Storkebid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2011

felicity

132319 skriver:

Min datter er født med et stort storkebid, lige ved øjet (se nedestående billede)

I starten var det svært ikke at fokusere på det men med tiden er det jo bare sådan hun ser ud 

Jeg fik at vide at det ville "falme" for helt at forsvinde med tiden og gerne skulle være helt væk når hun er 3 år. Jeg synes bare slet ikke der sker noget, godt nok er hun kun ½ år men det er lige tydeligt 

Vi fik at vide at det kan fjernes med laser såfremt det alligevel ikke forsvinder af sig selv. Det er ikke så voldsomt som det kan lyde og kan klares med et par behandlinger 

Er her nogen med børn der har/har haft børn med så markante storkebid? Forsvandt det af sig selv eller valgte I laser? 

Lige som lovet et billede af Trunten 

Hejsa jeg er født med storkebid på lænden og i nakken... jeg er i dag 28 år og har det stadigvæk.... men jeg er glad for det, for det er en del af min fars side af familien og derfor også en del af mig 

min datter har det ligeledes også i nakken

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2011

Nettemor

hejsa.

nu har jeg ikke læst hele tråden men jeg vil lige starte med at sige at din datter da bare ser fantastisk dejlig ud.

jeg har vedhæftet et billed af min søn fra da han var helt lille. det er det eneste jeg har på denne computer hvor man kan se den rigtig. han er 13 mdr nu og den er lige så tydelig som altid. når han er sur eller bare generelt hidsig så bliver den ekstra rød. jeg har også hørt at den forsvinder. men rent faktisk tænker jeg sjældent så meget over det. om den er der eller ej så er min søn jo LÆKKER

og jeg tror ikke jeg kunne finde på at få den fjernet medmindre han selv engang kommer og ber om det. men kan da godt se at din datters sidder lidt anerledes..men hvis jeg var dig ville jeg da lige se tiden noget mere an inden det kommer så vidt..

men du skal nok ikke regne med at den forsvinder 100% af sig selv. de fleste jeg kender der ved noget om det siger at den vil blive mere utydelig men når de så er kede eller hidsige vil den træde frem igen..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.