pyyyha
jeg ved ikke hvor jeg skal begynde eller slutte... af hensyn til privatlivet er jeg anonym. Men jeg kan give et hint: jeg har dårlig ryg... så skulle det ikke være så svært at placere mig...
det er også mig bag indlægget omkring hvorvidt børn kunne klare en skilsmisse uden mén...
vi har det ikke godt her hjemme. Det er ikke sådan at vi råber og skriger hver dag... Men vi kan ikke finde hinanden. Og vi kan ikke kommunikere. Der er en masse frustrationer og uenigheder.. og de små ting er begyndt at fylde alt for meget!
jeg har det skidt, rigtig skidt. Faktisk så tror jeg ikke at der går en dag hvor jeg ikke har grædt. Og jeg fortæller det ikke rigtig til noget, hvilket er typsik mig og ret dumt!
Vi ved ikke rigtig om vi skal gå fra hinanden eller hvad, det eneste vi er rigtigt enige om er at vores datter skal have det godt! Og at hendes hverdag ikke må gå i stykker. Spørgsmålet er så bare hvordan man klarer det samtidig med at ens egen hverdag og en del af ens verden går i stykker?
jeg aner ikke om jeg har råd at blive boende her... Men det er det billigste sted herude og der er kun et lille år tilbage af hendes DP-tid.. Så måske indtil da? jeg ved det ikke. Jeg ved ingenting. Og jeg er ved at gå fuldstændigt til... har ingen energi og er bare trist. Holder humøret oppe for vores datter.
Anmeld