I må bare hjælpe mig!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2011

MetteMTH

CamillaSoefelt skriver:

Ja så vidt det er muligt spiser vi sammen:-). Det hjælper også sys jeg. Hvor gammel er din datter?

hun bliver snart 7 mdr.. 

Jeg har nemlig også haft problemer med at min datter ikke gad at åbne munden.. Man bliver virkelig frusteret og det er ikke til at holde ud.. Så jeg prøvede bare med noget legetøj, så glemmer hun det lidt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2011

CamillaSoefelt

Mette88 skriver:

hun bliver snart 7 mdr.. 

Jeg har nemlig også haft problemer med at min datter ikke gad at åbne munden.. Man bliver virkelig frusteret og det er ikke til at holde ud.. Så jeg prøvede bare med noget legetøj, så glemmer hun det lidt..

Ja det er mega frustrerende når de ikke vil spise. Ammer du stadig?

Anmeld

28. marts 2011

MetteMTH

CamillaSoefelt skriver:

Ja det er mega frustrerende når de ikke vil spise. Ammer du stadig?

Jeps det gør jeg..

Anmeld

28. marts 2011

CamillaSoefelt

Mette88 skriver:

Jeps det gør jeg..

Hvor ofte?

Anmeld

28. marts 2011

MetteMTH

CamillaSoefelt skriver:

Hvor ofte?

det gør jeg om morgen, formiddagen, middag, efter middag og aften.. det er altid inden hun skal sove.. og efter middag får hun hun når hun vågner fra barnevognen

Anmeld

28. marts 2011

CamillaSoefelt

Mette88 skriver:

det gør jeg om morgen, formiddagen, middag, efter middag og aften.. det er altid inden hun skal sove.. og efter middag får hun hun når hun vågner fra barnevognen

Oki:-). Men tak for hjælpen og for at du tog dig tid til og læse min tråd

Anmeld

28. marts 2011

MetteMTH

CamillaSoefelt skriver:

Oki:-). Men tak for hjælpen og for at du tog dig tid til og læse min tråd

Var så lidt.. Håber du finde ud af det med din dreng.. Det er så hårdt, når de ikke vil som vi gerne vil..

Anmeld

28. marts 2011

merle2010

vores datter spiser da heller ikke mere hun får en flaske eller en banan til morgen og en halv skive bondebrød uden skorper til middag, og så en portion aftensmad... tror det er meget normalt.. bare rolig

Anmeld

28. marts 2011

CamillaSoefelt

merle2010 skriver:

vores datter spiser da heller ikke mere hun får en flaske eller en banan til morgen og en halv skive bondebrød uden skorper til middag, og så en portion aftensmad... tror det er meget normalt.. bare rolig

Haha, lyder som om det er helt normalt :-). Tak:-)

Anmeld

28. marts 2011

sne190810

CamillaSoefelt skriver:

Tak for rådet. Han synes faktisk det er vildt fedt og sidde med en pasta el noget selv. Han spiste meget mere i aften:-)! Det nok bare mor her som er bange for at han får noget galt i halsen. Gir du din datter kiks og er hun god til og spise dem?

Har endnu ikke prøvet kiks. Har tænkt det nogle gange .. For de må jo blive dejlig opløst af savl osv. så det nemt ryger ned i svælget.   Broccoli er også godt, bare sørg for at koge dem så de bliver heelt bløde .. Det kan Sne også godt lide at sidde at få lov til selv at spise.

Jeg tror det gør det lidt mere interessant at spise, når de selv for lov til at være med. I stedet for bare at sidde og modtage .. Hvis du forstår

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.