Nogen der ved..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. marts 2011

Steph_Laurits

Mut skriver:

Jeg fandt sørme et par i føtex  , endte med at jeg skulle bruge 37, og hvor er det dejligt at jeg endelig har fået dem, og så til "ingen" penge næsten . Jeg siger tusind tak for hjælpen

Ej hvor dejligt!

Er glad for at jeg kunne hjælpe  Meget heldigt de lige havde dem i Føtex må man sige  
Håber du bliver glad for dem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2011

.....

StephanieJ skriver:

Ej hvor dejligt!

Er glad for at jeg kunne hjælpe  Meget heldigt de lige havde dem i Føtex må man sige  
Håber du bliver glad for dem

Ja det var rigtig dejligt , bliver helt sikkert glad for dem, skal bare lige vænne mig til at gå i dem

Anmeld

26. marts 2011

Kindfed

Gider ikke læse hele tråden igennem, så det er muligvis blevet sagt allerede, men Bilka eller Føtex har nærmest præcis den sko på tilbud i næste uge, pudsigt nok.

Anmeld

26. marts 2011

Steph_Laurits

Kindfed skriver:

Gider ikke læse hele tråden igennem, så det er muligvis blevet sagt allerede, men Bilka eller Føtex har nærmest præcis den sko på tilbud i næste uge, pudsigt nok.

Føtex har dem nu.

Informerede hende om det og hun har nu skoene i hus

Anmeld

26. marts 2011

Steph_Laurits

Mut skriver:

Ja det var rigtig dejligt , bliver helt sikkert glad for dem, skal bare lige vænne mig til at gå i dem

Dejligt, ja de er lidte sjove at gå i. Foretrækker mine med kinahæl da balancen ikke er så vigtig   Man vakler ikke ligeså meget i dem med kinahæl som med de andre

Anmeld

26. marts 2011

.....

StephanieJ skriver:

Føtex har dem nu.

Anmeld

26. marts 2011

Kindfed

StephanieJ skriver:

Føtex har dem nu.

Sejt. 1-0 til Baby.dk

Anmeld

26. marts 2011

Steph_Laurits

Kindfed skriver:

Sejt. 1-0 til Baby.dk

Ja det må man sige

Anmeld

26. marts 2011

.....

StephanieJ skriver:

Dejligt, ja de er lidte sjove at gå i. Foretrækker mine med kinahæl da balancen ikke er så vigtig   Man vakler ikke ligeså meget i dem med kinahæl som med de andre

Ja det er de der høje hæle der gør at jeg skal vænne mig til dem, hehe...er nemlig ikke så vant til det, da jeg mest går med ballerina til fest osv, så man ikke får ondt i fødderne senere på aftenen

Anmeld

26. marts 2011

Steph_Laurits

Mut skriver:

Ja det er de der høje hæle der gør at jeg skal vænne mig til dem, hehe...er nemlig ikke så vant til det, da jeg mest går med ballerina til fest osv, så man ikke får ondt i fødderne senere på aftenen

Har det på samme måde, eller ihvert fald nogen der er behagelige (igen dem med kinahæl bl.a.) de er så behagelige, men nok også fodi du ikke spænder så meget i foden osv. for at holde balancen og i det hele taget holde skoen på foden.
Derfor jeg også elsker højhælede med spænder/remme som disse da man ikke behøver tænke over om ens fod ryger ud af dem når man tager et skridt osv.

Kæresten mener dog man skal gå i stilletter, men åh - jo heller ikke hans fødder der går amok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.