hvordan får i jeres baby til at sove efter lift?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. marts 2011

nvm

Janni85 skriver:

Ja, det kunne være  Så er der også andre der kan se man kan købe dem - for smarte ser de ud

ja og tak for ide'en

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2011

Ida.

nvm skriver:

hmm der står da stk.

så det måske bare mig der forstår forkert. har du selv prøvet dem? eller kender nogen der har?

Jeg har ikke selv prøvet dem, men en af mine bedste veninder fandt et mirakelmiddel i dem til deres meget vuggekrævende lille dreng

Anmeld

28. marts 2011

nvm

idamaria83 skriver:

Jeg har ikke selv prøvet dem, men en af mine bedste veninder fandt et mirakelmiddel i dem til deres meget vuggekrævende lille dreng

skulle da næsten prøve dem så

Anmeld

28. marts 2011

mullesmith2

Der har du nok ikke være så smart at vænne hende til at blive rokket i liften. Men du kan jo bare prøve det samme med voksiposen og så side og vippe hende i den.

Anmeld

28. marts 2011

nvm

mullesmith2 skriver:

Der har du nok ikke være så smart at vænne hende til at blive rokket i liften. Men du kan jo bare prøve det samme med voksiposen og så side og vippe hende i den.

da det var den eneste mulighed for at få hende til at sove, så så jeg ingen anden udvej. de vendes jo også til det fra de er små babyer inde i maven, når vi går og bevæger os osv, rokker de jo rundt inde i mavsen

men med et kolik barn blir man nød til at gøre det der virker for at få et barn til at sove, så man ikke skal høre på gråd fra morgen til aften, og i mit tilfælde var det rokke/vugge der virker

Anmeld

28. marts 2011

Lou87

nvm skriver:

jamen jeg gjorde det også selv med min ældste men hun var ældre 7-8 mdr.

synes jo den yngste er så lille endnu, vil heller ikke ha hun skal ind på eget værelse og seng endnu, da jeg ammer hende om natten endnu

Okay... tror ikk de tager skade af det, selvf ska de ikk ha lov og ligge og blive ved og skrige, men som sagt lykkedes det på to aftenener med min pige.

Min pige sover også stadig i soveværelset, kommer hun også til noget tid endnu.. Kan godt li og ha hende ved min side
Og hun er snart 8 mdr.

Anmeld

28. marts 2011

nvm

Lou87 skriver:

Okay... tror ikk de tager skade af det, selvf ska de ikk ha lov og ligge og blive ved og skrige, men som sagt lykkedes det på to aftenener med min pige.

Min pige sover også stadig i soveværelset, kommer hun også til noget tid endnu.. Kan godt li og ha hende ved min side
Og hun er snart 8 mdr.

nej det tror jeg nu helelr ikke de gør. det skal jo også gøres på et tidpunkt, men først når hun ikke spiser om natten mere

det også så trygt at ha dem i samme rum

Anmeld

28. marts 2011

Lou87

nvm skriver:

nej det tror jeg nu helelr ikke de gør. det skal jo også gøres på et tidpunkt, men først når hun ikke spiser om natten mere

det også så trygt at ha dem i samme rum

Jeps det jo det..

Min datter sov heldigvis igennem fra hun var 1 mdr

OG JA.. lige præcis, er mere trygt både for hende og jeg

Anmeld

28. marts 2011

nvm

Lou87 skriver:

Jeps det jo det..

Min datter sov heldigvis igennem fra hun var 1 mdr

OG JA.. lige præcis, er mere trygt både for hende og jeg

århhhjaa der jo nogen der er så heldige hehe

Anmeld

28. marts 2011

Lou87

nvm skriver:

århhhjaa der jo nogen der er så heldige hehe

Hihi ja - føler mig også MEGET heldig
Dengang sov hun fra ca kl 23 til kl 9-10 stykker, siden hen har vi sådan trukket en halv time fra ca hver måned for at tage det stille og roligt... og nu sover hun og har gjort længe, fra 21-9 ca

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.