Storkebid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2011

Ranarupta

Årh, hvor er hun da dejlig!!

Jeg ved ikke noget som helst om storkebid, men kunne man ikke forestille sig, at det giver ubehag/smerter ved fjernelsen med laser?
Eller hvad er deres erfaringer?

Jeg ville også selv gøre mig en del tanker ang. mobberi. Det tror jeg kan giver ar på sjælen i længere tid end selve fjernelsen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2011

Tullepii

132319 skriver:

Min datter er født med et stort storkebid, lige ved øjet (se nedestående billede)

I starten var det svært ikke at fokusere på det men med tiden er det jo bare sådan hun ser ud 

Jeg fik at vide at det ville "falme" for helt at forsvinde med tiden og gerne skulle være helt væk når hun er 3 år. Jeg synes bare slet ikke der sker noget, godt nok er hun kun ½ år men det er lige tydeligt 

Vi fik at vide at det kan fjernes med laser såfremt det alligevel ikke forsvinder af sig selv. Det er ikke så voldsomt som det kan lyde og kan klares med et par behandlinger 

Er her nogen med børn der har/har haft børn med så markante storkebid? Forsvandt det af sig selv eller valgte I laser? 

Lige som lovet et billede af Trunten 

Min dreng er også født med et storkebid på øjenlåget.. Og det var rimelig tydeligt, men det er nu helt væk Og han bliver to til august

Anmeld

1. maj 2011

Diana...

Lucas havde et i nakken der også var meget tydligt det forsvandt da han var 1 1/2 år- 

Anmeld

1. maj 2011

Hansen97

Altså jeg ville absolut ikke kalde laser smertefrit.. Det sker jo en forbrænding at det yderste hudlag som skal hele op.... Og det givet da smerter at være forbrændt...

Kan heller ikke, som nogle andre, lide det signal at hvis man ikke lige er perfekt så skal man laves om...

Vi burde alle forsøge at opdrage vores børn til at acceptere alle og ikke acceptere at blive mobbet eller mobbe...

Min datter har en "linie" fra lige midten af ryggen til midten af den ene balle hvor hun har et storkebid... Der ikke er blevet mindre eller svagere... Hun er nu 3.5 år...

Anmeld

1. maj 2011

132319

amandamh skriver:

vil ikke lærer min datter at ændre sig for at undgå mobning.. !! Hvis det er HENDES behov fordi hun ikke vil havde det - så fint... Men ville aldrig ændre hende fordi andre var små forstyrret i deres små hoveder..

Du får det til at lyde som om jeg mener at man skal være helt perfekt for St blive accepteret og sådan er min holdning langt fra! Børn kan være nogle små bæster og som en anden skriver, så kan mobning sætte sig som ar på sjælen. Det ønsker jeg ikke at udsætte min datter for så det handler om hendes ve og vel, ikke om at hun skal se perfekt ud. Hvis jeg havde den tankegang, havde jeg nok allerede fået det gjort.

Anmeld

1. maj 2011

camilla28

storkebid eller ej hvor er hun dog dejlig

synes du skal se tiden an

Anmeld

1. maj 2011

132319

112233 skriver:

Altså jeg ville absolut ikke kalde laser smertefrit.. Det sker jo en forbrænding at det yderste hudlag som skal hele op.... Og det givet da smerter at være forbrændt...

Kan heller ikke, som nogle andre, lide det signal at hvis man ikke lige er perfekt så skal man laves om...

Vi burde alle forsøge at opdrage vores børn til at acceptere alle og ikke acceptere at blive mobbet eller mobbe...

Min datter har en "linie" fra lige midten af ryggen til midten af den ene balle hvor hun har et storkebid... Der ikke er blevet mindre eller svagere... Hun er nu 3.5 år...

Du taler vist om den slags laser der fjerner tatoveringer og den slags, det er langt fra det samme. Denne type laserbehandling gør ikke ondt, det har jeg fået bekræftet af op til flere læger. Der udover, synes jeg at du skal læse mit ovenstående svar og så ER der altså kæmpe stor forskel på at have et storkebid på ryggen end lige midt i øjet, især for en teenagepige!!

Anmeld

1. maj 2011

132319

Jeg er forresten selv født med kæmpe kæmpe store poder under øjnene og det har gjort psykisk ondt på mig hele min barndom og ungdom. Først da jeg var 21, havde jeg råd til at betale de 11.000 det kostede at få dem fjernet. Jeg ville ønske at mine forældre havde hjulpet mig af med dem noget før, for hvor har jeg bare grædt over og hørt mange kommentarer på dem før jeg fik dem fjernet :-(

Anmeld

1. maj 2011

DLM

ej hvor er hun da en lille charmetrold din datter

Anmeld

1. maj 2011

NinaNymannMadsen

har ingen børn der har det. men min kæreste på 27 har det samme ved øjet som din datter. det var større da han var mindre og han har så fået det fjernet det meste af det hvertfald med laser. det kan forsvinde af sig selv men det er ikke altid det gør. jeg har også et storkebid i nakken og har min datter også, hendes er ikk ret stort og ved ikk med mit eget men det kan ses lidt.

mener at når det sidder som det gør kan i få det fjernet gratis da det er noget der kan genere senere hen jo da nogen ikke syntes det er pænt og måske bliver mobbet med det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.