Kønscanning overstået med twinserne.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2011

Moar2011

Kofoed33 skriver:

Ja, men tror heller ikke det er noget, det er nok bare ment mere som, hvis du var kommet 2 uger før, var scanningen blevet bedre.

ja, det var det nok

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2011

Rebecca55

Kofoed33 skriver:

Er du høj? for så ser man tit mindre ud.

Tvillinger udvirkeler sig som ener indtil uge 24-28 og derefter tager de mindre på, på grund af plads mangel. Såå omkring 3 kg er meget, men 2 er for lidt. Men jeg kunne nu stadig godt have undværet, at skulle gå høj gravid i den varmeste periode, men sådan er det nu engang 

Jeg synes nu du ser stor ud på billedet og det er trolds alt 2 uger gammelt, så lille er maven i hvert fald ikke Har i snakket aflastning eller er manden god til at sørge for det hele? Eller har du endnu ikke problemer med ryggen?

Nej høj kan jeg ikke prale af jeg er... he he

Aflastning !! Tænker du mens jeg er gravid !! Nej det skal vi ikke have, jeg har det ok indtil nu. Men jeg har også en mand der er en stjerne til at passe på mig, så det er intet problem.

Men jo er da begyndt at have ondt, men så er det jo bare og slappe af og passe på sig selv.

Anmeld

30. marts 2011

Kruse90

wee tillykke
Det bliver da skønt

Anmeld

30. marts 2011

Kofoed.

Rebecca55 skriver:

Nej høj kan jeg ikke prale af jeg er... he he

Aflastning !! Tænker du mens jeg er gravid !! Nej det skal vi ikke have, jeg har det ok indtil nu. Men jeg har også en mand der er en stjerne til at passe på mig, så det er intet problem.

Men jo er da begyndt at have ondt, men så er det jo bare og slappe af og passe på sig selv.

Ja, aflastning på sygehuset. Det kan man godt blive tilbudt når der er to, så mon ikke du også kan. Men det er da lækkert at manden bare klare en masse uden brok. Det kan du gøre godt igen om et års tid eller 2 Min er allerede nu meget hjælpsom, jeg kan af en eller anden grund ikke holde ud, at være ude i køkkenet, så han laver glædeligt maden, dog er det ikke så varieret, men så længe det smager godt og ikke er meget usundt, så går det nok.

Jeg har ikke den bedste ryg i forvejen, så kan godt mærke, hvis jeg sidder forkert eller bevæger mig forkert, så siger ryggen fra.

Anmeld

30. marts 2011

Kofoed.

Kruse90 skriver:

wee tillykke
Det bliver da skønt

Mange tak

Det bliver rigtig hyggeligt og lækkert.

Anmeld

30. marts 2011

MinWilliam

Stort tillykke med pigerne

Anmeld

30. marts 2011

Kofoed.

Dorthemuzz skriver:

Stort tillykke med pigerne

Manga tak

Anmeld

30. marts 2011

Rebecca55

Kofoed33 skriver:

Ja, aflastning på sygehuset. Det kan man godt blive tilbudt når der er to, så mon ikke du også kan. Men det er da lækkert at manden bare klare en masse uden brok. Det kan du gøre godt igen om et års tid eller 2 Min er allerede nu meget hjælpsom, jeg kan af en eller anden grund ikke holde ud, at være ude i køkkenet, så han laver glædeligt maden, dog er det ikke så varieret, men så længe det smager godt og ikke er meget usundt, så går det nok.

Jeg har ikke den bedste ryg i forvejen, så kan godt mærke, hvis jeg sidder forkert eller bevæger mig forkert, så siger ryggen fra.

For mit vedkommende er det vist bare et spørsmål om tid, hvornår jeg bliver indlagt. Så hver dag jeg får lov at være hjeme, er en gave lige nu. Har en taske med på sygehuset til hver kontrol nu, da vi ikke ved hvornår jeg ikke kommer med hjem igen.

Men indtil nu har alle kontroller været perfekte, så krydser fingre for det fortsætter sådan i lang tid endnu.

Anmeld

30. marts 2011

Kofoed.

Rebecca55 skriver:

For mit vedkommende er det vist bare et spørsmål om tid, hvornår jeg bliver indlagt. Så hver dag jeg får lov at være hjeme, er en gave lige nu. Har en taske med på sygehuset til hver kontrol nu, da vi ikke ved hvornår jeg ikke kommer med hjem igen.

Men indtil nu har alle kontroller været perfekte, så krydser fingre for det fortsætter sådan i lang tid endnu.

Det lyder lidt vildt, når du siger det sådan, men ja, forstår godt hvorfor i gør som i gør. Håber da du må blive ved med, at komme hjem indtil du minimum er 34 uger henne

Men super lækkert alt er som det skal være

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.