Anitta Kristiansen skriver:
nej. er trods alt kun 19, men er modstander af abort. kan lige så godt stikke en mand ned, det spir bliver også stort, hvs ikke det skulle leve skulle det nok selv finde sig vej væk selv(nok lidt en mærkeligt måde at se det på men sådan er jeg nu
)
faren skred 2 timer efter jeg sagde jeg var gravid skred fra alt, så står nu med en masse lort :/ men er da enlig bare glad for det, så er han ude af verden
så er der kun et barn jeg skal holde øje med og min lille killing 
var dit planlagt? 
små puf vil jeg ikke sige, men ved nærmest hvornår der er gang i den der inde.
svært at forklare, det er ikke bobler eller puf, men man ved bare når den er vågen
men har oplevet en gang hvor jeg følte jeg blev sparket ned af toiletten lige i siden, ved ikke om det var baby eller ej men føltes som en knytnæve der lige kom, og har set den kan sparke fra sig. til scanningen lå den stille og pludselig gav den et ordentligt spark med begge ben og røg helt op og ned igen 
og dejligt du lige vil opdatere 
Det kan jeg godt forstå du er, sådan har jeg det også...
Kan godt følge din tankegang, sådan tror jeg også jeg ville have det, hvis jeg var i dit sted

Hold da op - så fandt du da ud af hvor du havde ham - sikke et fjols... Hvor længe havde I været sammen?
Ja, vores er planlagt - så manden er ved min side igennem det hele

Okay, det lyder lidt mærkeligt, men der er nok heller ikke andre end en selv, som kan sætte sig ind i, hvordan det er at mærke den lille derinde - glæder mig til man kan mærke spark
Anmeld