sus82 skriver:
Jeg kender godt det der med at det er svært at få baby til at sove. Her var det det samme, men vi begyndte at lave om på ritualet da hun var omkring 3 måneder. Jeg startede med at holde godt øje med hvornår hun var ved at være træt og så fik hun ren ble og så kom hun i seng, jeg synger den samme sang hver aften og så har vi en sov-godt-baby cd som vi sætter på. I starten sad jeg hos hende til hun sov og det tog nogen gange en time, men efter noget tid kendte hun rutinen og nu kan jeg lægge hende og så går der 10 minutter og så sover hun og jeg kan gå efter sangen og så skal hun bare have sutten et par gange. hun har også en sutteklud som får hende til at falde til ro.
min hun sover altid inden kl 21, det blevet en fast rutine at hun sover seneste kl 21.00
dog vågner hun 1-2 gange inden kl 00 og skal ha mad, hun er et meget sulten barn og hun tar meget lidt af gangen, det kan jeg desværre ikke ændre på, kan ikke tvinge hende til at sluge mere mad end hun kan rumme
men plejer skifte hende, gi hende nattøj på, gi hende nat flaske(ammer fuldt ud men hun får altid en nat flaske) og så det godnat,MEN liften skal rokkes lidt frem og tilbage ellers eender de ti en masse skrigeri
så den lift er meget vigtig men snart for lille ØV
Anmeld