hvordan får i jeres baby til at sove efter lift?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2011

nvm

Lou87 skriver:

Hihi ja - føler mig også MEGET heldig
Dengang sov hun fra ca kl 23 til kl 9-10 stykker, siden hen har vi sådan trukket en halv time fra ca hver måned for at tage det stille og roligt... og nu sover hun og har gjort længe, fra 21-9 ca

heldige dig

jeg er mere ramt med de umulige børn hehe. begge to har haft kolik,dvs de ville kun sove på mit bryst de første 3mdr, hårdt, men jeg klarede det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2011

Lou87

nvm skriver:

heldige dig

jeg er mere ramt med de umulige børn hehe. begge to har haft kolik,dvs de ville kun sove på mit bryst de første 3mdr, hårdt, men jeg klarede det

Puha lyder også hårdt - sejt gået

Anmeld

28. marts 2011

nvm

Lou87 skriver:

Puha lyder også hårdt - sejt gået

ja det er hårdt når de græder og man intet kan gøre for at hjælpe dem

Anmeld

28. marts 2011

Lou87

nvm skriver:

ja det er hårdt når de græder og man intet kan gøre for at hjælpe dem

Ja det er ikk sjovt.. min pige havde mange mave problemer også i starten, såå... øv øv

Anmeld

28. marts 2011

nvm

Lou87 skriver:

Ja det er ikk sjovt.. min pige havde mange mave problemer også i starten, såå... øv øv

de små kære pus

Anmeld

28. marts 2011

Nadia&Daniel

Vores Laura (25-10-10) sover i tremmesengen.. Bruger kun liften om dagen - udenfor, ellers sveder hun for meget - dog er hun ved at vokse ud af den..

Laura får flaske kl. 19.30 og kl. 20 kommer hun ind i tremmesengen, og falder selv i søvn, og sover indtil kl. 7 næste morgen

Anmeld

29. marts 2011

JoSiDa-mor

nvm skriver:

min datter er 4,5 mdr, jeg overvejer snart at fjerne liften og bruge voksipose...

MEN MEN MEN hun plejer at blive puttet i liften om aften, og sidder lidt med den på mine ben og rokker den frem og tilbage, ellers falder hun ikke i søvn. Problemet er så, nu når jeg fjerner liften, hvordan pokker får jeg hende så til at sove. 

Nogen gode råd?

og det råd med at lade hende græde, det vil jeg helst ikke bruge,da jeg synes hun er for lille til det.

heller ingen vugge eller slynge vugge, det har jeg prøvet og det hjælper ikke

Nu har jeg ikke læst alle indlæg i tråden, men jeg ved af erfaring, at det der med at vugge dem i søvn, hurtigt kan blive en træls vane.

Når de er blevet større og tungere og måske er begyndt at bruge længere tid på at falde i søvn, så vil du altså være glad for, at du har vænnet hende fra at blive vugget i søvn, imens tid er...

Prøv istedet at indføre nogle andre hyggelige putte-ritualer, som på sigt betyder, at din datter kan falde i søvn uden hjælp. Husk at gøre tingene på samme måde og i samme rækkefølge hver aften. Det giver tryghed.

for god "putning" og nattesøvn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.