hvordan får i jeres baby til at sove efter lift?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. marts 2011

kamtok

Du skriver at det med at lade hende græde ikke er optional (og det kan jeg godt forstå), men har du prøvet at lægge hende til at sove uden at vugge hende? 
Vi lægger vores søn i sin tremmeseng med en nusseklud på hver side og så kysser vi ham godnat, og så kan han nogle gange ligge og pludre, lege og lave "ballade", men han falder stort set altid i søvn indenfor 10 min. - Og sådan har det faktisk været siden han var omkring 3,5 måneder og han er 5 måneder nu. 

Det siges at det tager ca. 1 uge at vænne babyer fra en ting til en anden ting..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2011

nvm

idamaria83 skriver:

Hvad med sådan nogle her: http://www.babytorvet.dk/shop/brio-bed-rocker-1197p.html jeg tror måske, de kan give samme effekt som liften på benene.

Alternativt kunne du måske bruge voksi'en og så bare binde den op og lade den stå åben om natten - hvis hun alligevel sjældent har dyne på, så burde det vel give lidt det samme?

lure lige på det

tjo det ku jo godt være så,det ku være et forsøg værd det med voksi posen

Anmeld

27. marts 2011

CiSo

nvm skriver:

nej jeg hader den og synes hun er så bette endnu til den medtode

Ja, det kan jeg godt forstå!!  

Men jeg har desværre ingen råd.. 

Anmeld

27. marts 2011

nvm

CiSo skriver:

Ja, det kan jeg godt forstå!!  

Men jeg har desværre ingen råd.. 

det bare helt iorden

Anmeld

27. marts 2011

nvm

- skriver:

Pak hende ind i dynen så giver den tryghed....

Vil dog anbefale du putter hende i sengen.

F.eks pak hende ind i dynen, så lidt med hende, giv aftenflaske eller hvad i gør. Syng for hende og lig hende så i sengen...

det virker ikke det med dyne, der har jeg prøvet og hun sparker ALTID dynen af hehe...

Anmeld

27. marts 2011

nvm

idamaria83 skriver:

Hvad med sådan nogle her: http://www.babytorvet.dk/shop/brio-bed-rocker-1197p.html jeg tror måske, de kan give samme effekt som liften på benene.

Alternativt kunne du måske bruge voksi'en og så bare binde den op og lade den stå åben om natten - hvis hun alligevel sjældent har dyne på, så burde det vel give lidt det samme?

de ser smarte ud, men de koster 200 pr stk, det 800kr det sku for dyrt synes jeg, især hvis ikke de passer eller det virker.

men tak for tippet

Anmeld

27. marts 2011

morethanperfect

kamtok skriver:

Du skriver at det med at lade hende græde ikke er optional (og det kan jeg godt forstå), men har du prøvet at lægge hende til at sove uden at vugge hende? 
Vi lægger vores søn i sin tremmeseng med en nusseklud på hver side og så kysser vi ham godnat, og så kan han nogle gange ligge og pludre, lege og lave "ballade", men han falder stort set altid i søvn indenfor 10 min. - Og sådan har det faktisk været siden han var omkring 3,5 måneder og han er 5 måneder nu. 

Det siges at det tager ca. 1 uge at vænne babyer fra en ting til en anden ting..

Yeees , den virker også her .. .. 

Anmeld

27. marts 2011

Ida.

nvm skriver:

de ser smarte ud, men de koster 200 pr stk, det 800kr det sku for dyrt synes jeg, især hvis ikke de passer eller det virker.

men tak for tippet

Nej - de koster da 200 kr for et sæt af fire - her kan du faktisk få et sæt for 100 kr: http://www.pinocchio.dk/vare/2439-brio-bed-rocker-saet 

Anmeld

27. marts 2011

sus82

Jeg kender godt det der med at det er svært at få baby til at sove. Her var det det samme, men vi begyndte at lave om på ritualet da hun var omkring 3 måneder.  Jeg startede med at holde godt øje med hvornår hun var ved at være træt og så fik hun ren ble og så kom hun i seng, jeg synger den samme sang hver aften og så har vi en sov-godt-baby cd som vi sætter på. I starten sad jeg hos hende til hun sov og det tog nogen gange en time, men efter noget tid kendte hun rutinen og nu kan jeg lægge hende og så går der 10 minutter og så sover hun og jeg kan gå efter sangen og så skal hun bare have sutten et par gange. hun har også en sutteklud som får hende til at falde til ro.

Anmeld

27. marts 2011

sarahb

her bliver han svøbt i dynen og puttet på sit eget værelse i tremme sengen, det har han gjort 2-3 uger nu og han er 4 mdr.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.