Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
alberts mor<3 skriver: de bare og prøve dem(: jeg har kun stiletter i 36(; lige meget hva type(; det var da så lidt(:
de bare og prøve dem(:
jeg har kun stiletter i 36(; lige meget hva type(;
det var da så lidt(:
Jaa Jeg bruger både 37 og 38 i stilleter, og 39 i støvler og sko, så har desværre ikke den luksus at jeg altid ved præcis hvilken størrelse jeg skal have .
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mut skriver: Jaa Jeg bruger både 37 og 38 i stilleter, og 39 i støvler og sko, så har desværre ikke den luksus at jeg altid ved præcis hvilken størrelse jeg skal have .
har det også meget svingende i alm sko og støvler(;
alberts mor<3 skriver: har det også meget svingende i alm sko og støvler(;
hehe, det burde være én fast størrelse, man har i alle sko og stilleter, så er det meget nemmere at bestille over nettet også
Mut skriver: hehe, det burde være én fast størrelse, man har i alle sko og stilleter, så er det meget nemmere at bestille over nettet også
ja meget det er lidt øv med alle de størrelser
alberts mor<3 skriver: ja meget det er lidt øv med alle de størrelser
Ja
Mut skriver: Er der nogen som ved om man kan få disse slags stilleter i sort, et sted selv om de var på "mode" for lang tid siden? http://www.trendsales.dk/N/Shop/Listing/Details/19887659?f=Category=Kvinder,SubCategory=Stiletter;s=CreateDate=d;p=80
Er der nogen som ved om man kan få disse slags stilleter i sort, et sted selv om de var på "mode" for lang tid siden? http://www.trendsales.dk/N/Shop/Listing/Details/19887659?f=Category=Kvinder,SubCategory=Stiletter;s=CreateDate=d;p=80
deichmann har dem
kamillapetersen91 skriver: deichmann har dem
Ja har fået af vide af en anden herinde, som også besvarede denne tråd, at de fås i den butik. Men det er helt oppe i viborg , de har dem ikke i Deichmann hernede
R&N skriver: Må det være kilehæl?
Må det være kilehæl?
Nej ikke i stilleter, det er jeg ikke så glad for
Mut skriver: Ja har fået af vide af en anden herinde, som også besvarede denne tråd, at de fås i den butik. Men det er helt oppe i viborg , de har dem ikke i Deichmann hernede
Men ved du evt hvad skoene præcist hedder?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128