Nogen der ved..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. marts 2011

mor til Isabel,Shane og Caitlin

Mut skriver:

Er der nogen som ved om man kan få disse slags stilleter i sort, et sted selv om de var på "mode" for lang tid siden?

http://www.trendsales.dk/N/Shop/Listing/Details/19887659?f=Category=Kvinder,SubCategory=Stiletter;s=CreateDate=d;p=80

lige præcis dem jeg har i sorte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2011

.....

StephanieJ skriver:

Har det på samme måde, eller ihvert fald nogen der er behagelige (igen dem med kinahæl bl.a.) de er så behagelige, men nok også fodi du ikke spænder så meget i foden osv. for at holde balancen og i det hele taget holde skoen på foden.
Derfor jeg også elsker højhælede med spænder/remme som disse da man ikke behøver tænke over om ens fod ryger ud af dem når man tager et skridt osv.

Kæresten mener dog man skal gå i stilletter, men åh - jo heller ikke hans fødder der går amok

Ja nemlig, så kan man ikke gå et eneste skridt til sidst, pga ømme fødder , har selv støvler med kina hæl, og dem kan jeg løbe i hvis det skulle være, fordi man har sådan en god balance i dem . Men stilleter uden remme er jeg heller ikke så glad for , synes også at man smutter ud af dem, det er så trættende... Min kæreste synes det er helt fint hvis jeg blot tager fine ballerina sko på i byen, da vi er lige høje, så når jeg er i byen med ham, får jeg lige skånet fødderne lidt, aaaarh

Anmeld

26. marts 2011

Steph_Laurits

Mut skriver:

Ja nemlig, så kan man ikke gå et eneste skridt til sidst, pga ømme fødder , har selv støvler med kina hæl, og dem kan jeg løbe i hvis det skulle være, fordi man har sådan en god balance i dem . Men stilleter uden remme er jeg heller ikke så glad for , synes også at man smutter ud af dem, det er så trættende... Min kæreste synes det er helt fint hvis jeg blot tager fine ballerina sko på i byen, da vi er lige høje, så når jeg er i byen med ham, får jeg lige skånet fødderne lidt, aaaarh

Min kæreste har heldigvis lært at leve med at jeg går i det jeg har det godt i  Så er han glad.

Da jeg var 18 og rendte i byen torsdag-fredag-lørdag, der gik jeg ALTID i nogen Friis & Co. stilletter jeg har, kunne gå i dem let som ingenting, sejle rundt i kæmpe brandert og nærmest løbe i dem. Nu der er jeg ved at brække arme og ben hvis jeg går i sådanne sko 

Kinahæl er mega godt alternativ til folk der går som stive mennesker i stilletter

Anmeld

26. marts 2011

.....

StephanieJ skriver:

Min kæreste har heldigvis lært at leve med at jeg går i det jeg har det godt i  Så er han glad.

Da jeg var 18 og rendte i byen torsdag-fredag-lørdag, der gik jeg ALTID i nogen Friis & Co. stilletter jeg har, kunne gå i dem let som ingenting, sejle rundt i kæmpe brandert og nærmest løbe i dem. Nu der er jeg ved at brække arme og ben hvis jeg går i sådanne sko 

Kinahæl er mega godt alternativ til folk der går som stive mennesker i stilletter

Hihi, hvor høj bliver du så i forhold til din kæreste, når du har stilleter på? . ja det er sjovt som tingene ændrer sig ...før i tiden gik jeg altid med højhælede støvler HVER DAG, da jeg var omkring de 16 år, og blev aldrig træt i fødderne, kunne løbe i dem osv..men nu er jeg også helt ude af træning, efter at gå meget med flade sko . Ja det har du ret i , nogen folk er virkelig ikke gode til at gå i stilleter, de vrikker foden om konstant når de går..har jeg set mange gange i byen

Anmeld

26. marts 2011

Steph_Laurits

Mut skriver:

Hihi, hvor høj bliver du så i forhold til din kæreste, når du har stilleter på? . ja det er sjovt som tingene ændrer sig ...før i tiden gik jeg altid med højhælede støvler HVER DAG, da jeg var omkring de 16 år, og blev aldrig træt i fødderne, kunne løbe i dem osv..men nu er jeg også helt ude af træning, efter at gå meget med flade sko . Ja det har du ret i , nogen folk er virkelig ikke gode til at gå i stilleter, de vrikker foden om konstant når de går..har jeg set mange gange i byen

Også nemt at se når folk ikke kan gå i stilletter, for de "hopper" når de går

Øhm, er stadig lavere end ham når jeg har stilletter på - men er da lidt tættere på ham i højden med høje hæle  Ikke sådan at være en lille tyk prop

Anmeld

26. marts 2011

.....

StephanieJ skriver:

Også nemt at se når folk ikke kan gå i stilletter, for de "hopper" når de går

Øhm, er stadig lavere end ham når jeg har stilletter på - men er da lidt tættere på ham i højden med høje hæle  Ikke sådan at være en lille tyk prop

Haha ja det ser så sjovt ud når de sådan hopper afsted . Årh heldigt at du stadigvæk er lavere end ham, vil jeg også gerne være nogen gange med min når jeg tager stilleter på , men er tilfreds med ham alligevel, han er dejlig

Anmeld

26. marts 2011

Steph_Laurits

Mut skriver:

Haha ja det ser så sjovt ud når de sådan hopper afsted . Årh heldigt at du stadigvæk er lavere end ham, vil jeg også gerne være nogen gange med min når jeg tager stilleter på , men er tilfreds med ham alligevel, han er dejlig

Pyt med højden, bare man er lykkelige sammen

Anmeld

26. marts 2011

.....

StephanieJ skriver:

Pyt med højden, bare man er lykkelige sammen

Jaa, tror ikke at jeg kan finde en som behandler mig så godt som han gør

Anmeld

26. marts 2011

Steph_Laurits

Mut skriver:

Jaa, tror ikke at jeg kan finde en som behandler mig så godt som han gør

Jo min, men ham får du ikke  Haha!

Anmeld

26. marts 2011

.....

StephanieJ skriver:

Jo min, men ham får du ikke  Haha!

Haha, lad os bare beholde hver vores mand

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.