Kønscanning overstået med twinserne.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2011

Kofoed.

MoarJ skriver:

Det er en rigtig træls graviditet jeg har denne gang... Især blødningerne.. Så længe der ikke er smerter, kan jeg være rolig... 

Men det ville da bare være rart, hvis det stoppede. Men lad os håbe det betyder, at fødslen tager 10 minutter med presseveer og så er hun ude og frisk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2011

Mira0911

Kofoed33 skriver:

Men det ville da bare være rart, hvis det stoppede. Men lad os håbe det betyder, at fødslen tager 10 minutter med presseveer og så er hun ude og frisk

Heh ja det kunne man håbe...  Ville da være skønt... 

Anmeld

28. marts 2011

Kofoed.

Babyklar skriver:

pyyha, det begynder at være lidt hårdt hihi :p .. er ikk så høj, og har halv stor mavse efterhånden

går det ellers godt med din tvillige mavse ? - hvad sir farmand til 2tøser , der bliver kanp om wc'et :p

Ja, høre at h*n giver problem med smerter.

Den er allerede forfærdelig oppustet og irreterende, så glæder mig ikke til den bliver meget større.

Jamen han for hvad han ønsker, så ikke noget der, det er mere moren der bliver "snydt", hun troede i hvert fald hun minimum fik en dreng. Så næste omgang er igang med, at blive planlagt Dog først om nogle år.

Anmeld

28. marts 2011

Moar2011

Kofoed33 skriver:

Ja, høre at h*n giver problem med smerter.

Den er allerede forfærdelig oppustet og irreterende, så glæder mig ikke til den bliver meget større.

Jamen han for hvad han ønsker, så ikke noget der, det er mere moren der bliver "snydt", hun troede i hvert fald hun minimum fik en dreng. Så næste omgang er igang med, at blive planlagt Dog først om nogle år.

Ja, han giver sku smerte, hvis det altså er ham .. hihi.

ej hvor dejligt hihi.. ja, man ville jo tro at man var dobbel heldig og så få en af hver hihi.. kunne da være så feeedt ..

men bare de er sunde og raske

Anmeld

28. marts 2011

Kofoed.

MoarJ skriver:

Heh ja det kunne man håbe...  Ville da være skønt... 

Det jo det.

Anmeld

28. marts 2011

Mira0911

Kofoed33 skriver:

Det jo det.

Fødslen med Julie var 4½ døgn med veer på fulde knald... 

Anmeld

28. marts 2011

mor til Isabel,Shane og Caitlin

Kofoed33 skriver:

Mange tak

Godt navn

syntes jeg også

Anmeld

28. marts 2011

Kofoed.

Babyklar skriver:

Ja, han giver sku smerte, hvis det altså er ham .. hihi.

ej hvor dejligt hihi.. ja, man ville jo tro at man var dobbel heldig og så få en af hver hihi.. kunne da være så feeedt ..

men bare de er sunde og raske

Har i stadig ikke fået noget mere afvide?

Ja.. ikke i denne omgang, vis man dog vil have flere hold tvillinger (ikke mig). Men vil da stadig have en dreng inden jeg er færdig med babyræset

Jep, andet kan man ikke rigtig forlange

Anmeld

28. marts 2011

Kofoed.

MoarJ skriver:

Fødslen med Julie var 4½ døgn med veer på fulde knald... 

Av .

Anmeld

28. marts 2011

Chr-Hei

Kofoed33 skriver:

Overhovedet ikke, så det slet ikke som en mulighed, at der ikke var en dreng. Havde hele tiden regnet med minimum en, men snydt, som vi må bare igang igen, når vi er klar til det

Men ved dog ikke om kæresten er med på det, da han jo for hvad han ønskede.

Hehe ja ens mavefornemmelse er ikke altid hvad man tror (: Hehe .. ejg var stenstikker de første par mdr på at det var en pige men var det jo så heller ikke hehe ..

OK vil han helst have to piger da?

Kan godt være han ikk lige er med på den de første år men mon ikk det kommer ... Min kæreste er da i hvertfald glad for have mindst en søn (: Nu får han så to.. Og ønsker den næste bliver en pige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.