baby.dk = roseklub (bræksmily søges her)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. oktober 2008

Tynen

ØF = OEF = Ordet Er Frit

okay....så blev jeg så klog......lidt ulogisk , hvor hulan kommer det fra?

Det er egentlig en rigtig åndsvag ting

Jeg blev træt af altid at skulle skrive Ordet er frit til Bacon over msn når vi skulle drøfte debatter.
Ordet er frit blev til O.E.F.
Og O og E bliver jo tilsammen Ø i gammeldaws skrift så derfor blev det til ØF.

Ja, det er langt ude - Ved det godt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2008

ivfmarie

Jeg har bemærket at der enten kommer klistret lyserød candyfloss ud af indlægene på Øffen, eller også kommer der sort røg og løftede pegefingre!

Der er dem der skriver det ene indlæg efter det andet, bare for at blive bekræftet/rygklappet eller sågår røvslikket. Og så er der dem (tit de samme som førnævnte), der skriver indlæg udelukkende for at piske en stemning op. Og så er der alle rygklapperne, røvslikkerne og enig-sigerene...

Jeg er satme glad for at vi har os! Vi er alle ovennævnte ting, og meget mere til - men vi er ÆRLIGE - ALTID ÆRLIGE!!

Når jeg kalder nogen "søde" så mener jeg det satme! Og hvis jeg skriver "knus" så er det fordi situationen ville udløse et knus hvis jeg rent faktisk mødte personen IRL i samme øjeblik.

Nå.. jeg burde vel ikke have skrevet dette indlæg, men nu var der jo en ano der prak hul på bylden. For jeg har jo også været ved at brække mig gang på gang. Og jeg kan jo bare lade være med at følge debatterne derinde - men det kan jo til tider give et godt kick...

Marie - der drages af dumme indlæg på øffen!!?? Hvorfor???

Anmeld

18. oktober 2008

Juniors mor

Her tilslutter jeg mig lige!!! Jeg er så enig så enig så enig!!!
Har ikke været super aktiv derinde, men har været ved at kaste op flere gange over deres fremstilling af deres "perfekte" liv, deres "perfekte" opdragelse og deres kvalmende interesse for mærketøj....føj altså!!
Hvor er jeg bare glad for alle jer Juli-mødre selvom jeg desværre ikke er en af dem der har mødt jer irl. Livet er for kort til øf!
Og kære ano - der var vist ingen grund til at være ano, for du har fuld opbakning fra alle juli-pigerne

Anmeld

18. oktober 2008

heaven

altså, nu spørger jeg lige: hvorfor læser/kommentere i så de indlæg af de personer der hidser jer op?? det er da spild af tid??
ved godt hvad det er i mener, har selv ladet mig rive med op til flere gange - men at hidse sig sådan op over noget, skrevet af en person jeg slet ikke kender - det er mit liv for kort til....
Så jeg mener bare, gå da direkte på juli07

Jannie

Anmeld

19. oktober 2008

Susan1978

bare lige en kort kommentar til denne tråd.. jeg har længe tænkt det sammme og skriver i meget sjældne tilfælde på ØF af samme grund..

Anmeld

19. oktober 2008

Anonym trådstarter

Søde tøser, det er rart at vide jeg ikke er den enste der får fnidder af øffen Nogle gange er der bare emner man gerne ville kommentere/skrive om, men orker det bare ikke da der hurtigt skal ævle kævles hvis man ikke er 100% enig med flertallet ...husker i abortdebatten, hvor der blev kørt "ord-raid" på den/dem der mente noget andet end "ordstyren" etc., etc. Men AstridP har også ret i, at mange ikke har en MG som vores og det så ligesom bliver deres fællesskab der......

Men synes det var rat at få luft....

Hilsen ano (fordi jeg er en kylling og ikke lige gad evt. diskussioner med evt. øffere...)

Anmeld

19. oktober 2008

Rasmine

Enig!
Ved heller ikke hvorfor jeg færdes på ØF, måske man mangler lidt spænding i hverdagen?
Ved i al fald at en vis Fru jensen og jeg ofte kommer i ballade der.

GLÆDER mig til vi får vores eget chatforum agtige-et-eller-andet-i-den-stil.

Mette - just hjemvendt fra bryllup

Anmeld

19. oktober 2008

Mikkelmusen

jeg har også lidt den opfattelse at hvis man svarer i et indlæg på ØF og ikke er enig i de andre holdninger, så bliver man buh'et ud eller ihvert fald skal de andre nok komme med kommentarer som: hør ikke på det eller lign...

Jeg har selv droppet at svare på for mange indlæg derinde for enten "overser" de svaret, ellers bliver man hakket ned...

Så det er kun dejligt vi har denne gruppe hvor jeg elsker at være.

Christina - som ÆÆLSKER jer tøser

Anmeld

19. oktober 2008

Loggidut

ja kan vi ikke være enige om andet, så kan vi ihvertfald være enige om det her!

det kan sgu da ikke være tilfældigt at vi er så mange med den samme holdning...

jeg har tænkt og tænkt, og kan godt se jeg måske nok trænger til en pause, men det er jo ikke fra jer piger!

man må jo håbe de emsige krammer hinanden ihjel på øf....så der igen kan blive ro

Anmeld

19. oktober 2008

Siber

jeg vil bare lgie give mit besyv med. Er sku så rørende enig med jer tøser!
Jeg færdes sjældent på øf, af samme årsag! Jeg kommer simpelthen op i det røde feldt!
Måske er det tarveligt af mig ikke at bakke dem der bliver trampet på op, men jeg vil hellere være på denne side hos jer juli07

Nå jeg skal lige ind og se sommer
vi tales ved
Knus Siber - og jeg mener sku en krammer til jer alle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.