NF i morgen - hvad skal der ske? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2011

Maalene

Anitta Kristiansen skriver:

den var 7,3 cm på billedet var 13+3 henne har en fornemmelse af pige men mange siger en dreng opå grund af billedet, de mener benene er tappen. men tror stadig en pige har drømt det har du en fornemmelse?

Okay, det er altså bare vildt man kan se så meget så tidligt

Har også drømt det er en pige - har jeg drømt 2 gange nu Men har også drømt, at det blev tvillinger - så det bliver bare spændende... Hehe... Drømte jeg testede positivt natten før jeg gjorde begge gange jeg blev gravid (har haft en MA), så er måske begyndt at tro lidt på drømmene... Men er der en dreng bliver jeg ligeså lykkelig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2011

Anitta Kristiansen

Maalene skriver:

Okay, det er altså bare vildt man kan se så meget så tidligt

Har også drømt det er en pige - har jeg drømt 2 gange nu Men har også drømt, at det blev tvillinger - så det bliver bare spændende... Hehe... Drømte jeg testede positivt natten før jeg gjorde begge gange jeg blev gravid (har haft en MA), så er måske begyndt at tro lidt på drømmene... Men er der en dreng bliver jeg ligeså lykkelig

ja det er ikke til at forstå. man kunne se den sank og hvor mavesækken var og hvordan hjernen skulle deles også videre og se dens hånd var spændende  

og trist med en MA men håber virkelig der er liv om det så er en eller to men glæder mig til næste scanning så er det jo med om de drømme passer  

Anmeld

20. marts 2011

Maalene

ja det er ikke til at forstå. man kunne se den sank og hvor mavesækken var og hvordan hjernen skulle deles også videre og se dens hånd var spændende  

og trist med en MA men håber virkelig der er liv om det så er en eller to men glæder mig til næste scanning så er det jo med om de drømme passer  

Ej, hvor vildt - kan slet slet ikke vente til i morgen altså

Kan jeg virkelig godt forstå, at du gør - bliver mega spændende at finde ud af, hvad man gemmer på

Ja, håber virkelig også der er liv, men min mave er allerede begyndt at bule meget, så mon ikke der er det

Anmeld

20. marts 2011

Anitta Kristiansen

Maalene skriver:

Ej, hvor vildt - kan slet slet ikke vente til i morgen altså

Kan jeg virkelig godt forstå, at du gør - bliver mega spændende at finde ud af, hvad man gemmer på

Ja, håber virkelig også der er liv, men min mave er allerede begyndt at bule meget, så mon ikke der er det

ja er virkelig spændende. skal til scanning igen den 29 næste måned men nøj der er lang tid til. men dejligt maven buler gør min virkelig også. det er sjovt det pludselig går så stærkt med det lille liv

men tror da klart der er liv. jeg troede ikke op til scanningen der var noget kvalmen var æk og var ikke træt så tænkte fuuuck baby er død. men nej der var godt nok gang i den da jeg kom ind  

er faktisk misundelig på dig nu vil så gerne ind og se igen  

Anmeld

20. marts 2011

Maalene

ja er virkelig spændende. skal til scanning igen den 29 næste måned men nøj der er lang tid til. men dejligt maven buler gør min virkelig også. det er sjovt det pludselig går så stærkt med det lille liv

men tror da klart der er liv. jeg troede ikke op til scanningen der var noget kvalmen var æk og var ikke træt så tænkte fuuuck baby er død. men nej der var godt nok gang i den da jeg kom ind  

er faktisk misundelig på dig nu vil så gerne ind og se igen  

Ja, det er helt vildt... Allerede omkring uge 8 kunne jeg ikke holde ud og have cowboybukser på længere... Hehe...

Uhh, kan godt forstå du var nervøs så, utroligt som de symptomer og gener kan ændre sig fra dag til dag

Haha - kan godt forstå dig, men tænk på, at du kommer ind og ser den før mig næste gang... Hehe... Jeg skal vente 10 dage længere end du skal på MD

Anmeld

20. marts 2011

Anitta Kristiansen

Maalene skriver:

Ja, det er helt vildt... Allerede omkring uge 8 kunne jeg ikke holde ud og have cowboybukser på længere... Hehe...

Uhh, kan godt forstå du var nervøs så, utroligt som de symptomer og gener kan ændre sig fra dag til dag

Haha - kan godt forstå dig, men tænk på, at du kommer ind og ser den før mig næste gang... Hehe... Jeg skal vente 10 dage længere end du skal på MD

så tror jeg godt nok der er noget jeg kan passe alt endnu, men tabte mig også 8 kg til at starte med, har dog taget 2 af dem på igen og maven er blevet stor så ved ikke hvor kg kommer fra  

men ja er rigtig nok. jeg får jo lov lidt før

er dog glad for kvalme er væk nu stikker det bare i maven i stedet forsvinder hvis jeg synger   hmm men giver ikke meningen for barnet kan ikke høre allerede  

men du må lige sige hvordan det kommer til at gå

Anmeld

20. marts 2011

Maalene

så tror jeg godt nok der er noget jeg kan passe alt endnu, men tabte mig også 8 kg til at starte med, har dog taget 2 af dem på igen og maven er blevet stor så ved ikke hvor kg kommer fra  

men ja er rigtig nok. jeg får jo lov lidt før

er dog glad for kvalme er væk nu stikker det bare i maven i stedet forsvinder hvis jeg synger   hmm men giver ikke meningen for barnet kan ikke høre allerede  

men du må lige sige hvordan det kommer til at gå

Hold da op - det var meget du tabte dig, var det pga. kvalme og opkast du tabte sig så meget?

Ja, tror jeg ögså - men er kun dejligt den vokser sådan, så er jeg lidt mere rolig... Hehe... Men hvad skal det ikke ende med, når den allerede er vokset så meget

Min læge sagde dog, at min livmoder var vokset helt utrolig meget, så hun troede der var 2... Hehe... Men vi så nu kun 1 til tryghedsscanningen

Kan jeg godt forstå, er da absolut heller ikke sjovt med sådan noget fæl kvalme...

Uhh, har også haft mange mavesmerter, men kan være din sang får dig selv til at slappe af

Der går ikke længe til de kan høre nu

Anmeld

20. marts 2011

Anitta Kristiansen

Maalene skriver:

Hold da op - det var meget du tabte dig, var det pga. kvalme og opkast du tabte sig så meget?

Ja, tror jeg ögså - men er kun dejligt den vokser sådan, så er jeg lidt mere rolig... Hehe... Men hvad skal det ikke ende med, når den allerede er vokset så meget

Min læge sagde dog, at min livmoder var vokset helt utrolig meget, så hun troede der var 2... Hehe... Men vi så nu kun 1 til tryghedsscanningen

Kan jeg godt forstå, er da absolut heller ikke sjovt med sådan noget fæl kvalme...

Uhh, har også haft mange mavesmerter, men kan være din sang får dig selv til at slappe af

Der går ikke længe til de kan høre nu

jeg har kastet op en gang så er ikke derfor ved ikke hvorfor jeg tabte så meget. bvlev godt nok overrasket og var i panik, men gik over.

men ja kan være det fordi jeg selv slapper af men varme hjælper også. fandt ud af baby ikke var for glad for den kolde gele til scanningen. den sparkede noget fra sig. 

men glæder mig til at høre nærmere er virkelig nysgerrig

Anmeld

20. marts 2011

Maalene

jeg har kastet op en gang så er ikke derfor ved ikke hvorfor jeg tabte så meget. bvlev godt nok overrasket og var i panik, men gik over.

men ja kan være det fordi jeg selv slapper af men varme hjælper også. fandt ud af baby ikke var for glad for den kolde gele til scanningen. den sparkede noget fra sig. 

men glæder mig til at høre nærmere er virkelig nysgerrig

Jaaa, det kan sagtens tænkes

Det var måske ikke planlagt?

Ej, hvor sjovt... Hehe... Er du begyndt at mærke små puf derindefra?

Lover at komme med en update, når vi kommer hjem - glæder mig til at fortælle aaalt om det, hvis det altså går godt

Anmeld

20. marts 2011

Anitta Kristiansen

Maalene skriver:

Jaaa, det kan sagtens tænkes

Det var måske ikke planlagt?

Ej, hvor sjovt... Hehe... Er du begyndt at mærke små puf derindefra?

Lover at komme med en update, når vi kommer hjem - glæder mig til at fortælle aaalt om det, hvis det altså går godt

nej. er trods alt kun 19, men er modstander af abort. kan lige så godt stikke en mand ned, det spir bliver også stort, hvs ikke det skulle leve skulle det nok selv finde sig vej væk selv(nok lidt en mærkeligt måde at se det på men sådan er jeg nu)

faren skred 2 timer efter jeg sagde jeg var gravid skred fra alt, så står nu med en masse lort :/ men er da enlig bare glad for det, så er han ude af verden så er der kun et barn jeg skal holde øje med og min lille killing

var dit planlagt?

små puf vil jeg ikke sige, men ved nærmest hvornår der er gang i den der inde. svært at forklare, det er ikke bobler eller puf, men man ved bare når den er vågen men har oplevet en gang hvor jeg følte jeg blev sparket ned af toiletten lige i siden, ved ikke om det var baby eller ej men føltes som en knytnæve der lige kom, og har set den kan sparke fra sig. til scanningen lå den stille og pludselig gav den et ordentligt spark med begge ben og røg helt op og ned igen

og dejligt du lige vil opdatere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.