Storkebid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2011

132319

Fenja09 skriver:

Først vil jeg lige sige, at uanset om din datter har storkebid, så er hun godt nok skøn at se på!

Jeg har ikke selv børn, men et på vej og ville egentlig bare tilføje noget om mig selv. Jeg er 29 år og har stadig mit storkebid, dog sidder det på min fod, så det er jo ikke så synligt for andre og ikke noget jeg har planer om at få fjernet - kan godt forstå, hvis det sidder i ansigtet at man ønsker at vide hvilke muligheder der er for at det kan gå væk.

Mit virkede selvfølgelig større da jeg var lille og det var nok også mere rødt end det er i dag, men det er aldrig forsvundet helt. Mener at have læst, at der er forsk. former for "storkebid" - nogle går væk igen, andre bliver - men har i fået af vide det går væk inden barnets 3. år, så har de nok ret i det og så kræver det bare lidt tålmodighed

/Fenja

Vi har fået at vide at det muligvis vil forsvinde når hun er 3 år, hvis ikke kunne vi overveje laser -Derfor mit spørgsmål 

Tak for de søde ord 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2011

Mor til prinsessen :-)

ChipChap skriver:

Hvorfor får de egentlig det storkebid ?

Fordi storken har båret dem

Ej det er faktisk det eneste jeg kender til det..... Ellers ved jeg ikke noget om det andet end det er ganske uskyldigt, der skulle ikke være noget farligt omkring det

Anmeld

28. marts 2011

Maja_4000

Min datter har også et .. Lige mellem øjenene :b Det er ikke så stort .. Men det er ikke begyndt at falme endnu .. Hun er så også kun 3 måneder :b

Min kusine har i hovedbunden - Hun er altså 28 og det er ikke forsvundet .. Men man kan jo ikke se det , når det sidder dér 

Anmeld

28. marts 2011

132319

ChipChap skriver:

Hvorfor får de egentlig det storkebid ?

I de fleste tilfælde er det trykmærker fra fødslen.

Jeg var 2½ time om at presse Kamille ud så de mener at det muligvis er derfor hun har fået det lige ved øjet 

Anmeld

28. marts 2011

Millebasse

Min datter er født med storkebid på begge øjenlåg, mellem øjnene og op i panden, hun har også et storkebid i nakken. Alle mærkerne i hovedet forsvandt inden hun blev et år, dog kan det ses når hun bliver rigtig ked af det

Anmeld

28. marts 2011

132319

Millebasse skriver:

Min datter er født med storkebid på begge øjenlåg, mellem øjnene og op i panden, hun har også et storkebid i nakken. Alle mærkerne i hovedet forsvandt inden hun blev et år, dog kan det ses når hun bliver rigtig ked af det

Tak for svar  Var det lige så markant som Kamilles?

Anmeld

28. marts 2011

MissGeoh

Jeg synes hun ser MEGA dejlig ud.

Og lagde faktisk ikke rigtig mærke til det..

MEN det gør hende bare hendes egen..

Anmeld

28. marts 2011

132319

Maja_4000 skriver:

Min datter har også et .. Lige mellem øjenene :b Det er ikke så stort .. Men det er ikke begyndt at falme endnu .. Hun er så også kun 3 måneder :b

Min kusine har i hovedbunden - Hun er altså 28 og det er ikke forsvundet .. Men man kan jo ikke se det , når det sidder dér 

Din datter ser skøn ud, jeg kan godt se at det ikke er så stort så mon ikke det forsvinder af sig selv? 

Anmeld

28. marts 2011

Mikkel's mor <3

jeg har stadig min i nakken/ hårbunden..
tænker lidt om de bliver tydelige når barnet skriger ?

Anmeld

28. marts 2011

Fenja09

MHK skriver:

Vi har fået at vide at det muligvis vil forsvinde når hun er 3 år, hvis ikke kunne vi overveje laser -Derfor mit spørgsmål 

Tak for de søde ord 

Ja og laser er jo ret smertefrit, så skulle det komme til det, så er det da en oplagt mulighed  Håber nu for bette-pigen, at det går væk når de siger at det vil det.

Jeg kom bare til at tænke på, hvad det så hedder, hvis det er et "mærke" som forbliver synligt...hmm for troede egentlig at det hed storkebid, men det må så hedde noget andet...mon ikke?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.