Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Lunae skriver: Kan du sende mig en pb med mobilnr, så kan jeg sende dig et billede med det samme
Kan du sende mig en pb med mobilnr, så kan jeg sende dig et billede med det samme
PB er sendt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Er der nogen som ved om man kan få disse slags stilleter i sort, et sted selv om de var på "mode" for lang tid siden? http://www.trendsales.dk/N/Shop/Listing/Details/19887659?f=Category=Kvinder,SubCategory=Stiletter;s=CreateDate=d;p=80
prøv her når kan ikke sætte linket ind. men www.nelly.comsyntes at jeg har set dem derinde for nylig
Jennifer skriver: prøv her når kan ikke sætte linket ind. men www.nelly.comsyntes at jeg har set dem derinde for nylig
Har lige kigget på siden, men der findes de heller ikke . Ellers tak for hjælpen
Uuuh måske er der lys forude, de har disse i Føtex til 149,95
Har lige set dem
StephanieJ skriver: Uuuh måske er der lys forude, de har disse i Føtex til 149,95 Har lige set dem
Ej, hvor godt , tusind tak. Må en tur i føtex i morgen , krydser fingere for at de har dem
Mut skriver: Ej, hvor godt , tusind tak. Må en tur i føtex i morgen , krydser fingere for at de har dem
De har et eller 2 par her i Randers i 38 (læg lige mærke til at jeg tog billeder af dem i 38) Haha.
StephanieJ skriver: De har et eller 2 par her i Randers i 38 (læg lige mærke til at jeg tog billeder af dem i 38) Haha.
Haha, ja det lagde jeg mærke til med det samme, så kunne ikke lade være med at smile da jeg så det . Skal ikke til randers, men må så prøve i min egen føtex i dag
Jeg fandt sørme et par i føtex , endte med at jeg skulle bruge 37, og hvor er det dejligt at jeg endelig har fået dem, og så til "ingen" penge næsten . Jeg siger tusind tak for hjælpen
du kan i hvert fald få dem i dichman i sort hvis mærket er ligegyldigt. ellers kan du få nogle der ligner lidt i bianco tror jeg det var jeg så dem.
metteswn skriver: du kan i hvert fald få dem i dichman i sort hvis mærket er ligegyldigt. ellers kan du få nogle der ligner lidt i bianco tror jeg det var jeg så dem.
Jeg har lige fundet nogen der ligner godt, i Føtex i dag. Ellers tak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128