tæt på omsorgssvigt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2011

Anonym trådstarter

Fabienne skriver:

Det lyder altså også noget incestøst og for Freudiansk til mig, det med at det er stedsøster der "forgriber" sig på bror og så 10 års aldersforskel på dem.... er det overhovedet lovligt?? Alene der lyder hun jo ikke heeeelt normal

Det er lovligt da han lige var fyldt 15. Men moralsk og følelsesmæssigt forkert i mine øjne.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2011

Lillefe

Anonym skriver:

Ja vi har faktisk flere gange siddet og udfyld ansøgning om forældremyndighed. Men det er svært at vide om man gør det rigtige. Vores frygt er jo at vi ikke for medhold og tilmed for et dårligere forhold til moren fordi vi søgte og dermed slet ikke fr lov at se hende. Så har vi jo slet ikke chance for at være der for barnet. Tror bare vi ser dårlige ud i forhold til dem, de er i 30´erne, vi i 20érne, der har arbejde, vi har su, osv Tror ikke vi ville få medhold.

altså i og med i tager en udannelse så er det er stort plus og bare fordi de er i 30'erne betyder det ikke det er bedre egnet end jer.. Jeg ville i hvert fald gøre noget det er helt sikkert.. Om ikke andet så søge om delt forældre myndighed for det kan han i hvert fald få.. 

Anmeld

24. marts 2011

Lillefe

Fabienne skriver:

Det lyder altså også noget incestøst og for Freudiansk til mig, det med at det er stedsøster der "forgriber" sig på bror og så 10 års aldersforskel på dem.... er det overhovedet lovligt?? Alene der lyder hun jo ikke heeeelt normal

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.