hvordan får i jeres baby til at sove efter lift?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.323 visninger
47 svar
0 synes godt om
27. marts 2011

nvm

min datter er 4,5 mdr, jeg overvejer snart at fjerne liften og bruge voksipose...

MEN MEN MEN hun plejer at blive puttet i liften om aften, og sidder lidt med den på mine ben og rokker den frem og tilbage, ellers falder hun ikke i søvn. Problemet er så, nu når jeg fjerner liften, hvordan pokker får jeg hende så til at sove. 

Nogen gode råd?

og det råd med at lade hende græde, det vil jeg helst ikke bruge,da jeg synes hun er for lille til det.

heller ingen vugge eller slynge vugge, det har jeg prøvet og det hjælper ikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2011

CiSo

Hvad med bare at ligge voksi posen på lårene eller pakke dynen omkring hende og vugge hende lidt sådan?? Det gør jeg med Cilas.. Han er 5 mdr..

Anmeld

27. marts 2011

nvm

CiSo skriver:

Hvad med bare at ligge voksi posen på lårene eller pakke dynen omkring hende og vugge hende lidt sådan?? Det gør jeg med Cilas.. Han er 5 mdr..

jamen tænkte bare, kan de sove i sådan en om natten?

godt nok sover hun kun for sig selv til kl 00 og så i min seng resten af tiden. men er det ikk for varmt at sove i den indedøre?

Anmeld

27. marts 2011

CiSo

nvm skriver:

jamen tænkte bare, kan de sove i sådan en om natten?

godt nok sover hun kun for sig selv til kl 00 og så i min seng resten af tiden. men er det ikk for varmt at sove i den indedøre?

Jo, det vil jeg syntes.. Altså at det er for varmt!

Men kan du ikke bare bruge hendes dyne??

Anmeld

27. marts 2011

nvm

CiSo skriver:

Jo, det vil jeg syntes.. Altså at det er for varmt!

Men kan du ikke bare bruge hendes dyne??

hun vil ikke falde i søvn i mine arme eller på mig mere. ellers var det let nok, hvis bare hun gad det.. øv at liften ikke er større for den er så god til at få hende til at sove på

Anmeld

27. marts 2011

CiSo

nvm skriver:

hun vil ikke falde i søvn i mine arme eller på mig mere. ellers var det let nok, hvis bare hun gad det.. øv at liften ikke er større for den er så god til at få hende til at sove på

Ja, Cilas ligger endnu også i sin..

Hvad med en papkasse.. Ej det gas! haha

Har desværre ikke nogen ideer.. Kunne det tænkes hun kunne falde i søvn i voksiposen og så du kunne flytte hende over bagefter? 

Anmeld

27. marts 2011

nvm

CiSo skriver:

Ja, Cilas ligger endnu også i sin..

Hvad med en papkasse.. Ej det gas! haha

Har desværre ikke nogen ideer.. Kunne det tænkes hun kunne falde i søvn i voksiposen og så du kunne flytte hende over bagefter? 

hvor gammel er han?

jeg synes nemlig der er så lidt plads i liften efterhånden, hun ligger nemlig også ret urolig.

og den voksi pose er godt varm, især når hun er en pige der sveder rigtig meget i forvejen, hun sover tit kun i body eller natdragt uden dyne på.

tvivler på jeg kan flytte hende uden hun vågner. men tak fordi du prøver at komme med nogen ider

der er sikkert kun græde metoden at bruge

Anmeld

27. marts 2011

CiSo

nvm skriver:

hvor gammel er han?

jeg synes nemlig der er så lidt plads i liften efterhånden, hun ligger nemlig også ret urolig.

og den voksi pose er godt varm, især når hun er en pige der sveder rigtig meget i forvejen, hun sover tit kun i body eller natdragt uden dyne på.

tvivler på jeg kan flytte hende uden hun vågner. men tak fordi du prøver at komme med nogen ider

Han blev 5 mdr igår.. Men kan faktisk godt være det i syntes jeg..

græde metoden er bare slet ikke rar, både for mor og barn.

Anmeld

27. marts 2011

Ida.

nvm skriver:

hvor gammel er han?

Hvad med sådan nogle her: http://www.babytorvet.dk/shop/brio-bed-rocker-1197p.html jeg tror måske, de kan give samme effekt som liften på benene.

Alternativt kunne du måske bruge voksi'en og så bare binde den op og lade den stå åben om natten - hvis hun alligevel sjældent har dyne på, så burde det vel give lidt det samme?

Anmeld

27. marts 2011

nvm

CiSo skriver:

Han blev 5 mdr igår.. Men kan faktisk godt være det i syntes jeg..

græde metoden er bare slet ikke rar, både for mor og barn.

nej jeg hader den og synes hun er så bette endnu til den medtode

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.