NF i morgen - hvad skal der ske? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2011

Maalene

Anitta Kristiansen skriver:

nej. er trods alt kun 19, men er modstander af abort. kan lige så godt stikke en mand ned, det spir bliver også stort, hvs ikke det skulle leve skulle det nok selv finde sig vej væk selv(nok lidt en mærkeligt måde at se det på men sådan er jeg nu)

faren skred 2 timer efter jeg sagde jeg var gravid skred fra alt, så står nu med en masse lort :/ men er da enlig bare glad for det, så er han ude af verden så er der kun et barn jeg skal holde øje med og min lille killing

var dit planlagt?

små puf vil jeg ikke sige, men ved nærmest hvornår der er gang i den der inde. svært at forklare, det er ikke bobler eller puf, men man ved bare når den er vågen men har oplevet en gang hvor jeg følte jeg blev sparket ned af toiletten lige i siden, ved ikke om det var baby eller ej men føltes som en knytnæve der lige kom, og har set den kan sparke fra sig. til scanningen lå den stille og pludselig gav den et ordentligt spark med begge ben og røg helt op og ned igen

og dejligt du lige vil opdatere

Det kan jeg godt forstå du er, sådan har jeg det også...

Kan godt følge din tankegang, sådan tror jeg også jeg ville have det, hvis jeg var i dit sted

Hold da op - så fandt du da ud af hvor du havde ham - sikke et fjols... Hvor længe havde I været sammen?

Ja, vores er planlagt - så manden er ved min side igennem det hele

Okay, det lyder lidt mærkeligt, men der er nok heller ikke andre end en selv, som kan sætte sig ind i, hvordan det er at mærke den lille derinde - glæder mig til man kan mærke spark

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2011

Anitta Kristiansen

Maalene skriver:

Det kan jeg godt forstå du er, sådan har jeg det også...

Kan godt følge din tankegang, sådan tror jeg også jeg ville have det, hvis jeg var i dit sted

Hold da op - så fandt du da ud af hvor du havde ham - sikke et fjols... Hvor længe havde I været sammen?

Ja, vores er planlagt - så manden er ved min side igennem det hele

Okay, det lyder lidt mærkeligt, men der er nok heller ikke andre end en selv, som kan sætte sig ind i, hvordan det er at mærke den lille derinde - glæder mig til man kan mærke spark

puha vi havde ikke et fast forhold længe men har kendt ham siden 2009 så har vi gået på skole sammen hvor vi var meget sammen. kom sammen der efter i 2-3 måneder flyttede sammen og kort tid efter var jeg gravid.  vi havde snakkede om det for jeg er så glad for børn og kan ikke vente og det samme med ham, men da det skete skred han sku.

Men ih hvor dejligt du har din mand. jeg holder så meget til venner og veninder som er rigtigt nysgerrige, og føler jeg får mere af dem end jeg gjorde af faderen. så er nu glad nu for det. har aldrig været så glad før. alle kan se den livsglæde der er i mig. dejligt at få afvide

men ja glæder mig virkelig også til man kan mærke spark og alt det.  

Anmeld

20. marts 2011

Maalene

puha vi havde ikke et fast forhold længe men har kendt ham siden 2009 så har vi gået på skole sammen hvor vi var meget sammen. kom sammen der efter i 2-3 måneder flyttede sammen og kort tid efter var jeg gravid.  vi havde snakkede om det for jeg er så glad for børn og kan ikke vente og det samme med ham, men da det skete skred han sku.

Men ih hvor dejligt du har din mand. jeg holder så meget til venner og veninder som er rigtigt nysgerrige, og føler jeg får mere af dem end jeg gjorde af faderen. så er nu glad nu for det. har aldrig været så glad før. alle kan se den livsglæde der er i mig. dejligt at få afvide

men ja glæder mig virkelig også til man kan mærke spark og alt det.  

Okay, beskyttede I jer så ikke, eller hvordan?

Utroligt hvad nogle mænd kan finde på, når kæresten bliver gravid - kan self godt se det fra deres side af, men har altid sagt, at hvis man har sagt A, må man også sige B - ellers må de sørge for at få fat i noget gummi og bruge det, hvis de vil være lidt mere sikker på, at de ikke får gjort nogen gravide...

Dejligt at høre, at du har nogle godt venner og veninder som støtter dig, kunne forestille mig, at det var uvurderligt med sådan en skid af en ekskæreste...

Anmeld

20. marts 2011

Happiness

Det blir bare SÅ spændende søde! Glæder mig så meget til en update! Hva tid skal du ind? Tror jeg skal på baby.dk lige efter job imorgen

Blir dejligt for jer at se lille bebs (eller 2 ) igen!

Knus

Camilla (MaybeMe)

Anmeld

20. marts 2011

Anitta Kristiansen

Maalene skriver:

Okay, beskyttede I jer så ikke, eller hvordan?

Utroligt hvad nogle mænd kan finde på, når kæresten bliver gravid - kan self godt se det fra deres side af, men har altid sagt, at hvis man har sagt A, må man også sige B - ellers må de sørge for at få fat i noget gummi og bruge det, hvis de vil være lidt mere sikker på, at de ikke får gjort nogen gravide...

Dejligt at høre, at du har nogle godt venner og veninder som støtter dig, kunne forestille mig, at det var uvurderligt med sådan en skid af en ekskæreste...

jeg blev nærmest skør af p-piller, prøvede p ring gjorde så bare ond. og ikke for at være ond mod ham, men hvis han brugte kondom blev den så lille at den næsten vendte ind af  og jeg havde gået og troet længe at jeg ikke kunne blive gravid, fordi jeg netop har skiftet meget og der aldrig har været noget. vise3r sig så at han siger at han kunne mærke når jeg havde æggeløsning for blev helt anderledes. jamen hvorfor var du så sammen med mig, når du ved det.  men har det nu fint nok med han ikke er en del af det, har stadig hans mor. han snakker hellere ikke med hende medmindre hun vasker hans tøj. han er bare aldrig blevet voksen og er 21. 

men er nu overlykkelig! med mand eller ej. synes det er lettere uden, så skal jeg ikke også ryde op efter ham.  

Anmeld

20. marts 2011

Fru Dinesen

Kan se du har fået en masse svar .. så vil bare sige Held og lykkee

Anmeld

20. marts 2011

Maalene

jeg blev nærmest skør af p-piller, prøvede p ring gjorde så bare ond. og ikke for at være ond mod ham, men hvis han brugte kondom blev den så lille at den næsten vendte ind af  og jeg havde gået og troet længe at jeg ikke kunne blive gravid, fordi jeg netop har skiftet meget og der aldrig har været noget. vise3r sig så at han siger at han kunne mærke når jeg havde æggeløsning for blev helt anderledes. jamen hvorfor var du så sammen med mig, når du ved det.  men har det nu fint nok med han ikke er en del af det, har stadig hans mor. han snakker hellere ikke med hende medmindre hun vasker hans tøj. han er bare aldrig blevet voksen og er 21. 

men er nu overlykkelig! med mand eller ej. synes det er lettere uden, så skal jeg ikke også ryde op efter ham.  

Haha - dejligt at høre, at du har det så godt med beslutningen, og at du har det så godt uden ham

Og skønt hans mor vil være en del af det, må være dejligt med lidt ekstra støtte for dig

Glæder mig rigtig meget til at følge dig - bliver så spændende det hele

Men tror jeg vil til og i seng nu, så det hurtigere bliver i morgen og scanningstid

Vi snakkes ved

Anmeld

20. marts 2011

Anitta Kristiansen

Maalene skriver:

Haha - dejligt at høre, at du har det så godt med beslutningen, og at du har det så godt uden ham

Og skønt hans mor vil være en del af det, må være dejligt med lidt ekstra støtte for dig

Glæder mig rigtig meget til at følge dig - bliver så spændende det hele

Men tror jeg vil til og i seng nu, så det hurtigere bliver i morgen og scanningstid

Vi snakkes ved

er dejligt.

og glæder mig virkelig også til at følge dig, nu er der jo ikke så langt i mellem os

og du må sove godt, glæder mig til at høre nærmere i morgen  

vi snakkes!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.