Kønscanning overstået med twinserne.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2011

Kofoed.

Rebecca55 skriver:

Stort tillykke med de 2 prinsesser... 

Mange tak.

Glæder mig til at høre, hvad dit "lidt af hvert" betynder.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2011

Rebecca55

Kofoed33 skriver:

Mange tak.

Glæder mig til at høre, hvad dit "lidt af hvert" betynder.

Ja det gør vi godt nok også... Men drømte i nat jeg fik 3 drenge og det forvirre jo lidt...Hi hi

Anmeld

29. marts 2011

Kofoed.

Rebecca55 skriver:

Ja det gør vi godt nok også... Men drømte i nat jeg fik 3 drenge og det forvirre jo lidt...Hi hi

Måske sagde hun det for at drille, men de ikke kender kønnene :p

Så måske for du dit miniput hold

Anmeld

29. marts 2011

Rebecca55

Kofoed33 skriver:

Måske sagde hun det for at drille, men de ikke kender kønnene :p

Så måske for du dit miniput hold

Jo de kender kønnene, for de står i vores journal på sygehuset. De siger også vi skal kigge væk, hver gang de nærmer sig det forbudte område. For alle 3 har været så nemme at scanne hver gang, at det ville være umuligt ikke at se hvad det bliver siger de. Men er 99% sikker på jeg så en lille tissemand på en af dem i onsdags. Tror desværre det bliver svært for dem at holde hemmeligt for mig, når jeg ser dem så tit. Tror det er lige før jeg selv ville kunne udføre en scanning på en gravid nu...He he

Anmeld

29. marts 2011

Kofoed.

Rebecca55 skriver:

Jo de kender kønnene, for de står i vores journal på sygehuset. De siger også vi skal kigge væk, hver gang de nærmer sig det forbudte område. For alle 3 har været så nemme at scanne hver gang, at det ville være umuligt ikke at se hvad det bliver siger de. Men er 99% sikker på jeg så en lille tissemand på en af dem i onsdags. Tror desværre det bliver svært for dem at holde hemmeligt for mig, når jeg ser dem så tit. Tror det er lige før jeg selv ville kunne udføre en scanning på en gravid nu...He he

Hehe. ja okay, det kan man ikke sige om vores, tvilling b vill godt nok ikke vise noget, før end vi havde skubbet og drillet hende i 15-20 minutter, skrid lille dame.

Okay, sjovt de skirver det ind i jeres jounal, troede ikke det var nødvendigt.

Vi fik vist hvordan en dreng 14+0 så ud og hold da op, jeg synes der er en forskel allerede tidligt.

Så du skal måske være scanningsjordmoder?

Anmeld

29. marts 2011

Rebecca55

Kofoed33 skriver:

Hehe. ja okay, det kan man ikke sige om vores, tvilling b vill godt nok ikke vise noget, før end vi havde skubbet og drillet hende i 15-20 minutter, skrid lille dame.

Okay, sjovt de skirver det ind i jeres jounal, troede ikke det var nødvendigt.

Vi fik vist hvordan en dreng 14+0 så ud og hold da op, jeg synes der er en forskel allerede tidligt.

Så du skal måske være scanningsjordmoder?

I vores tilfælde skriver de vist alt, så vidt jeg har forstået. Så de ikke er i tvivl om hvem der er hvem, hvis der skulle opstå noget med en af dem under graviditeten. Vi overvåges jo konstant, da der er så stor risiko for der kan ske noget der ikke må ske under graviditeten.

Anmeld

29. marts 2011

Kofoed.

Rebecca55 skriver:

I vores tilfælde skriver de vist alt, så vidt jeg har forstået. Så de ikke er i tvivl om hvem der er hvem, hvis der skulle opstå noget med en af dem under graviditeten. Vi overvåges jo konstant, da der er så stor risiko for der kan ske noget der ikke må ske under graviditeten.

Det er vel også lidt vildt med trillinger. Ved i cirka hvor meget de vejer?

Anmeld

29. marts 2011

Rebecca55

Kofoed33 skriver:

Det er vel også lidt vildt med trillinger. Ved i cirka hvor meget de vejer?

Det kan ihertfald hurtigt gå galt, specielt nu hvor de tynger mere og mere... I onsdags lå de alle tre på ca. 550g, så de følger hinanden rigtig flot. Men de skulle helst 3 doble deres vægt inden de kommer.

Hvor langt er du nu og hvad vejer jeres tøser ?

Anmeld

29. marts 2011

Kofoed.

Rebecca55 skriver:

Det kan ihertfald hurtigt gå galt, specielt nu hvor de tynger mere og mere... I onsdags lå de alle tre på ca. 550g, så de følger hinanden rigtig flot. Men de skulle helst 3 doble deres vægt inden de kommer.

Hvor langt er du nu og hvad vejer jeres tøser ?

Jeg er 15+2 og den "lille"/korte vejer 112, så en lille tyksak Den anden vejer 106, så de følges også fint ad.

Så de skal helst til og igang derinde. Men hvordan tager de på i forhold til andre trillinger eller det ved i måske ikke ?

Anmeld

29. marts 2011

Rebecca55

Kofoed33 skriver:

Jeg er 15+2 og den "lille"/korte vejer 112, så en lille tyksak Den anden vejer 106, så de følges også fint ad.

Så de skal helst til og igang derinde. Men hvordan tager de på i forhold til andre trillinger eller det ved i måske ikke ?

De ligger perfekt på kurven over trillinger nu... De lå lidt lavt for en mdr. tid siden, men nu tager de på med raketfart. Så det er skønt. Sidst havde de taget godt 150-200g på, på 14 dage. Det kan også ses på maven nu, den vokser også pænt hurtigt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.