trist og tom...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2011

AnneBJ

Jeg er ked af at læse du har det så skidt! - jeg håber I finder ud af noget snart...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2011

Jules

Åh søde... Forsulan da  Vidste slet ikke det var dig der havde skrevet det....

Er her hvis du har brug for at snakke 

Anmeld

23. marts 2011

JustAnotherName

Er rigtig ked af at høre, at det går sådan.... Ved ikke hvad jeg kan sige. Nøjes med at lade dig vide, at jeg sender dig tanker ...og et knus!!

Anmeld

23. marts 2011

Milka

det er benhårdt, det der hvor længe har i været sammen egentlig?

Anmeld

23. marts 2011

ooo

Søde...

Det er ikke til at holde ud at have det sådan. Har I taget kontakt til lægen, og hørt om I kan få en henvisning til en parterapeut? Jeg fik jo en henvisning til min psykolog gennem min læge, og det var guld værd.

Du ved at du bare kan ringe til mig når som helst, jeg tusser jo bare rundt herhjemme hele dagen, og jeg vil så gerne hjælpe dig, hvis det er muligt.

Mange kram og tanker herfra -

Mette.

Anmeld

23. marts 2011

LIZO

sender dig et kæmpe kram. Det er ikke nemt. Håber i finder en løsning på det hele. Tænker på dig knus

Anmeld

23. marts 2011

KWL

Du ved jeg ALTID er lige i den anden ende af mobilen.

Tænker på dig.

Anmeld

24. marts 2011

Anonym trådstarter

michella80 skriver:

Åh nej!!!! Jeg havde slet ikke dig i tankerne da jeg læste det indlæg, så det har du været god til at skjule..... Jeg håber da der er nogen omkring dig du kan lukke lidt op hos. Det er da grimme tanker at gå med alene. Så er der da ikke noget at sige til du har det skidt. Jeg er da virkelig ked af du har det så skidt!!!! Ved næsten ikke hvad jeg skal sige til dig!!!!

tak Michella... jeg er også selv lidt paf

Anmeld

24. marts 2011

Anonym trådstarter

CVVE skriver:

ÅHHH Søde, det gør så ondt at læse du har det sådan

Jeg er her!

tak...

Anmeld

24. marts 2011

Anonym trådstarter

Karo skriver:

Du får lige et stort herfra.

Jeg var slet ikke klar over det stod så skidt til hjeme hos jer Nu har i jo en rigtig dejlig datter og hun skal helt sikkert nok klare den. Det skal du også det tager bare lidt tid. Imens er vi lige her og lægger gerne øre til hvis du har behov for at snakke.

tak Katja, ja det kan godt sker der bliver behov for at åbne ventilen og lukke damp ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.