I må bare hjælpe mig!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2011

CamillaSoefelt

Tulle28 skriver:

Fiskefrikadeller er også godt, de er jo bløde:-) Men ja, vi synes også det var svært at finde på noget nyt hele tiden (det synes jeg faktisk stadigvæk, vi spiser selv det samme og det samme og det samme... ) men tror ligeså meget det handler om at finde noge de godt kan lide, så det finder ud af at det er sjovt og hyggeligt at spise.

Hov ja, yoghurt med masser af havregryn er stadigvæk et hit her, det skal være så tykt at de kan spise det med fingrene. Og du kan også lave kartoffelmos eller lign. det er faktisk også ret nemt at spise med fingrene. Vi triller det til små kugler hun så selv kan tage op med fingrene eller på en gaffel, det synes hun er heeeelt vildt sjovt

Men held og lykke og du spørger bare løs, hvis du har brug for det

Ih hvor er det rart med din hjælp. Tusind tusind tak!! Tilføjer dig lige som ven hvis det ok? Så kan jeg altid finde dig hvis jeg mangler et godt råd:-). Og den med yoghurten lyder sku smart:-)!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2011

CamillaSoefelt

Tulle28 skriver:

Hov glemte lige: mht. amning, så er der sikkert mange der siger at han har brug for rigtig mad og ikke din mælk, men det passer altså ikke. Din mælk er stadigvæk det bedste han kan få, selvom han er en (større) dreng nu! 

Men mætter den stadig på samme måde som da han var lille?

Anmeld

29. marts 2011

CamillaSoefelt

Tulle28 skriver:

Hov glemte lige: mht. amning, så er der sikkert mange der siger at han har brug for rigtig mad og ikke din mælk, men det passer altså ikke. Din mælk er stadigvæk det bedste han kan få, selvom han er en (større) dreng nu! 

Og så i øvrigt stort tillykke med Jeres datter - kan se hun fylder år Idag:-)!

Anmeld

29. marts 2011

CamillaSoefelt

Mor-til-Hasse skriver:

jeg har det samme problem med min søn på 11 dr. det råd jeg har fået, eller rettere det jeg IKKE må gøre, er at tvinge maden i ham... man skal ligeså stille vente til han selv melder sig... det har hjulpet her, og pludselig nu spiser hasse grød 4 gangeom dagen!! troede jeg aldrig skulle ske.. det er heller ikke altid han er sulten når han vågner, der kan nemt gå 2-3 timer før han gider spise morgenmad...

Hvor fint han spiser så meget nu :0). Glæææder jeg mig til Benjamin også gør!

Anmeld

29. marts 2011

CamillaSoefelt

jeansmummie skriver:

åh ha kender det ALT for godt Min lille søn bliver snart 7 mdr og han har også de dage hvor det skifter som vinden blæser, men min sp at det var meget normalt, man skal bare ikke tvinge dem, men at gør manden spændene og at de selv får lov er den bedste løsning så kan man lige luske en anden ske frem og så skiftes vi om og putte i munden hihi på HAM selvfølgelig griner

held og lykke,

mvh.

Hihi , ja den er altid god..

Anmeld

29. marts 2011

Tulle28

CamillaSoefelt skriver:

Men mætter den stadig på samme måde som da han var lille?

Det kommer an på hvor meget du har Nej, han har selvfølgelig også brug for noget mere mættende, men jeg mener bare at han STADIGVÆK har godt af din mælk - synes nemlig der er SÅÅÅ mange der har travlt med at mælk ikke er godt når de når over 6 mdr. og så skal de død og pine have grød og mos og ikke MM. Sådan var det ihvertfald med mig Og min veninde, som nærmest stadigvæk fuldammer sin 1-årige hører det også heeeeele tiden... Men han er selvfølgelig også lige en tand ældre end din

Anmeld

29. marts 2011

Tulle28

CamillaSoefelt skriver:

Og så i øvrigt stort tillykke med Jeres datter - kan se hun fylder år Idag:-)!

Taaaak:-) Ja det er en stor dag, må man sige. Synes lige hun er ankommet Og ja, du tilføjer mig bare, det er helt OK

Anmeld

29. marts 2011

CamillaSoefelt

Tulle28 skriver:

Det kommer an på hvor meget du har Nej, han har selvfølgelig også brug for noget mere mættende, men jeg mener bare at han STADIGVÆK har godt af din mælk - synes nemlig der er SÅÅÅ mange der har travlt med at mælk ikke er godt når de når over 6 mdr. og så skal de død og pine have grød og mos og ikke MM. Sådan var det ihvertfald med mig Og min veninde, som nærmest stadigvæk fuldammer sin 1-årige hører det også heeeeele tiden... Men han er selvfølgelig også lige en tand ældre end din

Har faktisk ret meget stadigvæk. Men jo der er snik snak omkring mælk efter de 6 mdr...;(. Men jeg blir sku også bare ved så længe han gider

Anmeld

29. marts 2011

CamillaSoefelt

Tulle28 skriver:

Taaaak:-) Ja det er en stor dag, må man sige. Synes lige hun er ankommet Og ja, du tilføjer mig bare, det er helt OK

Håber I får en dejlig dag med hende. Du er hermed tilføjet!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.