Kønscanning overstået med twinserne.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2011

Maalene

Neeeeeeeej - hvor fantastisk

Kæmpe kæmpe stort tillykke med de 2 små prinsesser

Så blev det ikke en dreng i denne omgang - men det skal I nu nok nå

Ej, hvor skønt altså... Og hvor får de bare SUPER meget ud af hinanden, når det nu er af samme køn

Hvad siger manden til, at I får 2 små prinsesser?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2011

Kofoed.

Heidi-ra skriver:

Hehe ja ens mavefornemmelse er ikke altid hvad man tror (: Hehe .. ejg var stenstikker de første par mdr på at det var en pige men var det jo så heller ikke hehe ..

OK vil han helst have to piger da?

Kan godt være han ikk lige er med på den de første år men mon ikk det kommer ... Min kæreste er da i hvertfald glad for have mindst en søn (: Nu får han så to.. Og ønsker den næste bliver en pige

Ja, man kan nemt blive snyd

Han ville gerne have de var/er tøser, men ikke fordi han ville have to piger, men når det nu er tvillinger, så synes han bare et par tøser er mere tiltrækkende end drenge eller en af hver.

Jeg tror også han vil have en dreng, han vil bare ikke planlægge en tre'er endnu.

Anmeld

28. marts 2011

Topp

Kofoed33 skriver:

Puha hvor var det bare en lækker oplevelse, først bliver man mødt er en herre som siger velkommen alle 4, ergo, der var styr på hvem man var og man var ikke bare endnu et tal. Vi snakkede så i deres super lækre lokaler og han hyggende om os indtil jordmoder havde tid til os.

Vi kommer ind og for en masse forklaring, så kigger hun efter tvilling a's køn og det er en lille dejlig pige . Hun scanner og skubber og nyser, men tvilling b ligger bare sammen krøllet og vil på ingen måde vise sit køn. Så truer hun (jodermoderen) med, at vi skal ud og gå en tur og måske spise en isterning, så ville h*n gerne samarbejde og sprede ligeså fint ben og det viste sig, at det også er en lille pige . Så to piger på vej hos os. Far, mor, tvillinge tøser og en dejlig hunkat, som vi vil avle på til sommer, det bliver da hyggeligt Så det bliver Anastasia og Isabel(le).

Billed 1: tvilling a. Billed 2: tvilling b

Heidi sshhhhh ikke sige noget til nogen.

STORT tillykke med der gemmer sig 2 dejlige prinsesser i baby-hulen - så kan du måske bruge noget af alt det Liva vokser ud af

Anmeld

28. marts 2011

Kofoed.

Maalene skriver:

Neeeeeeeej - hvor fantastisk

Kæmpe kæmpe stort tillykke med de 2 små prinsesser

Så blev det ikke en dreng i denne omgang - men det skal I nu nok nå

Ej, hvor skønt altså... Og hvor får de bare SUPER meget ud af hinanden, når det nu er af samme køn

Hvad siger manden til, at I får 2 små prinsesser?

Weee.. Jahh.

Takker..

Næ men så må det bare blive en næste gang

Det gør de, tror af de "blandninger" der findes, er to tøser nok dem der, for mest ud af hinanden og hygger sig bedst sammen.

Han er jo lykkelig, det var hvad han håbede og drømmede om <- nu hvor der er tvillinger.

Tak igen  

Anmeld

28. marts 2011

Kofoed.

Topp skriver:

STORT tillykke med der gemmer sig 2 dejlige prinsesser i baby-hulen - så kan du måske bruge noget af alt det Liva vokser ud af

Ja, de busker der. Hvor mange har du og hvad koster de ?

Tak

Anmeld

28. marts 2011

Topp

Kofoed33 skriver:

Ja, de busker der. Hvor mange har du og hvad koster de ?

Tak

hmm jeg tror jeg har en 5-6 stykker der liiige om lidt er for små jeg kan tage billeder i morgen - så kan du kigge dem så finder vi en pris - men har en masse lækkert tøsetøj

Anmeld

28. marts 2011

Kofoed.

Topp skriver:

hmm jeg tror jeg har en 5-6 stykker der liiige om lidt er for små jeg kan tage billeder i morgen - så kan du kigge dem så finder vi en pris - men har en masse lækkert tøsetøj

Er det 56 eller 62?

Jamen det glæder jeg mig til

Anmeld

28. marts 2011

Topp

Kofoed33 skriver:

Er det 56 eller 62?

Jamen det glæder jeg mig til

jeg har en masse fra 50 (som hun brugte i HELE 6 uger)!!! og vi er først nu ved at slutte stille og roligt af med 56 - hun er jo en lille en  men der kommer jo løbene en masse vi bliver færdige med at bruge

Anmeld

28. marts 2011

Kofoed.

Topp skriver:

jeg har en masse fra 50 (som hun brugte i HELE 6 uger)!!! og vi er først nu ved at slutte stille og roligt af med 56 - hun er jo en lille en  men der kommer jo løbene en masse vi bliver færdige med at bruge

Hun er da heller ikke så "gammel" troede hun var cirkus et halvt år. Jamen du sige bare til, skal have så meget, at vi ligeså godt kan være tidligt ude.

Anmeld

28. marts 2011

Topp

Kofoed33 skriver:

Hun er da heller ikke så "gammel" troede hun var cirkus et halvt år. Jamen du sige bare til, skal have så meget, at vi ligeså godt kan være tidligt ude.

jeg kan tage billeder og vise dig i morgen - så kan du se om der er noget du kan bruge - så finder vi en go pris - det fylder jo en del og have liggende - smutter i putkassen nu - men vi skrives lige ved i morgen... har du evt en mail jeg kan sende billeder til?? skriv privat besked hvis du har

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.