Runa 9½ måned + billeder ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2011

dorthemus

Kirle skriver:

Ja og man tror det ikke men det bliver bare ved Tjalfe og jeg sad i går og kiggede på skanningsbilleder af ham og det vilde er jo at man sagtens kan se at det er ham... Og han er bare så interesseret i at høre historierne om hvornår han blev født og om vi vidste hvad køn han havde og hvad han sagde da han kom ud osv... Og jeg smelter bare som en smørklat i solen!

Børn er det bedste i verden og mit barn er det bedste jeg nogensinde har gjort for mig selv Den kærlighed er simpelhent så vild og altoverskyggende at hvis jeg vidste hvad jeg havde undværet ville jeg ikke have været så nervøs og tilbageholdende med at få barn

Der udtrykte du præcis det jeg føler  Det er så fantastisk at være mor...ville sådan ønske jeg får lov at prøve det én gang mere

Jeg har også et 3D scanningsbillede af Runa hvor der bestemt heller ikke er nogen tvivl

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2011

dorthemus

Tina&Martin skriver:

hi hi, man kan lige så godt få dem hærdet med det samme

Nemlig

Anmeld

18. marts 2011

<3

dorthemus skriver:

Der udtrykte du præcis det jeg føler  Det er så fantastisk at være mor...ville sådan ønske jeg får lov at prøve det én gang mere

Jeg har også et 3D scanningsbillede af Runa hvor der bestemt heller ikke er nogen tvivl

Ja sidder også med tårer i øjenene, men tænker også nogengange om det måske ikke føles mere intenst netop fordi det var noget jeg ikke bare gjorde men havde tusind af overvejelser omkring og næsten skulle overtale mig selv til... Men jo man bliver da heldigvis klogere

Anmeld

18. marts 2011

dorthemus

Zette skriver:

En helt igennem dejlig og en anelse stædig prinsesse. 
Vil du ikke sende mig billederne af Runa og Malou? Eller ligge dem her i tråden  

Tak Zette, det kan du tro...sender du mig ikke også lige din mail?

Heldigvis er det blevet bedre med søvnen om dagen...ved sgu ikke lige hvad det var for en nedsmeltning hun fik den dag I var her

Anmeld

18. marts 2011

dorthemus

Kirle skriver:

Ja sidder også med tårer i øjenene, men tænker også nogengange om det måske ikke føles mere intenst netop fordi det var noget jeg ikke bare gjorde men havde tusind af overvejelser omkring og næsten skulle overtale mig selv til... Men jo man bliver da heldigvis klogere

Ja heldigvis

Anmeld

18. marts 2011

smokin

dorthemus skriver:

Tak Zette, det kan du tro...sender du mig ikke også lige din mail?

Heldigvis er det blevet bedre med søvnen om dagen...ved sgu ikke lige hvad det var for en nedsmeltning hun fik den dag I var her

Det sker jo desværre. Jeg leder iøvrigt desperat efter det strømstik endnu, jeg har ikke glemt jer. Men hvor fanden det lige er .... 

Arh hvorfor kan den ikke virke uden..... ? 

Hrmmm... min mail er iøvrigt lizette@vinkelvej7.dk

Skal du iøvrigt med til det molo lagersalg der kommer snart? 

Anmeld

18. marts 2011

dorthemus

Zette skriver:

Det sker jo desværre. Jeg leder iøvrigt desperat efter det strømstik endnu, jeg har ikke glemt jer. Men hvor fanden det lige er .... 

Arh hvorfor kan den ikke virke uden..... ? 

Hrmmm... min mail er iøvrigt lizette@vinkelvej7.dk

Skal du iøvrigt med til det molo lagersalg der kommer snart? 

Åh gud hvornår er det?

Anmeld

18. marts 2011

Malene84

KaMa skriver:

Hvornår skal dine starte i vuggestue? Eller er det dagpleje?

vuggestue!! Og jeg aner ikke hvornår  jeg vil sååå gerne af med dem. hahahah. ej selvfølgelig ikke. Men de begynder at kede sig, de skal sgu ud og opleve verden nu og få nogen nye sociale relationer udover hinanden. De står nummer 5 & 6, men derfor kan det desværre stadig godt vare længe

Anmeld

18. marts 2011

smokin

dorthemus skriver:

Åh gud hvornår er det?

i slutningen af april/starten af maj.... der kommer en mail når det er fastlagt. Jeg har tilmeldt mig sådan et nyhedsbrev.

Anmeld

18. marts 2011

smokin

Malene84 skriver:

vuggestue!! Og jeg aner ikke hvornår  jeg vil sååå gerne af med dem. hahahah. ej selvfølgelig ikke. Men de begynder at kede sig, de skal sgu ud og opleve verden nu og få nogen nye sociale relationer udover hinanden. De står nummer 5 & 6, men derfor kan det desværre stadig godt vare længe

har man ikke garantidato der hvor du bor?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.