trist og tom...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2011

Anonym trådstarter

anna-jonas skriver:

Arhhhh.................så stopper vi altså lige en kvart. Søde, søde, søde.................du bliver nød til at tale med nogen..........for du kan og skal ikke gå alene med alle tankerne, og problemerne. Du må gerne bruge mig...........Jeg har brede skuldre, og har jo selv prøvet at være der.

Én ting ved jeg...................hvis i har elsket hinanden nok til at skabe et lille mirakel, så er forholdet værd at kæmpe for. At gå fra hinanden er ALTID den sværeste løsning.

men åbenbart har vi ikke "haft noget sammen" siden vores datter kom til verden, i følge ham....

så det er ikke et nyopstået problem, ydermere forstår han ikke at jeg har påtaget mig rollen som "syg" og kan ikke rumme at der altid er noget i vejen...

og jeg kan ikke skjule at jeg for helved har pisse ondt... (undskyld mit fransk) men jeg har behov for hans støtte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2011

Anonym trådstarter

Tjuhl skriver:

jeg tænker så meget på dig og som jeg allerede har skrevet til dig, er det at trække en grænse (for galskaben) nogle gange det eneste der kan gøres og det eneste der kan redde ens forhold! og man må ikke gå rundt og føle, at det jo er ens egen skyld og derfor skal man bide en masse bavl i sig, sådan ER virkeligheden ikke! enten kaster man sig ud i en kamp med næb og klør og minder hinanden om, hvad der er det VIGTIGE i livet (nemlig jeres familie) og ellers må man sige allright, vi må finde ud af at være en familie på en alternativ måde. gå fra hinanden og finde ud af at være jeres barns forældre alligevel.

men ingen kan holde til, at der den ene dag kommer en hjem der fortæller en, at nu vil han skilles og den næste dag ringer og siger, at det vil han ikke alligevel (især ikke når han så den fjerde dag er tilbage ved punkt 1 igen)

nej jeg føler virkelig jeg går i stykker

Anmeld

24. marts 2011

Anonym trådstarter

AnneBJ skriver:

Jeg er ked af at læse du har det så skidt! - jeg håber I finder ud af noget snart...

ja

Anmeld

24. marts 2011

Anonym trådstarter

Jules skriver:

Åh søde... Forsulan da  Vidste slet ikke det var dig der havde skrevet det....

Er her hvis du har brug for at snakke 

tak Julie!

Anmeld

24. marts 2011

Anonym trådstarter

JustAnotherName skriver:

Er rigtig ked af at høre, at det går sådan.... Ved ikke hvad jeg kan sige. Nøjes med at lade dig vide, at jeg sender dig tanker ...og et knus!!

Anmeld

24. marts 2011

Anonym trådstarter

Milka skriver:

det er benhårdt, det der hvor længe har i været sammen egentlig?

virkelig virkelig hårdt... jamen 4 år til juni

Anmeld

24. marts 2011

Anonym trådstarter

Metchen skriver:

Søde...

Det er ikke til at holde ud at have det sådan. Har I taget kontakt til lægen, og hørt om I kan få en henvisning til en parterapeut? Jeg fik jo en henvisning til min psykolog gennem min læge, og det var guld værd.

Du ved at du bare kan ringe til mig når som helst, jeg tusser jo bare rundt herhjemme hele dagen, og jeg vil så gerne hjælpe dig, hvis det er muligt.

Mange kram og tanker herfra -

Mette.

de kan ikke henvise til parterapi, der er ingen tilskud desværre...

jeg er nok også nødt til at runde en psykolog igen, for ellers kommer jeg ikke hel eller halv gennem alt det her....

det er dejligt tak Mette...

Anmeld

24. marts 2011

Anonym trådstarter

LIZO skriver:

sender dig et kæmpe kram. Det er ikke nemt. Håber i finder en løsning på det hele. Tænker på dig knus

tak

Anmeld

24. marts 2011

Anonym trådstarter

Kristinewl skriver:

Du ved jeg ALTID er lige i den anden ende af mobilen.

Tænker på dig.

tusind tak Kristine.... og i lige måde!

Anmeld

24. marts 2011

Barbamama

Anonym skriver:

tak Michella... jeg er også selv lidt paf

Ja det er der sgu da ikke noget at sige til. Det er jo ikke lige den vej man regner med at det vil gå når man får børn sammen....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.