Jeg har bemærket at der enten kommer klistret lyserød candyfloss ud af indlægene på Øffen, eller også kommer der sort røg og løftede pegefingre!
Der er dem der skriver det ene indlæg efter det andet, bare for at blive bekræftet/rygklappet eller sågår røvslikket. Og så er der dem (tit de samme som førnævnte), der skriver indlæg udelukkende for at piske en stemning op. Og så er der alle rygklapperne, røvslikkerne og enig-sigerene...

Jeg er satme glad for at vi har os! Vi er alle ovennævnte ting, og meget mere til - men vi er ÆRLIGE - ALTID ÆRLIGE!!
Når jeg kalder nogen "søde" så mener jeg det satme! Og hvis jeg skriver "knus" så er det fordi situationen ville udløse et knus hvis jeg rent faktisk mødte personen IRL i samme øjeblik.
Nå.. jeg burde vel ikke have skrevet dette indlæg, men nu var der jo en ano der prak hul på bylden. For jeg har jo også været ved at brække mig gang på gang. Og jeg kan jo bare lade være med at følge debatterne derinde - men det kan jo til tider give et godt kick...

Marie - der drages af dumme indlæg på øffen!!?? Hvorfor???
Anmeld