Nogen der ved..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2011

.....

alberts mor<3 skriver:

jeg har dem, dog i hvid, ved ikke om det er samme mærke men købte dem i dichman(staves?) og de havde dem og¨så i sort og brun(;

Ja jeg så dem også i den butik på et tidspunkt , der havde de dem dog kun i hvid. Var derinde for nylig og der havde de dem heller ikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2011

miinimeal

Mut skriver:

Ja jeg så dem også i den butik på et tidspunkt , der havde de dem dog kun i hvid. Var derinde for nylig og der havde de dem heller ikke

ej hvor øv, i viborg havde de dem sidst jeg var der i sort og brun(:

Anmeld

24. marts 2011

.....

alberts mor<3 skriver:

ej hvor øv, i viborg havde de dem sidst jeg var der i sort og brun(:

Øv hvor ærgeligt . Vil så gerne have dem i sort i str. 38 bliver det nok, pga lynlåsen bagved, men de er bare ingen steder at finde, og viborg er desværre for langt væk

Anmeld

24. marts 2011

miinimeal

Mut skriver:

Øv hvor ærgeligt . Vil så gerne have dem i sort i str. 38 bliver det nok, pga lynlåsen bagved, men de er bare ingen steder at finde, og viborg er desværre for langt væk

de er også rigtig lækre og lækre at have på¨, ja kan godt se viborg er lidt langt væk desværre

Anmeld

24. marts 2011

.....

alberts mor<3 skriver:

de er også rigtig lækre og lækre at have på¨, ja kan godt se viborg er lidt langt væk desværre

Ja desværre , synes lige at viborg kan flytte herned med butikken for en dag, så jeg lige kunne købe dem

Anmeld

24. marts 2011

miinimeal

Mut skriver:

Ja desværre , synes lige at viborg kan flytte herned med butikken for en dag, så jeg lige kunne købe dem

haha ja, det ville være en god ide(;

måske du kunne spørge jeres butik om de kunne få dem hjem?

Anmeld

24. marts 2011

.....

alberts mor<3 skriver:

haha ja, det ville være en god ide(;

måske du kunne spørge jeres butik om de kunne få dem hjem?

Nå ja, det kunne være en god idé . Ved du hvad skoene præcist hedder? og om de er små i størrelsen?

Anmeld

24. marts 2011

miinimeal

Mut skriver:

Nå ja, det kunne være en god idé . Ved du hvad skoene præcist hedder? og om de er små i størrelsen?

desværre, men tag billedet med de må have et katalog(;

jeg har dem i 36 så ja de er i små størrelser(;

Anmeld

24. marts 2011

.....

alberts mor<3 skriver:

desværre, men tag billedet med de må have et katalog(;

jeg har dem i 36 så ja de er i små størrelser(;

Okay . Jeg bruger normalt 37 i stiletter uden remme osv, så mon ikke jeg skal have en str. 38 , må se hvad de kan gøre. Tak for hjælpen

Anmeld

24. marts 2011

miinimeal

Mut skriver:

Okay . Jeg bruger normalt 37 i stiletter uden remme osv, så mon ikke jeg skal have en str. 38 , må se hvad de kan gøre. Tak for hjælpen

de bare og prøve dem(:

jeg har kun stiletter i 36(; lige meget hva type(;

det var da så lidt(:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.