Kønscanning overstået med twinserne.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2011

Kofoed.

birthee skriver:

Stort tillykke med de 2 små piger I venter!!!

Mange tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2011

Kofoed.

MoarJ skriver:

Ja det tror jeg da på.... 

Hvis Maalene også venter en pige (for vi jo afvide i weekend) og så skal peitersen23 (min svingerinde) vil også vente en pige <- hun har det forreste næste ligeså slemt som dig, dog uden blødning, så kun næsten .

Ja der mangler stadig mange svar ang. køn, men fra nu af gætter jeg på pige

Anmeld

28. marts 2011

Kofoed.

SussieThyssen skriver:

Dejligt...og tillykke

Kærligst
Sussie

Mange tak det dejlig skønt og hårdt.

Anmeld

28. marts 2011

Mira0911

Kofoed33 skriver:

Hvis Maalene også venter en pige (for vi jo afvide i weekend) og så skal peitersen23 (min svingerinde) vil også vente en pige <- hun har det forreste næste ligeså slemt som dig, dog uden blødning, så kun næsten .

Ja der mangler stadig mange svar ang. køn, men fra nu af gætter jeg på pige

Hihi.. Bliver en skøn september måned med alle de tøser... 

Blødningen er hver dag ved mig... Skal til lægen på Torsdag, hun vil lige se om livmoderen overhovedet vokser... 

Anmeld

28. marts 2011

Kofoed.

MoarJ skriver:

Hihi.. Bliver en skøn september måned med alle de tøser... 

Blødningen er hver dag ved mig... Skal til lægen på Torsdag, hun vil lige se om livmoderen overhovedet vokser... 

Ja, har hørt lidt om det og det lyder sgu da vildt, dit forløb. Håber bare alt er perfekt og det bare er det med p-pillerne.

Anmeld

28. marts 2011

Vial

Waaauv. Stort tillykke. Det bliver ren girlpower!!

Angående at avle på kat. VEEEENT! Det kan vise sig, at du skal aflaste. Det skal mange tvillingegravide - plus at når pigerne kommer, så er der slet ikke tid til noget katte-halløj. Bare et godt råd.

Anmeld

28. marts 2011

Mira0911

Kofoed33 skriver:

Ja, har hørt lidt om det og det lyder sgu da vildt, dit forløb. Håber bare alt er perfekt og det bare er det med p-pillerne.

Det er en rigtig træls graviditet jeg har denne gang... Især blødningerne.. Så længe der ikke er smerter, kan jeg være rolig... 

Anmeld

28. marts 2011

Moar2011

Kofoed33 skriver:

Mange tak Hvordan går det efterhånden med maven?

pyyha, det begynder at være lidt hårdt hihi :p .. er ikk så høj, og har halv stor mavse efterhånden

går det ellers godt med din tvillige mavse ? - hvad sir farmand til 2tøser , der bliver kanp om wc'et :p

Anmeld

28. marts 2011

Kofoed.

KaMa skriver:

Angående at avle på kat. VEEEENT! Det kan vise sig, at du skal aflaste. Det skal mange tvillingegravide - plus at når pigerne kommer, så er der slet ikke tid til noget katte-halløj. Bare et godt råd.

Alt det ved jeg, flytter, så min far og stedmor bor lige i nærheden, vis jeg ikke kan passe hende og killingere. Og håber vi når af med killingerne eller gøre det lige omkring tøserne kommer, ellers mon manden tager sig af det Problemet er bare, vores dejlige kat er rigtig babysky og vi er rigtig bange for, hvordan hun vil være omkring tvillingerne, så vil det jo hjælpe vis hun selv for børn inden eller venter dem, når tøserne kommer, så hun mere rolig og afslappet omkring børn. Vi kan desværre bare ikke have killinger, hvor vi bor nu ellers havde hun haft det allerede nu.

Anmeld

28. marts 2011

Kofoed.

KaMa skriver:

Forresten mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.