktober 2008

Plysbjørnen

Loggidut skriver:

tak for det karoline! det vil vi sørme glæde os til.

og som jeg skrev, så er der ikke blevet begået nogle "ulovligheder" som i kan pille ved, men det er bare synd at man gang på gang spasere lige til grænsen.

Ja nemlig ja... Synes godt nok mange gange at nogen af de damer på ØF er meget tæt på grænsen, og også lidt over, hvor jeg ærligt bare tænker Hvad F..... rager det dig...

Men sådan er der nogen der er...

Betina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.