trist og tom...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2011

sarahb

Anonym skriver:

tak Sarah.... js, jeg føler jeg går fuldstændigt i stykker

jeg kan slet ikke klare du skriver det søde, jeg har bar lyst til at tage til fyn og holde om dig og lade dig græde ud....

Søde for din egen skyld så skal i ha en afklaring, og enten kæmpe en kamp nu, eller smide håndklædet i ringen, så du kan begynde at få bearbejdet tingene..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2011

Anonym trådstarter

sarahb skriver:

jeg kan slet ikke klare du skriver det søde, jeg har bar lyst til at tage til fyn og holde om dig og lade dig græde ud....

Søde for din egen skyld så skal i ha en afklaring, og enten kæmpe en kamp nu, eller smide håndklædet i ringen, så du kan begynde at få bearbejdet tingene..

det er fordi vi begge ikke kan finde ud af om der er noget der er gået i stykker indeni... om der er en grund til at kæmpe, og vi er begge skræmte for konsekvensen

Anmeld

23. marts 2011

Anonym trådstarter

idamaria83 skriver:

Nej det er selvfølgelig en hurdle, der kan være svær...jeg har ingen erfaring at trække på...men masser af tanker og at sende...

tak... ja der er desværre ikke meget at tage af rent økonomisk

Anmeld

23. marts 2011

TbCp

Årh nej
Nej hvor bliver jeg ked af det på dine vegne... på jeres vegne.

Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige... vi stod jo selv i noget lignende da Liva var 1 års tid, så jeg ved hvor hårdt det er!

Et kæmpe kram til dig!

Og så husk at jeg altid har tid til en kop kaffe og en snak hvis du får brug for det!

Anmeld

23. marts 2011

Anonym trådstarter

TbCp skriver:

Årh nej
Nej hvor bliver jeg ked af det på dine vegne... på jeres vegne.

Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige... vi stod jo selv i noget lignende da Liva var 1 års tid, så jeg ved hvor hårdt det er!

Et kæmpe kram til dig!

Og så husk at jeg altid har tid til en kop kaffe og en snak hvis du får brug for det!

det er noget skidt!

Anmeld

23. marts 2011

Barbamama

Åh nej!!!! Jeg havde slet ikke dig i tankerne da jeg læste det indlæg, så det har du været god til at skjule..... Jeg håber da der er nogen omkring dig du kan lukke lidt op hos. Det er da grimme tanker at gå med alene. Så er der da ikke noget at sige til du har det skidt. Jeg er da virkelig ked af du har det så skidt!!!! Ved næsten ikke hvad jeg skal sige til dig!!!!

Anmeld

23. marts 2011

ChatH

ÅHHH Søde, det gør så ondt at læse du har det sådan

Jeg er her!

Anmeld

23. marts 2011

Karo

Du får lige et stort herfra.

Jeg var slet ikke klar over det stod så skidt til hjeme hos jer Nu har i jo en rigtig dejlig datter og hun skal helt sikkert nok klare den. Det skal du også det tager bare lidt tid. Imens er vi lige her og lægger gerne øre til hvis du har behov for at snakke.

Anmeld

23. marts 2011

anna-jonas

Arhhhh.................så stopper vi altså lige en kvart. Søde, søde, søde.................du bliver nød til at tale med nogen..........for du kan og skal ikke gå alene med alle tankerne, og problemerne. Du må gerne bruge mig...........Jeg har brede skuldre, og har jo selv prøvet at være der.

Én ting ved jeg...................hvis i har elsket hinanden nok til at skabe et lille mirakel, så er forholdet værd at kæmpe for. At gå fra hinanden er ALTID den sværeste løsning.

Anmeld

23. marts 2011

oo

jeg tænker så meget på dig og som jeg allerede har skrevet til dig, er det at trække en grænse (for galskaben) nogle gange det eneste der kan gøres og det eneste der kan redde ens forhold! og man må ikke gå rundt og føle, at det jo er ens egen skyld og derfor skal man bide en masse bavl i sig, sådan ER virkeligheden ikke! enten kaster man sig ud i en kamp med næb og klør og minder hinanden om, hvad der er det VIGTIGE i livet (nemlig jeres familie) og ellers må man sige allright, vi må finde ud af at være en familie på en alternativ måde. gå fra hinanden og finde ud af at være jeres barns forældre alligevel.

men ingen kan holde til, at der den ene dag kommer en hjem der fortæller en, at nu vil han skilles og den næste dag ringer og siger, at det vil han ikke alligevel (især ikke når han så den fjerde dag er tilbage ved punkt 1 igen)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.