NF i morgen - hvad skal der ske? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2011

Maalene

Fenja09 skriver:

Kan godt forstå at du dig, det er også en helt fantastisk oplevelse

Jeg skulle ikke have noget som helst med til NF, andet end min vandrejournal. Der foregår faktisk ikke meget andet end scanning og måling - ja og så ser man jo selvfølgelig det lille vidunder

Ved vores fortalte jordemoderen også lidt om, hvordan det generelt ser ud, og vi så både arme, ben, hjernehalvdele og 5 fingre ( de andre kunne ikke ses)

/Fenja

Uhh, hvor fantastisk - nu glæder jeg mig ENDNU mere (hvis det altså er muligt)

Tusind mange gange tak for svar - og tillykke med den lille prins eller prinsesse i maven

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2011

Maalene

Anitta Kristiansen skriver:

jeg fik scanning, risikotal men skulle have urinprøve med. og snakkede der efter med en læge og blev tilbudt ekstra scanning men er meget forskelligt med scanning. kommer an på alder, og nok også specielle behov og hvad kommunen det ligger i

Super - tusind mange tak

Ja, det tror jeg du har ret i - der er nok mange forskellige måder at gøre det på

Anmeld

20. marts 2011

Maalene

Secrets skriver:

Yes, mente også det var noget ala det der stod i mit, men gad ikke lige til at finde det frem Bliver spændende at se, om der er 2 stks hos dig

Ja, det gør det godt nok - men mon ikke vi havde set det til tryghedsscanningen så Hehe... Men man ved jo aldrig

Anmeld

20. marts 2011

Anitta Kristiansen

Maalene skriver:

Super - tusind mange tak

Ja, det tror jeg du har ret i - der er nok mange forskellige måder at gøre det på

men glæd dig det er vidunderligt vil ønske jeg kunne ligge og se baby ligge og sparke igen. det er virkelig dejligt!  

Anmeld

20. marts 2011

Frøken J.

Maalene skriver:

Ja, det gør det godt nok - men mon ikke vi havde set det til tryghedsscanningen så Hehe... Men man ved jo aldrig

Joeh, mon ikke, men der er da en vis fejlmargen. Hehe! Held og lykke hvert fald!

Anmeld

20. marts 2011

Maalene

men glæd dig det er vidunderligt vil ønske jeg kunne ligge og se baby ligge og sparke igen. det er virkelig dejligt!  

Uhh ja, det kunne jeg godt forestille mig - glæder mig også helt ubeskriveligt meget

Og forresten stort tillykke med den lille prins eller prinsesse

Anmeld

20. marts 2011

Maalene

Secrets skriver:

Joeh, mon ikke, men der er da en vis fejlmargen. Hehe! Held og lykke hvert fald!

Tusind mange tak - og i lige måde på torsdag

Anmeld

20. marts 2011

Anitta Kristiansen

Maalene skriver:

Uhh ja, det kunne jeg godt forestille mig - glæder mig også helt ubeskriveligt meget

Og forresten stort tillykke med den lille prins eller prinsesse

mange tak og i lige måde   var helt solgt da jeg så den ligge og sparke og slå ud med armene. 

lidt du kan glæde dig til at se. men vent til du ser det. er så meget bedre end billeder.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. marts 2011

Maalene

mange tak og i lige måde   var helt solgt da jeg så den ligge og sparke og slå ud med armene. 

lidt du kan glæde dig til at se. men vent til du ser det. er så meget bedre end billeder.

Ej, sikke nogle skønne billeder

Synes det er helt vildt så meget de ligner små mennesker i en størrelse af 6-7 cm... Det er bare for vildt

Har du en fornemmelse af, hvad der gemmer sig inde i maven på dig?

Anmeld

20. marts 2011

Anitta Kristiansen

Maalene skriver:

Ej, sikke nogle skønne billeder

Synes det er helt vildt så meget de ligner små mennesker i en størrelse af 6-7 cm... Det er bare for vildt

Har du en fornemmelse af, hvad der gemmer sig inde i maven på dig?

den var 7,3 cm på billedet var 13+3 henne har en fornemmelse af pige men mange siger en dreng opå grund af billedet, de mener benene er tappen. men tror stadig en pige har drømt det har du en fornemmelse?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.